Sama dźwignia w kokpicie porusza się z luzem do połowy skoku - dopiero potem już czuć opór zaciąganych linek.. Spod spodu zaś łączenie linek listwą można przekręcać dookoła bo jest tam luźno.. Jak to doprowadzić do ładu..
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ja u siebie zwróciłem uwagę, że kontrolka ta świeci się gdy kilkukrotnie na postoju, lecz z włączonym silnikiem, nacisnę pedał hamulca. Chyba sygnalizuje chwilowy spadek efektywności hamowania poprzez zapowietrzenie.Toshiba pisze:Bo czasem przy mocniejszym hamowaniu zaświeca się kontrolka ''Wykrzyknik''
Dokładnie tak jest, dzisiaj zauważyłem ze dzieje sie tak gdy szybko wysprzęglam i depne na hamulec obroty zamiast spaść na ok 750 jak zawsze to spadają na 500 zaczyna sie troche dusic i wtedy sie zaswieca ,,wykrzyknik''. Dopiero jak puszcze hamulec wraca na 750 obr. Był juz o tym temat ? jak tak to prosze o linka. Czy to cos z tym wężykiem, serwem czy cos innego ?Wiooreck pisze:Chyba sygnalizuje chwilowy spadek efektywności hamowania poprzez zapowietrzenie.