Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] SR20DE regulacja

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

[N14] SR20DE regulacja

Post autor: Ppy » 2012-06-20, 07:26

witam, sa jakies optymalne ustawienia jesli chodzi o ustawienie czujnika przepustnicy i silniczka krokowego. Po swapie troche nierowno chodzi przerywa go co jakis czas na niskich obrotach. Jak do 2 redukuje i straci troche predkosci to tez szarpie nieprzyjemnie. Dodam ze przeplywka na 90% dobra, siniczek sprawny i przepustnica tez jest ok, wiec prawdopodobnie jest to kwestia wyregulowania. Cos tam krecilem ale to tak na pale bardziej niz konkretnie ustawiac.
Ostatnio zmieniony 2012-07-11, 10:18 przez Ppy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-06-20, 09:09

Przepustnica ma być tak ustawiona aby była domknięta, jest od tego taka śruba przy lince gazu. TPS ma być ustawiony wg manuala:
-zamknięta przepustnica 0,4-0,5V
- w pełni otwarta ~4,3V
Silniczek krokowy wyciągnij i dokładnie umyj.
Silniczek krokowy reguluje się taką dużą śrubą na krzyżak przy nagrzanym silniku i odpiętym tps`ie. Po tych regulacjach warto zresetować kompa. Jeśli dodatkowo masz problem z chwilowym spadaniem obrotów do 200-300RPM to warto sprawdzić moduł AAC mierząc jego rezystancję. Wg manuala powinna mieć ona ~10ohm. Pozdrawiam.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-06-21, 23:16

jeszcze ne sprawdzalem tego napiecia ale krokowka chyba dobrze wyregulowana i teraz jest tak ze obroty jalowe mam na 1000 (tak pokazuje obrotomierz) i w moim odczuciu chodzi tak jak powinien a tak co 5 sekund podskoczy na 1800 czego to moze byc wina? Dodam ze na odpietym tps chodzi tak samo tzn te obroty...

[ Dodano: 2012-06-22, 11:46 ]
ma ktos jakis pomysl :((?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-06-22, 22:04

Lewe powietrze??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-22, 22:10

to może TPS jest walnięty .. jak nie ma różnicy czy jest podpięty czy nie ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-06-23, 10:08

znaczy jak tps odpiety to od 1k obrotow do 3k obrotow skacze juz mam dosc tego auta, musze przeplywke zmierzyc czy to ona nie jest walnieta, dodam ze na zimnym silniku gasnie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”