[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
http://allegro.pl/tlumik-redukcja-rur-r ... 14547.html
http://allegro.pl/redukcja-przetloczeni ... 68700.html

http://allegro.pl/redukcja-przetloczeni ... 68700.html

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
free bump 
Ryba na pewno jest zaganiany bo dziś do mnie dzwonił pogadać o podstawach elektryki i w tym całym pędzie zapomniał o fotkach sprzegła
Na szczęście ja zrobiłem jakąś fotkę Łodzi

zestaw jest na prawdę MEGA. Lekkie koło zamachowe, docisk Exedy i tarcza 4 spiek z mocnymi tłumikami drgań.
osadzenie tarczy jednak uniemożliwia wbicie z dokręconej do końca 4ki na 3 bieg...czyli dużej pomyłki
Zamach polerowany na dwie płaszczyzny żeby nie zrobić zbyt cienkiego i przegrzewającego się metalu. Docisk- polerka tradycyjna na płasko z wyrównaniem przylg

Ryba na pewno jest zaganiany bo dziś do mnie dzwonił pogadać o podstawach elektryki i w tym całym pędzie zapomniał o fotkach sprzegła

Na szczęście ja zrobiłem jakąś fotkę Łodzi

zestaw jest na prawdę MEGA. Lekkie koło zamachowe, docisk Exedy i tarcza 4 spiek z mocnymi tłumikami drgań.
osadzenie tarczy jednak uniemożliwia wbicie z dokręconej do końca 4ki na 3 bieg...czyli dużej pomyłki
Zamach polerowany na dwie płaszczyzny żeby nie zrobić zbyt cienkiego i przegrzewającego się metalu. Docisk- polerka tradycyjna na płasko z wyrównaniem przylg
Pierwsze próby już były, jak na razie bez zapłonu. Silnik zalany płynami. Kręci, wszystko jest ok jednak okazało się że wtryski stoją
Prawdopodobnie gdzieś musiałem coś przeoczyć. Yapko mi tu trafną wskazówkę podsunął mianowicie - majac instalacje LPG prawdopodobnie zasilanie wtrysków przechodziło przez komp. LPG. Teraz gdy wszystko zostało usunięte pojawił się problem.

Zobacz czy masy są, bo wtryski sterowane właśnie nią są.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja też jestem zielony ale chętnie Ci coś pomogę, jak się coś upali to nie na moim wozie i sam dowiem się czegoś nowego 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jak to mówił Krzynówek..Ryba pisze:Jutro się tym pobawię, zapewne będę dzwonił bo wiesz że ja z elektryką za wiele spólnego nigdy nie miałem i jestem zielony
Cały czas do przodu!
Trzymam kciuki

~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju
Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju

Tico turbo soooooon

Dziś powalczyłem z tematem,
Okazało się że nie mam masy na wtryskach. Zasilanie jest. Kolejnym etapem będzie zbadanie wyjścia sygnału z ECU jeśli tam jest wszystko ok to tnę wiązkę i po kolei sprawdzam przewody doprowadzające masę do wtrysków.
Przy okazji wyszedł drugi zonk... Otóż zmierzyłem pobór prądu na aku i okazało się że gdzieś jest przebicie
Jednak to jest dość prosta sprawa do naprawy bo wiem gdzie może leżyć usterka.
Gdy tylko będę miał trochę więcej czasu zajme się powyższymi przypadkami.
Paweł18PL Dzięki
Okazało się że nie mam masy na wtryskach. Zasilanie jest. Kolejnym etapem będzie zbadanie wyjścia sygnału z ECU jeśli tam jest wszystko ok to tnę wiązkę i po kolei sprawdzam przewody doprowadzające masę do wtrysków.
Przy okazji wyszedł drugi zonk... Otóż zmierzyłem pobór prądu na aku i okazało się że gdzieś jest przebicie

Gdy tylko będę miał trochę więcej czasu zajme się powyższymi przypadkami.
Paweł18PL Dzięki

Spoko luz polecam się na przyszłość
Dodam tylko, że kolega Ryba nie dostaje masy na wtryski w momencie kiedy rozrusznik kręci.

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
głupi pomysł ale zawsze: Jest czujnik antywstrząsowy w P10 ? ( taki co po wypadku trzeba wcisnąć żeby odpalił)
Mówie żeby tylko sprawdzić czy jest wciśnięty
Mówie żeby tylko sprawdzić czy jest wciśnięty

viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Yapko po raz pierwszy coś takiego słyszę ... Troche teraz mnie zbiłeś z tropu... heh.. jednak raczej takich wynalazków nie było w P10
Potrzebuje jakieś foto skan zdjęcie opisówki do ECU SR20DE czy ktos może podrzucić tu lub na PW.
[ Dodano: 2012-06-18, 23:44 ]
Już mam, mam nadzieję że sobie poradze z problemem
jak nie to tak jak Arbuz mówi 

Potrzebuje jakieś foto skan zdjęcie opisówki do ECU SR20DE czy ktos może podrzucić tu lub na PW.
[ Dodano: 2012-06-18, 23:44 ]
Już mam, mam nadzieję że sobie poradze z problemem


ja miałem ten problem w Fiacie Coupe i Renault Clio
Wpisz w google pin out sr20de
Sory że nie pomogłem z tym miernikiem, ale na serio kiepsko się czułem, a myślenie mi nie wychodziło dziś. Z tego co Paweł pisze to musi być gdzieś odcięcie paliwa. tylko urwał gdzie
Wpisz w google pin out sr20de

Sory że nie pomogłem z tym miernikiem, ale na serio kiepsko się czułem, a myślenie mi nie wychodziło dziś. Z tego co Paweł pisze to musi być gdzieś odcięcie paliwa. tylko urwał gdzie

viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pod tym linkiem masz moim zdaniem najlepszy pinout do SR20:
http://www.canadagtir.com/articles/ecu- ... -r-sr20det
http://www.canadagtir.com/articles/ecu- ... -r-sr20det
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobio dzięki
[ Dodano: 2012-06-25, 00:55 ]
Więc tak, sprawdziłem w zasadzie wszystko.
1. Pompa paliwa ok.
2. Ciśnienie paliwa około 4 bar
3. Wiązka ECU wtryski ok.
4. Napięcie na wtryskach ok.
5. kolejność wtrysków ok.
6. Wtryski podają, żaden nie jest przytkany.
7. Po sprawdzeniu autodiagnostyki wykazało błąd 34.
8. Z automatu sprawdziłem rozrząd. Jest ok na GMP ssący na 10 wydech na 12, 9 ogniw pomiędzy punktami
9. kopułka i palec zapłonowy nowy.
10. Świece nowe irydowe, może należy zmienić na te seryjne
11. Kable zapłonowe są ok.
12. Podmieniłem aparat zapłonowy - bez efektu.
13. Kręciłem aparatem podczas rozruchu - bez efektu
CHŁOPAKI CO MOŻE BYĆ NIE TAK
To jest jakaś pierdoła
Podmienię jeszcze cześć elektryki z Neptuna wozu i wsadzę do siebie.
[ Dodano: 2012-06-25, 12:23 ]

[ Dodano: 2012-06-25, 00:55 ]
Więc tak, sprawdziłem w zasadzie wszystko.
1. Pompa paliwa ok.
2. Ciśnienie paliwa około 4 bar
3. Wiązka ECU wtryski ok.
4. Napięcie na wtryskach ok.
5. kolejność wtrysków ok.
6. Wtryski podają, żaden nie jest przytkany.
7. Po sprawdzeniu autodiagnostyki wykazało błąd 34.
8. Z automatu sprawdziłem rozrząd. Jest ok na GMP ssący na 10 wydech na 12, 9 ogniw pomiędzy punktami
9. kopułka i palec zapłonowy nowy.
10. Świece nowe irydowe, może należy zmienić na te seryjne
11. Kable zapłonowe są ok.
12. Podmieniłem aparat zapłonowy - bez efektu.
13. Kręciłem aparatem podczas rozruchu - bez efektu
CHŁOPAKI CO MOŻE BYĆ NIE TAK



To jest jakaś pierdoła

Podmienię jeszcze cześć elektryki z Neptuna wozu i wsadzę do siebie.
[ Dodano: 2012-06-25, 12:23 ]
KTR doszły do mnie przewody, dwa przednie wyszły mnie 150 zł z wysyłką - Jakościowo super to wygląda polecamKTR pisze:pewnie bedzie hamować tak dobrze jak wygladapodziałeś wkońcu z przewodami w oplocie?
pozdro

Ryba, a sprawdziłeś ciśnienie na wtryskach (pamiętasz że gadaliśmy że niby tłok był mokry, ale mgła nie waliła po wykręceniu świec.. (niby wskaźnik pokazywał że ciśnienie jest .. ale..)
34 Czujnik spalania stukowego - nawet przy uszkodzonym powinien odpalić ..
34 Czujnik spalania stukowego - nawet przy uszkodzonym powinien odpalić ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"