Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM

Post autor: Coobcio » 2012-05-19, 19:27

Witam :)
Juz od jakiegos czasu chodzily mi po glowie modyfikacje Nissana 350Z, zeby maczac w czyms takim rece trzeba bylo zakupic takowy model no i natrafila sie okazja zakupienia przedliftowej Zetki, w zlotym kolorze, lekko nie kompletna (brak obu zderzakow, lamp tylnych...) niby z uszkodzonym silnikiem...

SPECYFIKACJA:
Nissan 350Z z 2004r RHD
Silnik 3,5 V6 o najbardziej pedalskiej mocy 280KM ale wspomaga go:
Wydech Nismo o srednicy rur fi70mm
Kompresor firmy Procharger z intercoolerem z podstawowym zestawem kolek na ktorych pompuje 0,45bara i powinien generowac przy tym okolice 400-410KM

WYGLAD:
Kola juz nie wiem jakie jakies na litere J... o srednicy 19x8 z przodu i 19x10 z tylu obute w opony 235/35R19 przod i ciut przy wasko wygladajace 275/30R19 z tylu ktore jak sie wyeksploatuja :P zastape 295 :mrgreen:

W dniu zakupu auto zostalo lekko skompletowane, wlecial tylny zderzak w kolor i zamontowalem przednie wzmocnienie pod zderzakiem:
Obrazek

Obrazek

Zakup dokonany w Sport Nissan Planecie u Gella gdzie peleta sie nie zliczona liczba wynalazkow w postaci, Zetek, Sky Linow nawet w wersji kombi i 200SX:
Obrazek

A Pod maska jakby prakowalo czegos:
Obrazek

Nie spokojnie ta czesc zostala zdemontowana coby naprawic kolo od kompresora ktore zcielo klin i sie troche pocharatalo w srodku:
Obrazek

Co do planow to przede wszystkim auto chce ogarnac przod auta a po drugie musze odratowac kompresor i to jak najszybciej :)

Druga najwazniejsza rzecz to strojenie... Auto niczym nie jest strojone, na booscie panuja ubogie nie bezpieczne wartosci AFR w tym celu trzeba przebudowac uklad paliwowy bowiem 350Z pracuje na stalym cisnieniu paliwa 3 bary i przy doladowaniu ono spada a co do strojenia to jest jakis taki fikusny piggback firmy AEM ktorym mozna bezposrednio sterowac wszystkimi wtryskami paliwa i obsluguje zaplon...

Mialem go przygotowac na zlot ale nie da rady za duzo innej pracy i kwity nie wiadomo czy dotra na czas...
Ostatnio zmieniony 2014-03-16, 13:38 przez Coobcio, łącznie zmieniany 7 razy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-19, 19:32

Wreszcie jakaś 350-tka w klubie :) Czekamy na wyniki ::)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-19, 19:36

Juz znalazlem napis na feldze jakies JADE:
Obrazek

To jest smieszna opcja, cos co jeszcze ogranicza doladowanie coby nie utopic silnika ktory nie jest w zaden sposob wystrojony:
Obrazek

Wzmocnienie zderzaka na miejscu:
Obrazek

No i ew opcja:
Obrazek

Choc szczerze wole chyba jednak oryginalny zderzak, ten niby oferuje lepsza wentylacje, sam juz nie wiem...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-05-19, 19:42

Planujecie przekładać kierę ?? :) Czy auto będzie służyło do chłosty z prawego fotela ?? ;p
Hehe, wesoło wygląda ten "GelaStragan" :D

Ps. Chyba jedyny słuszny kolor Zetki
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2012-05-19, 19:58

Gratulacje zakupu. Powodzenia w modach. ;-)
Ostatnio zmieniony 2012-05-24, 16:18 przez MichałB86, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-19, 20:00

Jakich tam modach trzeba go naprawic i wydaje mi sie ze postrojeniu bedzie wystarczajaco wymodzony :P
Choc mozna zakupic koleczka do kompresora coby dmuchalo 0,6bara ponoc 460KM wowczas jest :D

Ciekawe jak znosza takie moce seryjne silniki w zetce :) ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-19, 20:02

Chyba juz kiedys robiles Z bi turbo z Gdyni :) Jakies 600 KM wyszło

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-19, 20:38

Tak ale to lata swietlne bylo, przynajmniej teraz wiem jak zmodowac uklad paliwowy :P
W puszcze od pompy paliwa jest dodatkowy regulator ktory uniemozliwia prace na wyzszym cisnieniu jak 3 bary i to po mimo tego jak zatkamy nawet powrot z listwy paliwowej.

Oj bedzie zabawy :D
Ale wpierw precyzyjnego frezera tokaza musze ogarnac co mi naprawi to kolko zebate od kompresora, trzeba srodek jego rozwiercic, wstawic tuleje ciasno spasowana z walkiem komrpesora no i dorobic klin, ciekawe czy w wawie kogos tak precyzyjnego jak Szalony odnajde do takiej robty...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2012-05-19, 20:46

Pogratulować zakupu,i niech rośnie w siłe :-P

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-05-19, 21:00

Gratuluje
Będzie się działo :roll:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-19, 21:02

Maluj ten czarny zderzak xD ;) Bedzie fajnie wyglądac ;) Lepszy niz seria ;)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2012-05-19, 21:32

Coobcio pisze:Silnik 3,5 V6 o najbardziej pedalskiej mocy 280KM
Z tego co słyszałem to chyba najlepsza opcja, te mocniejsze podobno miały problemy z konsumpcją oleju, ten najbardziej żywotny będzie.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-05-19, 22:49

Wreszcie masz V6 w swojej stajni <spoko>

Po co szukać ? :-> Jak się nie pali to weź ze sobą kompresor na Zlot i dokładnie ustalimy co i jak zrobić :) Bać się nie musisz, bo i tak on się do mojej Maxi nie zmieści :mrgreen:

VQPower !!
&#9492;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9488;&#9492;(-.-)&#9488;

Detalik
stały bywalec
Posty: 132
Rejestracja: 2012-04-03, 08:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Detalik » 2012-05-20, 09:42

Niom wkońcu małe i z wypierdem.
Szkoda że lewusek ale na zakretach w prawo bedzie mozna wyprzedzac :->
Jezdził bym może takim ale... żony bym i dziecka niespakował :-/ .
Kolorek cacy. Ja lubie zetki na niebiesko.

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-20, 10:58

No i kupiłeś moje marzenie zaraz za R34GT-r ;p...
Fantastyczny wozik ;)...rozumiem że robisz go do driftu ? :)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-20, 11:03

To tez bylo moje mazenie jeszcze jak S14 posiadalem :D
Teraz tyle tych wozow nazbeiralem i nie ma kiedy ich robic... No ale wszystko w swoim czasie najpierw trzeba pokonczyc auta innych a swoje to tak na dobre w wakacje moze pogarniam :D

Ps. 350Z ma zawieszenie spokrewnione z R34 GTR tylko znacznie sztywniejsze po przez dodanie dolnych rozbudowanych i wielkich rozporek, fajny filmik na ten temat zalazlem na YT: http://www.youtube.com/watch?v=pMYgaezbZbk

Do Driftu to raczej S13 przeznaczyl bym tego na Miasto i okazjonalne wypady na tor najchetniej Poznan, bo na radom czy lublin za duza bryka to jest...

Tak kminie odrazu by jakies wieksze heble dac i po sprawdzeniu po katalogach to pnp sa tarcze z Nissana 370Z !
przody maja 354mm a tyly 350mm a 350Z ma skromne 324mm przod i 322mm tyl..
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-20, 11:43

Gratuluję zakupu :) Liczyłeś ile masz w sumie teraz aut ?? :)
PS ciekawe jakby ten kompresor napędzał sra
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-20, 12:03

Parametry samego kompresora: http://www.bigccracing.com/shop/product ... roduct=338

Maks co na nim znalazlem w sieci to 411 WHP czyli okolica 500KM przy doladowaniu 0,75bara przy takim cisnieniu sa juz problemy z przeskakiwaniem paska no i obroty kompresora osiagaja 79 tys obr.min przy obrotach silnika rzedu 6500...

Dla tego u mnie bedzie to latac maksymalnie na 0,6bara :D

W SR20 mysle ze mozna by i 1 bara spokojnie dmuchac :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-05-20, 12:47

AEM? A nie EMU?
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-20, 13:41

Bo proste w montazu, wspolpracuje z elektroniczna przepustnica no taka rozbudowana swinka...
http://www.ebay.com/itm/AEM-F-IC-6-Prog ... 1129wt_700

Choc jakby z auta mial robic wydmusze to pozbyl bym sie seryjnej elektorniki dal duza normalna przepustnice i EMU jak najbardziej :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Sr20deUSE
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-04-30, 14:31
Lokalizacja: War-Maz Górki

Post autor: Sr20deUSE » 2012-05-20, 15:07

Jaka jest to wersja 350z ?

Na wiki mam parę wersji .


Dane techniczne[edytuj]

Wersja Silnik: Układ zasilania: Śr. × skok tłoka: St. sprężania: Moc maks: Maks. moment obrotowy 0-100 km/h: V-max:
'02 350Z (US)[1] V6 3,5 l (3498 cm&#179;), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 291 KM (214 kW) przy 6200 obr/min 372 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
'03 350Z Z33[2] V6 3,5 l (3498 cm&#179;), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 280 KM (206 kW) przy 6200 obr/min 363 Nm przy 4800 obr/min 5,9 s 249 km/h
'03 350Z 35th Anniversary[3] V6 3,5 l (3498 cm&#179;), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 300 KM (221 kW) przy 6400 obr/min 353 Nm przy 4800 obr/min 5,8 s 249 km/h
'05 350Z GT4[4] V6 3,5 l (3498 cm&#179;), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,3:1 300 KM (221 kW) przy 6400 obr/min 353 Nm przy 4800 obr/min 5,8 s 249 km/h
'07 350Z (US)[5] V6 3,5 l (3498 cm&#179;), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,6:1 310 KM (228 kW) przy 6800 obr/min 364 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d
'08 350Z Nismo[6] V6 3,5 l (3498 cm&#179;), DOHC wtrysk SMPFi 95,50 mm × 81,40 mm 10,6:1 310 KM (228 kW) przy 6800 obr/min 364 Nm przy 4800 obr/min b/d b/d

[ Dodano: 2012-05-20, 16:08 ]
Chyba Z 33 w seryjnym 5,9 do setki ?

[ Dodano: 2012-05-20, 16:10 ]
Ciekawe ile kilogramów mógłbyś wyrzuci?
Ostatnio zmieniony 2012-05-20, 15:35 przez Sr20deUSE, łącznie zmieniany 1 raz.

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2012-05-20, 15:18

Gratki Kuba. Też chciałem zetkę ale niestety jest tylko 2seater... dzieci na wycieczkę/wakacje z tyłu nie wsadzę :D

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-20, 16:07

oj będzie się działo, będzie... gratki fury,
potrzebna Ci tylko koszulka na ramiączka i będziesz jak DK z F&F 3 :P
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-20, 17:40

Szkoda wozu na drifty ;P Tylko Coobcio gdzie ty ją bedziesz trzymać ;P haha

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-20, 17:40

Jak mi sie uda przygotowac auto na poniższa imprezę to będzie cud:
http://www.tptd.pl/7ed2012.php

Ale bardzo bym chciał :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-20, 18:11

Jak mnie zabierasz ze sobą to damy rade :D Haha :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-20, 19:06

Jeśli można wiedzieć gdzie znajduje się to miejsce które jest na zdjęciach ??

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-20, 19:40

Coobcio nie pozwolę Ci jechać samodzielnie tak daleko na taką męską imprezę :->
bądź pewny że 350Z pojedzie w eskorcie dwóch N14 ( VE i SR20det ) :D
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-20, 19:42

Coobcio nie pozwolę Ci jechać samodzielnie tak daleko na taką męską imprezę :->
A na Ogólnopolski niby daleko :/

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-20, 19:51

bombel pisze:
Coobcio nie pozwolę Ci jechać samodzielnie tak daleko na taką męską imprezę :->
A na Ogólnopolski niby daleko :/
Wiesz Bomblu, Ogólnopolski to zlot miłośników nissana a track day to pojeżdżawki, są to inne emocje niż na zlocie na którym przeważąją % ;p. Każdy ma swoje priorytety i dla jednych jechać 200km żeby popić i potańczyć to dalej, niż pojechać 400km żeby cały dzień pośmigać na torze - i to mnie akurat nie dziwi ;)

Fantastyczna ta zetka - ahhh :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”