[ Primera] Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ
Model: Primera WP11.144
Rocznik: 2001
Silnik: SR20DE
Przebieg: (podobno) 140kkm
Wyposażenie:
- 4 x airbag
- pełna elektryka
- climatronik
- reflektory ksenonowe
- radio CD / zmieniark / 6 głośników
Moc/Moment fabrycznie: 142KM/174Nm
(mierzone na dziurawym wydechu)
Tyle z serii
MODYFIKACJE:
(05.05.2012]
- Kolektor SSAC
- Wydech przelot 2.5"
- Mod rozrządu
poniżej zdjęcie klawiatury i fragmentu kolektora podczas prac
Aktualna moc/moment - chwilowo nieznana. Okaże się na zlocie
Poniżej filmik z przyspieszeniem 0-100 (moglem lepij shiftowac )
www.youtube.com/watch?v=gbYFgNDc_hg
Na najbliższym spocie planuje zrobić pomiar G-Techem
Aktualna poprzeczka do zrealizowania -> 160KM / 200Nm.
Kolejnym punktem do poprawienia będzie prawdopodobnie dolot, a jeszcze przed zlotem platyny+nowe kable, wymiana oleju i takie tam eksploatacyjne pierdoły
//edit
Po zlocie mamy juz pewne wiadome
Cel udalo sie osiagnac polowicznie - jest 160KM, ale brakuje troche niutków.
ET równiez udalo się poprawić od zeszlego roku i mamy w tej chwili: 16,635s
//edit
Z aktualnych zmian - dolot przerobiony na CAI fi 80mm + wkladka K&N oraz przeniesienie pierwszej sondy.
Dzisiejsza wizyta na rolkach w Coobcio Garage po poprawkach przeprowadzonych wspólnie z Bodkiem z Bocamotors
//edit (27.02.2013r)
Pierwsze hamowanie po swapie
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:49 przez VILQ, łącznie zmieniany 7 razy.
I kolejna WP11.144. Widzę, że plany mocowe masz identyczne z moimi.No i będę miał konkurencję jeśli chodzi o najmocniejsze WP11.144 na forum.Ale to dobrze.Większa motywacja
Po tych modach pewnie będzie ponad 150km
Bezawaryjności życzę.
Po tych modach pewnie będzie ponad 150km
Bezawaryjności życzę.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mocne kombi w prezentacjach to ewenement. Gratuluję osiągów zwłaszcza w tej wersji.
Trzymam kciuki
Mocy przybywaj, a będzie niespodzianka na zlocie
Trzymam kciuki
Mocy przybywaj, a będzie niespodzianka na zlocie
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
VILQ co ja mogę powiedzie piękna sztuka Czuje że na 160 się nie skończy
Ostatnio zmieniony 2012-05-24, 16:17 przez MichałB86, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wilka zawsze kojarzyłem z Dieslami a tu proszę proszę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Skojarzenie z Dieslami mogło dotyczyć mnie bo to ja Coobciowi zawracałem głowę z klekotami. A że W10 i Y 10 + P11 to mogło coś się pomieszać
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Wpadaj do BOCA, ujędrnimy trochę to kombi
Albo jak by tak zrobić z tego driftowóz z V8 od jakiejś bejcy?
A realnie to brakuje jeszcze felgi i lekkiego obniżenia przodu.
Albo jak by tak zrobić z tego driftowóz z V8 od jakiejś bejcy?
A realnie to brakuje jeszcze felgi i lekkiego obniżenia przodu.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!