Lekkie koło zamachowe Otoczak
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Lekkie koło zamachowe Otoczak
Oto kółeczko przerobione Przez Pana Otoczaka. Pochodzi z Primery P11 SR20 w serii miało około 8kg teraz 4,5kg. Koszt to zaledwie 215zl z przesyłką w obydwie strony...
tutaj macie kontakt do Gościa przez Allegro LINK
A tu z drugiej strony tez "lekko"
tutaj macie kontakt do Gościa przez Allegro LINK
A tu z drugiej strony tez "lekko"
Ostatnio zmieniony 2012-01-15, 14:36 przez goago, łącznie zmieniany 2 razy.
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
ja myśle ze 6kg było by tak optymalnie tak jak np to http://allegro.pl/lekkie-kolo-zamachowe ... 33644.htmlRyba pisze:Chciałbym zauważyć że NM zapewne spadnie. 40% odelzenia zamachu to dość dużo, jednak robota pierwsza klasa
Temat z ładnym opisem lekkich kół zamachowych do sr20de
http://www.sr20-forum.com/information-l ... heels.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Do dupowozu moim zdaniem chybiony pomysł takie koło
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Lekkie koło to trochę poroniony pomysł do auta na miasto, skrzynia cierpi, a 90% użytkowników nie zauważy różnicy, pozostałe 10% ma zapewne efekt placebo. Lekkie koło się sprawdza w silniku A-Spec, który kręci sie do 11tyś. Fakt akurat te dwieście parę złotych to nie duża kwota, ale myślę, że można je lepiej ulokować.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
Waga koła zamachowego zapewnia nam NM i to żeby się silnik sam kręcił ciągle jednostajnie więc według mnie, co najwyżej trochę można odelżyć koło zamachowe, bo przy zbyt dużym odelżeniu tracimy moment, a to jednak na ulicy momentem się jeździ więc im go więcej tym lepiej
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!
jestem zwolenikiem odelzania kolo zamachowego jesli jest to samochod nie to do jazdy po miescie ale takze do zabawy na torach czy chodzby na ustawki na kreskach w seryjnym aucie jezdzac po miescie jest to bez sensu, nie dosc, ze gorzej sie jezdzi to jeszcze napewno cierpi na tym pare podzespolow, jesli kolo po odelzeniu jest zle wywazone co czesto sie zdarza to po jakims czasie na sete obroci panewke, w civicu mialem zamach fidanzy waga 3,45kg (sria7,45kg), jesli chodzi o osiagi, poprawily sie znaczaco silnik duzo szybciej dokrecal pod odcinke, a z minusow to trzeba bardziej skupiac sie na skrzyzowaniach przy spokojnym starcie, no i zmiana biegow tez wymaga wiecej skupienia, silnik szybko sie wkreca, ale takze szybko spada z obrotow, a np mojej zonie bardzo sie nie podoba jak szarpie autem
nie chciałem wywoływać kolejnej bezsensownej dyskusji na temat zasadności używania lekkiego koła zamachowego. Na każdym forum moto jest tego trochę... np.spadną niutonometry i tym podobne banialuki wyssane z palca nie poparte niczym.
Na pewno auto stanie się bardziej narowiste i każde muśnięcie gazu będzie przenoszone na koła. Moim zdaniem efekt podobny do powiększenia przepustnicy. Niestety nie da się tego zmierzyć na hamowni. Może zmniejszą się straty? ale mniejsza z tym.
Chodziło mi o techniczny aspekt samej obróbki koła przez w/w Pana. Poprosiłem go aby zrobił na max gdyż uważałem że z tego kółka nie zdejmie więcej jak 1,5kg, a tu taka niespodzianka
Kółko wsadzam do SR20VE łącznie z lekkim kołem pasowym które napedza tylko malutki alternator od daichatsu cuore nie mam wspomy ani klimy. Całość ląduję w ultra lekkim Sunniaku, na pewno nie można go nazwac dupowozem
Na pewno auto stanie się bardziej narowiste i każde muśnięcie gazu będzie przenoszone na koła. Moim zdaniem efekt podobny do powiększenia przepustnicy. Niestety nie da się tego zmierzyć na hamowni. Może zmniejszą się straty? ale mniejsza z tym.
Chodziło mi o techniczny aspekt samej obróbki koła przez w/w Pana. Poprosiłem go aby zrobił na max gdyż uważałem że z tego kółka nie zdejmie więcej jak 1,5kg, a tu taka niespodzianka
Kółko wsadzam do SR20VE łącznie z lekkim kołem pasowym które napedza tylko malutki alternator od daichatsu cuore nie mam wspomy ani klimy. Całość ląduję w ultra lekkim Sunniaku, na pewno nie można go nazwac dupowozem
A może zamiast schodzić z wagi wału daj do wyważenia układ korbowy?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja w moim nx 1,6 mam odchudzone koło o 2,5 kg latam już tak około pol roku i mogę powiedzieć tak, auto się lepiej wkręca ale straciło trochę na elastyczności, silnik woli większe obroty, jeśli chodzi o zabawę o wiele fajniej się jeździ i kreci auto po obrotach ale po mieście staje się to trochę męczące, z początku nie czułem zbytniej różnicy ale jak się wjezdzilem w auto to czuc ta mniejsza elastycznosc.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
w Goago SR20VE odcinkę przestawi się na 8500obr.min i będzie mu dobrze z tym lekkim kółkiem
Choć do takich obrotów dobrze by było wyważyć całość: Wał z kołem zamachowym i pasowym...
Choć do takich obrotów dobrze by było wyważyć całość: Wał z kołem zamachowym i pasowym...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM