[P/WP11.144] Reset błędów AIRBAG - instrukcja
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Airbag mryga
Musialem dzisiaj dobrac sie do kiery i odlaczylem na chwilke wtyczke od poduchy i zaczela kontrolka mrygac.Probowalem sposobu z 5 krotnym cofaniem stacyjki i nic to nie dalo-moze zle to rozbie?zalaczem na on jak gasnie kontrolka to wracam na 3 sekundy na aac i tak 5 razy-za 5 razem zostawiam wlaczony on ale kontrolka po tych 7 sekundach znow zaczyna mrygac.Macie jakies pomysly bo na kasowanie bledu w serwisie nie mam kasy
[ Dodano: 2010-03-24, 17:56 ]
I po sprawie-na zagranicznej stronie primery znalazlem sposob-po przekreceniu stacyjki na ON kilka razy wcisnac ten dzyndzel przy progu co odpowiada za wlaczanie sie swiatla w srodku jak sie drzwi otwiera i po klopocie
[ Dodano: 2010-03-24, 17:56 ]
I po sprawie-na zagranicznej stronie primery znalazlem sposob-po przekreceniu stacyjki na ON kilka razy wcisnac ten dzyndzel przy progu co odpowiada za wlaczanie sie swiatla w srodku jak sie drzwi otwiera i po klopocie
[P/WP11.144] Reset błędów AIRBAG - instrukcja
1. kontrolka AIR BAG zapala się na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgaśnie z trybu 7 sek)
2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gaśnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko się zapala
3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali się ciągiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myślach oczywiście )
4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz
5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciągiem zapala się dużo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, uśmiechamy się do siebie i
8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjęcia ale nie wyjmujemy) i
9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR BAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie"
Akurat u mnie wystarczyło tylko 3 razy zrobić te operacje - kontrolka już przestała w ogóle migać (do 4 punktu).
2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gaśnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko się zapala
3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali się ciągiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myślach oczywiście )
4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz
5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciągiem zapala się dużo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, uśmiechamy się do siebie i
8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjęcia ale nie wyjmujemy) i
9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR BAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie"
Akurat u mnie wystarczyło tylko 3 razy zrobić te operacje - kontrolka już przestała w ogóle migać (do 4 punktu).
podbijam -- działa
proszę o dopisanie tego sposobu do zrób to sam airbag mryga P11
[ Dodano: 2014-09-11, 18:06 ]
U insersa zadziałał ten poniżej sposób:
widać że reset z on-off jest dla p11.144
a ten poniżej dla P11 (przedliftem)
proszę o dopisanie tego sposobu do zrób to sam airbag mryga P11
[ Dodano: 2014-09-11, 18:06 ]
U insersa zadziałał ten poniżej sposób:
widać że reset z on-off jest dla p11.144
a ten poniżej dla P11 (przedliftem)
dominik86 pisze:po przekreceniu stacyjki na ON kilka razy wcisnac ten dzyndzel przy progu co odpowiada za wlaczanie sie swiatla w srodku jak sie drzwi otwiera i po klopocie
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Tak łatwo nie da się zaszufladkować nasze wozidła - to jest Nissan . Mam polifta, metodą "kluczykową" próbowałem kilka razy - bez rezultatu. Dopiero metoda "słupkowa" pomogła w wygaszeniu kontrolki airbagu. Ważne, aby te 5 x przyciśniecie przycisku na słupku odbyło się, zanim kontrolka nie przejdzie w sekwencję mrygania od chwili włączenia zapłonu (czyli 7 sek.).
i te 5naciśnięć ma być w czasie 7sekund
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B