Chcesz kupić Patrola ? Poznać opinie ? Zapytaj tutaj
Znowu zakochałem sie w Patrolu. BYłem wczoraj na wyprawie GR Longiem. Wlasciciel chce mi go opchnac za 10.000 PLN. Powiem tyle, że jest po remoncie zawieszenia i ma nowe opony. Przez 8 h woziłem 5 osób po dosc trudnym terenie i nie miał problemu. Auto ma wydech 2,5" przelotowy i jest regularnie serwisowany (auto firmowe).
Jedyne co mnie zdziwiło to strasznie zamulony jest w trasie. Do 80 km/h (tyle na maxa go napedziłem) wlecze sie strasznie. CZy to normalne??
W terenie na reduktorze z 6 osobami na pokladzie górki po 45 stopni brał bez problemu.
Warto??
Jedyne co mnie zdziwiło to strasznie zamulony jest w trasie. Do 80 km/h (tyle na maxa go napedziłem) wlecze sie strasznie. CZy to normalne??
W terenie na reduktorze z 6 osobami na pokladzie górki po 45 stopni brał bez problemu.
Warto??
Witam, jestem bardzo mocno zainteresowany zakupem Patrola a dokładnie tego:
http://moto.allegro.pl/patrol-gr-i-y60- ... 13765.html
Co o tym sądzicie?? A może ktoś wie coś o tym aucie?
http://moto.allegro.pl/patrol-gr-i-y60- ... 13765.html
Co o tym sądzicie?? A może ktoś wie coś o tym aucie?
Przygotowany w teren, ale..... po taniości.Co o tym sądzicie??
Opony ma fajne,
amortyzatory Rancho- słabe w terenie, czerwone sprężyny też nie sugerują niczego porządnego,
zderzaki nie dość że nieestetyczne, to jeszcze wyglądają na słabe i już pogięte,
orurowanie... zwykły standardowy cienki kwasiak, pomalowany na czarno, pogięty i spawany, w teren nie nadający sie kompetnie.
na jednym ze zdjęć widać niebieski dym, a to też nic dobrego.
Generalnie cena nie jest odsraszająca, ale trzeba się liczyć z wydatkami.
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
też wskaźnik temperatury i że silnik dopiero odpalony a znając patrole i ich układ dogrzewania świec może świadczyć ze tam coś jest nie halo i przez to sobie przydymiaazorek pisze:na jednym ze zdjęć widać
po za tym tak jak azorek pisze, co do wydatków to nawet jak się kupi idealne auto to i tak będą wydatki kupując patrola trzeba się z tym liczyć
Witam - jestem nowy ....
Rozmyślam na temat zmiany samochodu. Przymierzam się do "auta jakim można zjechać z asfaltu", rozważam krótkiego Patrola (rok 2000-2003) - tutaj mam dylemat : 2.8 czy 3.0 ?
Mam może banalny problem - jaką szerokość bramy garażowej wymaga taki Patrol ? - żeby zmieścił się choćby ze złożonymi lusterkami - nie chciałbym przez 7-8 lat trzymać auta "pod domem"...
Drugi temat - czy wybór rocznika 2000-2003 jest rozsądny (uzasadniony). Chodzi mi o to czy może bardziej niezawodne są trochę starsze modele ? - wolę jeździć niż trzymać auto u mechanika - nie jestem entuzjastą elektroniki - raczej skłaniam się ku prymitywizmowi.
Prawdopodobnie będę jeździł nim jakieś 25-35 tys. km rocznie, jakąś niedzielę albo dwie w miesiącu po umiarkowanym błocie - nie zakładam, że będę w robił jakieś ekstremalne przeróbki - może za kilka lat jak auto się zestarzeje...
... może ktoś wypatrzył jakiś ciekawy egzemplarz i nie będzie go kupował bo "już ma" ...
Rozmyślam na temat zmiany samochodu. Przymierzam się do "auta jakim można zjechać z asfaltu", rozważam krótkiego Patrola (rok 2000-2003) - tutaj mam dylemat : 2.8 czy 3.0 ?
Mam może banalny problem - jaką szerokość bramy garażowej wymaga taki Patrol ? - żeby zmieścił się choćby ze złożonymi lusterkami - nie chciałbym przez 7-8 lat trzymać auta "pod domem"...
Drugi temat - czy wybór rocznika 2000-2003 jest rozsądny (uzasadniony). Chodzi mi o to czy może bardziej niezawodne są trochę starsze modele ? - wolę jeździć niż trzymać auto u mechanika - nie jestem entuzjastą elektroniki - raczej skłaniam się ku prymitywizmowi.
Prawdopodobnie będę jeździł nim jakieś 25-35 tys. km rocznie, jakąś niedzielę albo dwie w miesiącu po umiarkowanym błocie - nie zakładam, że będę w robił jakieś ekstremalne przeróbki - może za kilka lat jak auto się zestarzeje...
... może ktoś wypatrzył jakiś ciekawy egzemplarz i nie będzie go kupował bo "już ma" ...
daras
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
W latach 00-03 pozostały Ci tylko silniki 3,0 chyba ze coś po swapie
Czy wybór auta z lat 00-03 jest rozsądny trudno powiedzieć patrol ma parę bolączek które występowały w starszych i młodszych modelach po prostu trzeba szukać najlepszego
Szczególną uwagę trzeba zwrócić na korozje ramy i nadwozia pod nakładkami.
Do 99 r były silniki 2,8 z pompą wtryskowa sterowana elektronicznie która ideałem nie była nawet jak była sprawna ale wymiana na mechaniczną załatwia sprawę w 3,0 same silniki były już porażką i tu już jest kompletna loteria na co trafisz.
Jeśli chcesz użytkować auto przez 7-8 lat to lepiej kupić auto nazwijmy to niezrobione i wtedy zrobić kompleksowo wszystko raz i masz święty spokój.
Czy wybór auta z lat 00-03 jest rozsądny trudno powiedzieć patrol ma parę bolączek które występowały w starszych i młodszych modelach po prostu trzeba szukać najlepszego
Szczególną uwagę trzeba zwrócić na korozje ramy i nadwozia pod nakładkami.
Do 99 r były silniki 2,8 z pompą wtryskowa sterowana elektronicznie która ideałem nie była nawet jak była sprawna ale wymiana na mechaniczną załatwia sprawę w 3,0 same silniki były już porażką i tu już jest kompletna loteria na co trafisz.
Jeśli chcesz użytkować auto przez 7-8 lat to lepiej kupić auto nazwijmy to niezrobione i wtedy zrobić kompleksowo wszystko raz i masz święty spokój.
Dobra rada?
Witam. Szukam rodzinnego auta (dla 2 dorosłych i 2 dzieci) na wyprawy w kraju i zagranicą. Potrzebuję fachowej pomocy przy zakupie. Przeczytałem wiadomość Bonzo co należy sprawdzić przed zakupem. Niestety dopiero się wgryzam w temat aut terenowych i trudno mi nawet pewne sprawy sobie wyobraźnić a co dopiero je zrobić.
Auto terenowe to szerokie pojęcie i czytając różne wiadomości i opinie sprecyzowałem swoje wymagania. Bardzo pomocny przy tym był cykl artykułów na stronach www.autokult.pl Marcina Łobodzińskiego. Polecam początkującym.
I tak od ogółu do szczegółu.
Wybrałem auta japońskie, dalej zastanawiałem się nad Patrolem,Pajero czy LC. Postawiłem na Patrola Y61(long). Dalej kolejne wątpliwości jaki rocznik, silnik i skrzynia. Wybrałem automat (bo wygodny na długie trasy i jako początkujacy oszczędzę sprzegło), silnik 3.0 bo mocniejszy (a kwesta awaryjnych tłoków z poczatku produkcji praktycznie już nie istnieje, bo wiekszoć aut już jest po wymianie silników a te które by tego nie miały do teraz by nie przetrwały. Bardziej łaskawie spoglądam na roczniki 2002-2004, choć jezeli trafi się dobry egzemplarz 2000 to rocznik nie będzie miał znaczenia. Poczatkowo brałem pod uwage tylko auta już przebudowne by trochę zaoszczędzić. Ale zasugerowano mi, że lepiej jest kupić dobrą podstawę i zlecić przebudowę. Na zakup i przebudowę ma do wydania do 40 tys.
Ciekaw jestem waszego zdania co do słuszności mojego wyboru, by się w nim utwierdzić lub je zmienić.
Mając na uwadze mój brak doświadczenia i wiedzy na temat tego auta dla mnie najlepiej byłoby zdać się na na taki warsztat z pomocą przy zakupie by nie narazić się na dodatkowe koszty a później wykonać w nim kompleksową przebudowę.
Na dzień dzisiejszy mam to
http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-3-0- ... 99929.html
ale słowo "igła" budzi we mnie mieszane uczucia
Może ktoś zna taki warsztat lub osobę która pomoże dokonać odpowiedniego wyboru?
Auto terenowe to szerokie pojęcie i czytając różne wiadomości i opinie sprecyzowałem swoje wymagania. Bardzo pomocny przy tym był cykl artykułów na stronach www.autokult.pl Marcina Łobodzińskiego. Polecam początkującym.
I tak od ogółu do szczegółu.
Wybrałem auta japońskie, dalej zastanawiałem się nad Patrolem,Pajero czy LC. Postawiłem na Patrola Y61(long). Dalej kolejne wątpliwości jaki rocznik, silnik i skrzynia. Wybrałem automat (bo wygodny na długie trasy i jako początkujacy oszczędzę sprzegło), silnik 3.0 bo mocniejszy (a kwesta awaryjnych tłoków z poczatku produkcji praktycznie już nie istnieje, bo wiekszoć aut już jest po wymianie silników a te które by tego nie miały do teraz by nie przetrwały. Bardziej łaskawie spoglądam na roczniki 2002-2004, choć jezeli trafi się dobry egzemplarz 2000 to rocznik nie będzie miał znaczenia. Poczatkowo brałem pod uwage tylko auta już przebudowne by trochę zaoszczędzić. Ale zasugerowano mi, że lepiej jest kupić dobrą podstawę i zlecić przebudowę. Na zakup i przebudowę ma do wydania do 40 tys.
Ciekaw jestem waszego zdania co do słuszności mojego wyboru, by się w nim utwierdzić lub je zmienić.
Mając na uwadze mój brak doświadczenia i wiedzy na temat tego auta dla mnie najlepiej byłoby zdać się na na taki warsztat z pomocą przy zakupie by nie narazić się na dodatkowe koszty a później wykonać w nim kompleksową przebudowę.
Na dzień dzisiejszy mam to
http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-3-0- ... 99929.html
ale słowo "igła" budzi we mnie mieszane uczucia
Może ktoś zna taki warsztat lub osobę która pomoże dokonać odpowiedniego wyboru?
Całkiem dobrze się przygotowałeś przed zakupem. Nie wiem kto mógł by Ci pomóc w sprawdzeniu auta, dobrze aby był to ktoś kto miał do czynienia z autami 4x4.
W patrolu zwróć szczególna uwage na rdzę. Opukaj ramę, zajrzyj pod plastiki nadkoli, bo tam najprędzej rdzewieją a naprawa nie jest tania. Osłuchaj skrzynie biegów, tzn. włącz reduktor na N i włączaj kolejno biegi.
W patrolu zwróć szczególna uwage na rdzę. Opukaj ramę, zajrzyj pod plastiki nadkoli, bo tam najprędzej rdzewieją a naprawa nie jest tania. Osłuchaj skrzynie biegów, tzn. włącz reduktor na N i włączaj kolejno biegi.
auta na sprzedaż
witam kolegów czy ktoś zna te auta proszę o opinnie
http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol- ... ca4c0fbf9a
http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol- ... ca4c0fbf9a
http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-2-8t ... 42246.html
chodzi mi o ramę i spodnią częśc karoseri
rama szczególnie tył
pozdrawiam
http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol- ... ca4c0fbf9a
http://tablica.pl/oferta/nissan-patrol- ... ca4c0fbf9a
http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-2-8t ... 42246.html
chodzi mi o ramę i spodnią częśc karoseri
rama szczególnie tył
pozdrawiam
było 2xn15 k11 p11GT R20KA24 jest p10gt i y60
Witaj.
Pierwsze słyszę żeby ktoś kupował patrola jako lokatę kapitału. To raczej idealny sposób na regularne pozbywanie się kapitału. Nawet jak mało jeździsz, to i tak zawsze coś się znajdzie do naprawy, udoskonalenia, modyfikacji. Ale to całkiem przyjemnie wydawane pieniądze
Co do ogłoszeń, to ten piaskowy za 30tyś wygląda nieźle.
Pierwsze słyszę żeby ktoś kupował patrola jako lokatę kapitału. To raczej idealny sposób na regularne pozbywanie się kapitału. Nawet jak mało jeździsz, to i tak zawsze coś się znajdzie do naprawy, udoskonalenia, modyfikacji. Ale to całkiem przyjemnie wydawane pieniądze
Co do ogłoszeń, to ten piaskowy za 30tyś wygląda nieźle.
zna ktoś to auto http://otomoto.pl/oferta/nissan-patrol- ... 441264e068 ?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Re: Chcesz kupić Patrola ? Poznać opinie ? Zapytaj tutaj
Mam upatrzonego patrola co myślicie? Wady? Zalety?
http://allegro.pl/show_item.php?item=7240195543
http://allegro.pl/show_item.php?item=7240195543
Re: Chcesz kupić Patrola ? Poznać opinie ? Zapytaj tutaj
Pozostałości anteny z prawej strony, deska tak jak by z 260, i modelowana osłona pod kierownica pachnie mi przełożonym anglikiem. Poza tym nie wiem czy masz świadomość że tan "autobus" ma 70 KM
Re: Chcesz kupić Patrola ? Poznać opinie ? Zapytaj tutaj
Ale za to jakie ma stylowe fotele
Re: Chcesz kupić Patrola ? Poznać opinie ? Zapytaj tutaj
Pytanie: Bardzo podoba mi się wygląd Y60. Zastanawiałem się, czy Y60 jest większy od Y61?
Który silnik Y60 jest lepszy. I proszę powiedzieć mi prawdziwe zużycie paliwa?
Który silnik Y60 jest lepszy. I proszę powiedzieć mi prawdziwe zużycie paliwa?
https://www.praca.pl/ - NAJNOWSZE OFERTY PRACY