sorry za język ,ale ja chyba kuźwa zawsze mam pod górkę...co jedno zrobię,żeby trzymało pion i poziom,to drugie wyłazi i wkurza. Od czego dobrać taką chłodnicę ? (o ile jest potrzebna)
[A32] Kto z Was ma chłodniczkę płynu do wspomagania do a32 U
Moderator: janusz
[A32] Kto z Was ma chłodniczkę płynu do wspomagania do a32 U
Panowie,jak w temacie,mam lipę
podniosłem maskę ze 3 godz temu i zauważyłem ,że płyn od wspomy się pieni strasznie:-/ macie chłodnice wspomagania w swoich Maximach ? mam zakładać od czegokolwiek,mam nie zakładać,olać temat,strzelić sobie w kolano ,czy co !
sorry za język ,ale ja chyba kuźwa zawsze mam pod górkę...co jedno zrobię,żeby trzymało pion i poziom,to drugie wyłazi i wkurza. Od czego dobrać taką chłodnicę ? (o ile jest potrzebna)
sorry za język ,ale ja chyba kuźwa zawsze mam pod górkę...co jedno zrobię,żeby trzymało pion i poziom,to drugie wyłazi i wkurza. Od czego dobrać taką chłodnicę ? (o ile jest potrzebna)
Thx Dylson za szybką odpowiedz,czyli taką mam znaleźć ? ok,jeszcze jedno pytanie z serii głupich...czy jak nie założę tej chłodnicy ,to pompę wspomagania w najbliższym czasie będę musiał wywalić na szrot ? co prawda nie zauważyłem ,żeby wspoma chodziła ciężej,ale do ideału jej brakuje spoooro,ze 2 miechy temu miałem okazję siedzieć za sterami infiniti rocznik 96 i tam wspomaganie było takie,że ,,klękajcie narody,,małym palcem tylko człowiek dotykał i morda się cieszyładylson pisze:A 32 QX po lifcie mial chlodnice oleju wspomagania.
Tak szukaj takiej chlodnicy powinno wszystko pasowac, chociaz wersja us nie miala takiej chlodnicy.
Infiniti i nissan to dwie inne marki mimo, ze ten sam koncern. I30 (Zakladam ze o tym modelu pisales) mimo iz blizniacze z a32 celuje w wyzsze polki. Zmierzam do tego, ze tam wspomaganie moze po prostu z fabryki byc mocniejsze. Zmien olej w wspomaganiu a najlepiej wsiadz do innej maximy i porownaj.
Infiniti i nissan to dwie inne marki mimo, ze ten sam koncern. I30 (Zakladam ze o tym modelu pisales) mimo iz blizniacze z a32 celuje w wyzsze polki. Zmierzam do tego, ze tam wspomaganie moze po prostu z fabryki byc mocniejsze. Zmien olej w wspomaganiu a najlepiej wsiadz do innej maximy i porownaj.
Ok,tak też uczyniędylson pisze:Tak szukaj takiej chlodnicy powinno wszystko pasowac, chociaz wersja us nie miala takiej chlodnicy.
Infiniti i nissan to dwie inne marki mimo, ze ten sam koncern. I30 (Zakladam ze o tym modelu pisales) mimo iz blizniacze z a32 celuje w wyzsze polki. Zmierzam do tego, ze tam wspomaganie moze po prostu z fabryki byc mocniejsze. Zmien olej w wspomaganiu a najlepiej wsiadz do innej maximy i porownaj.
- maximastegna
- wiem o czym pisze
- Posty: 77
- Rejestracja: 2011-02-27, 17:36
- Lokalizacja: Stegna
Temat w połowie ogarniętymaximastegna pisze:ja mam wersje usa 96r i mam chlodnice wspomagania. w sumie to moja druga maxi usa i w poprzedniej 95r. rowniez taka chlodniczke mialem. u mnie wspomaganie chodzi bardzo ladnie . jak pisales o infiniti jednym palcem moge nia krecic w pelnym zakresie.
- maximastegna
- wiem o czym pisze
- Posty: 77
- Rejestracja: 2011-02-27, 17:36
- Lokalizacja: Stegna
napięcie paska jest prawidłowe,pasek nowy...to pompa daje przysłowiowego ,,ciała,,maximastegna pisze:a moze cos z paskiem od pompy masz nie tak? zobacz czy dobrze naciagniety. mam znajomego ktoremu sie pasek slizgal i przez to mu jak krecil kiera przeskakiwalo. wymienil na nowy i ok.
[ Dodano: 2011-12-23, 12:18 ]
Temat wspomy całkowicie ogarniętydylson pisze:Tak szukaj takiej chlodnicy powinno wszystko pasowac, chociaz wersja us nie miala takiej chlodnicy.
Infiniti i nissan to dwie inne marki mimo, ze ten sam koncern. I30 (Zakladam ze o tym modelu pisales) mimo iz blizniacze z a32 celuje w wyzsze polki. Zmierzam do tego, ze tam wspomaganie moze po prostu z fabryki byc mocniejsze. Zmien olej w wspomaganiu a najlepiej wsiadz do innej maximy i porownaj.
Vitay WaldWald pisze:Mógłbyś przybliżyć temat? Ja od zawsze mam takie uczucie ze to powinno lepiej działać.caffeini pisze: Temat wspomy całkowicie ogarniętyjak się okazało pompa w Infiniti I30 i w Maximie 98 Us jest taka sama,problemem było ustawienie ciśnienia na pompie,tak przynajmniej mówił fachowiec
1) przytkany filtr oczyszczania oleju(był takowy założony)
2)zawór regulacji ciśnienia (podobno tam jest)w pompie był częściowo zawieszony,nie wiem co to dokładnie oznacza(gorsze ciśnienie ?),i o co kaman ,ale pewnie nic dobrego
3)spec od hydrauliki siłowej wymienił całkowicie płyn
(wymieniany pare dni temu),1-ną uszczelkę miedzianą pod zaworkiem,gumkę na tym zaworku i skaleczył mnie na 2 stówki...fotek z naprawy niestety nie mam,bo nie byłem ani przy diagnostyce,ani przy wymianie
