Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11 GT "coś nowszego czarna niunia&q

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-12-01, 18:22

grubszy remont Cie wyjdzie z robocizna tyle co silnik, jednak jak masz kogoś kto dobrze to zrobi to może i warto;) Nadal nie wiesz co trzeba wymienić, a nóż masz szczęście...

Które to SRki padają na forum, bo nie widać :->

Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany ;(
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2011-12-01, 18:40

Cena czyni cuda :mrgreen:
Auto od 2 mies. w kraju i za ta cenę sprzedawca wymienił amory, filtry i oleje to w takim razie dołożył do interesu?
A po 5 dniach od zakupy silnik pokazał swoją moc :lol:
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-01, 18:42

No to chyba będę reanimował to co mam bo do czasu kiedy zaczeło pukać chodzil pieknie.

[ Dodano: 2011-12-01, 18:44 ]
Sznurek pisze:Cena czyni cuda :mrgreen:
Auto od 2 mies. w kraju i za ta cenę sprzedawca wymienił amory, filtry i oleje to w takim razie dołożył do interesu?
A po 5 dniach od zakupy silnik pokazał swoją moc :lol:
Ty myślisz że ile takie auto jest warte?
Naszczęście auto kosztowało mnie bardzo mało i zamieniłem go za forda focusa;)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-01, 19:31

1. Albo trupa już kupiłeś tylko zapobiegawczo gotowego na sprzedaż
2. Sam z niego trupa zrobiłeś
3. Tak to według mnie wygląda.

I tak to jest jak się GT kupuje po śmiesznej cenie
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-01, 19:33

Pewnie był jakis motodoktor zalany by było cicho

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-01, 19:48

Rysiu83 pisze:1. Albo trupa już kupiłeś tylko zapobiegawczo gotowego na sprzedaż
2. Sam z niego trupa zrobiłeś
3. Tak to według mnie wygląda.

I tak to jest jak się GT kupuje po śmiesznej cenie
Każdemu może panewka oddac bez reguły wiec to nie koniecznie trup bo jakby był trupem to by tak ladnie nie pracowal i nie jezdził :) Nic trudno trzeba odbudowac jakby nie było stare auto i sie poddalo po ostrej jezdzie;)) Zabił go niestety mój ojciec na próbnej jezdzie ^^
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2011-12-01, 19:53

Ja tez uwazam ze remoncik zrobic i wtedy wiesz co masz bo jak zamienisz silnik to dalej nie wiesz czy nie padnie ci za pare km.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-01, 19:53

Widzisz...moja jest ze mną ponad rok...lekko nie ma a.........żyje :mrgreen:
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-12-01, 20:09

myśle że przed tymi wszystkimi katami które auto od Ciebie dostało powinieneś pomyśleć o wykonaniu standardowych czynnosći takich jak wymiana oleju,świec itd... I podejrzewam ze właśnie tak wygląda fatum SR20 w wielu przypadkach :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-01, 20:24

SnepooN pisze:myśle że przed tymi wszystkimi katami które auto od Ciebie dostało powinieneś pomyśleć o wykonaniu standardowych czynnosći takich jak wymiana oleju,świec itd... I podejrzewam ze właśnie tak wygląda fatum SR20 w wielu przypadkach :mrgreen: :mrgreen:
Najgorsze jest to że już oliwa filtry itp jest i miałem wymieniac w sobote.... Zawsze odrazu to robie ale teraz autko nie przerejestrowane wiec sie ociagałem no a ojciec wrocił i chciał się przejechac:/
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-12-01, 20:25

rz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądze :-|

[ Dodano: 2011-12-01, 20:27 ]
Berry pisze:grubszy remont Cie wyjdzie z robocizna tyle co silnik, jednak jak masz kogoś kto dobrze to zrobi to może i warto;) Nadal nie wiesz co trzeba wymienić, a nóż masz szczęście...

Myślę ze jesteś w błedzie, owszem mozna wrzucic 2 silnik jeśli mamy z zaufanego źródła. Jesli nie to moze da rade zrobic wał na 1 szlif i koszta wcale nie bedą takie wysokie co widać o projekcie osy.

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2011-12-01, 20:29

SiwoL pisze:Zawsze odrazu to robie ale teraz autko nie przerejestrowane wiec sie ociagałem no a ojciec wrocił i chciał się przejechac:/
To proste:-) Jak ojciec sie przejechal i zepsul to niech teraz zaplaci za remoncik:-) heh
Zawsze trzeba na kogos zwalic, bo lepsze to niz jak inni mieli by tobie gadac ze zajechal sie jak ty akurat prowadziles :-) Napewno mu glupio teraz ze akurat stalo sie to jak on jechal.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-01, 20:31

ewentualnie 50/50
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

mody19933
aktywny forumowicz
Posty: 155
Rejestracja: 2011-05-04, 12:49
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: mody19933 » 2011-12-01, 20:36

kurde szkoda tak sie fura fajnie zapowiadała :-/ fakt Ve pewnie wyjdzie ok 6tys jak nie wiecej ja proponuje szukac silnika z p11.44 poniewaz sa młodsze i jest mniejsze ryzyko zakupu silnika po przjesciach jak to ma miejsce w gt no chyba ze znasz goscia i wiesz jak jezdził ,z drugiej strony jak wyremontujesz to wiesz co masz .Powodzenia zycze :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-01, 21:49

Są jeszcze dwie opcje np spalanie stukowe lub poczły ygreki ( ojciec wpadł dwa razy na odciecie przy wyprzedzaniu, nissmo ma inna charakterystyke niz saaby ktorymi sie wozi ) czy jak to się tam nazywa.

Silnik będzie reanimowany tak ustaliłem z ojcem
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-12-01, 21:53

bedzie dobrze, to pewno spalane stukowe :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-01, 21:55

Jutro zakasam rekawy najpierw cofam zapłon jak nie pomoze to pokrywa zaworow do gory i ogladamy jak nie to to niestety jezdzie do kolegi i działaja dalej.

Oby tak było jak Damiano piszesz :roll:
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-12-01, 22:00

Jesli zrobisz to sam kwota nie bezie większa niż 1000 zł.

Za dobre graty po rabatach wydasz 650 zł w całości. Dodatkowo wszelkie pasty montażowe filtry oraz oliwa na pierwszy odpał.

W Twoim przypadku należy doliczyć szlif wału jeśli panewka zarysowała poważnie wał.

Ceny nie są z kosmosu ponieważ sam jestem na etapie "remontu" i wiem co mówię :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-12-01, 22:04

W GT było SR20DEH, więc tam z tego co wiem to w nim nie ma Y, tylko są dźwigienki zaworowe na rolkach. A jeśli nawet, to Y przy prawie serii nie maja prawa oddać...
PS.
Szkoda Primy...
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-01, 22:07

Modzelitto pisze:
Szkoda Primy...
Spokojnie predzej czy pozniej primera ożyje i znowu będzie hasać :))
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez SiwoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-12-01, 22:31

:shock: :arrow: puzniej. Mam nadzieje że to przypadek.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-12-01, 22:33

;D ;D <okok>
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-12-01, 22:44

No troche by się uzbierało sr-ek ;) Moja i Lesia panewa, Dodo bez komprechy itd i to w przeciągu paru miechów ;)

Mnie się wydaje że to panewka. Stukot z góry może być słyszalny. Jak panewa się obróciła to tłok potrafi walić o głowicę i stąd ten odgłos ;) Nie ma tragedi w 2 kaflach się spokojnie zmieścisz w remoncie nawet jak wał będzie nadawał się do szlifu. Albo szukaj wału STD albo rób szlif, bez tego sie nie obejdzie. Jak chcesz "leczyć" sam dół to bez pardonu kupujesz panewy i pierścienie, robisz szlif i składasz do kupy.

Primerka bardzo mi podoba się ale niestety stare auta padają. Mają swoje przebiegi a do pałowania trzeba zrobić auto a nie oczekiwać, że wszystko bedzie dobrze :) Życie uczy.

Głowa do góry... wiem (nie tylko ja) jak to jest i jakie mysli chodzą po głowie ...jest inwestycja w auto, będzie w silnik i będziesz zadowolony ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2011-12-02, 00:33

Limon pisze:
rz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądze :-|


nie tylko coobcio i nie tylko warszawa robi takie rzeczy =) sorki ale nie macie monopolu na ve, musisz sie z tym pogodzic =) aaa zapomnialbym... znam conajmniej 3 osoby ktore zrobia to lepiej i napewno taniej.

tak czy inaczej pozdrawiam

rz

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-02, 00:42

rz pisze:
Limon pisze:
rz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądze :-|


nie tylko coobcio i nie tylko warszawa robi takie rzeczy =) sorki ale nie macie monopolu na ve, musisz sie z tym pogodzic =) aaa zapomnialbym... znam conajmniej 3 osoby ktore zrobia to lepiej i napewno taniej.

tak czy inaczej pozdrawiam

rz
Możesz na pw podac namiary na tych speców który by mogli VE zapodac do mojego autka za okolice 4500zl??
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
pawel_p10
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Wawa

Post autor: pawel_p10 » 2011-12-02, 07:16

Rysiu83 pisze:Widzisz...moja jest ze mną ponad rok...lekko nie ma a.........żyje :mrgreen:
Wróble ćwierkają, że miałeś/masz problem z za dużym zużyciem oleju, i że czeka Cię swap silnika z pewnej czerwonej P11 GT, która spotkała się z kombajnem. Prawda to?
P10 SLX -> P10 GT -> P11 GT Top Sport "Need For Speed" Edition

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-12-02, 07:51

Neptune pisze:No troche by się uzbierało sr-ek ;) Moja i Lesia panewa, Dodo bez komprechy itd i to w przeciągu paru miechów ;)

Mnie się wydaje że to panewka. Stukot z góry może być słyszalny. Jak panewa się obróciła to tłok potrafi walić o głowicę i stąd ten odgłos ;) Nie ma tragedi w 2 kaflach się spokojnie zmieścisz w remoncie nawet jak wał będzie nadawał się do szlifu. Albo szukaj wału STD albo rób szlif, bez tego sie nie obejdzie. Jak chcesz "leczyć" sam dół to bez pardonu kupujesz panewy i pierścienie, robisz szlif i składasz do kupy.

Primerka bardzo mi podoba się ale niestety stare auta padają. Mają swoje przebiegi a do pałowania trzeba zrobić auto a nie oczekiwać, że wszystko bedzie dobrze :) Życie uczy.

Głowa do góry... wiem (nie tylko ja) jak to jest i jakie mysli chodzą po głowie ...jest inwestycja w auto, będzie w silnik i będziesz zadowolony ;)

weźcie już nie straszcie bo zaczynam się bać schodzić do auta i już myślę o wymianie panewek dla bezpieczeństwa...
Dobrze że bańke świerzego Valvo jeszcze mam, zaraz zmienie

Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany ;(
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-02, 08:02

Straszenie. Co do temperatury oleju to warto przejsc na zimę na jakis 5 lub 10W40. Mój 10W60 potrafi z 30 minut się nagrzewać w taką pogodę, a temperatury płynu chłodzącego dawno na połowie.

PAmietajcie, żeby nie palowac auta w zimę

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-12-02, 08:53

bombel pisze:Straszenie. Co do temperatury oleju to warto przejsc na zimę na jakis 5 lub 10W40. Mój 10W60 potrafi z 30 minut się nagrzewać w taką pogodę, a temperatury płynu chłodzącego dawno na połowie.

PAmietajcie, żeby nie palowac auta w zimę
Owszem przy mrozach najlepiej olej do 10W, jednak to czy jest on 10W40 czy 10W60 nie ma aż takiego znaczenia, W60 to określenie maksymalnej temperatura pracy, a dokładnie o to do jak wysokiej górnej granicy temperatury nie wystepuje tak zwane rozerwanie filmu olejowego, co jest istotne przy przeciąganiu auta.
W starym oleju może wytworzyć się tak zwana piana olejowa, która odpowiedzialna jest za uszkodzenia silnika, dlatego wymiana oleju jest tak ważna ;)
Właśnie zalewam 10W60 VR1,a co :P

Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany ;(
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-02, 09:10

Muszę troche popracować i idę dłubać przy aucie :))

U mnie w garazu tez już leży od środy 10W60 VR1 tak jak polecaliście:( W nismo jest też świeza oliwa jakis mobil 10w40...
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”