Uszczelki Termoizolacyjne SR20DE/VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Uszczelki Termoizolacyjne SR20DE/VE
Witam,
mam możliwość zorganizować zakup grupowy uszczelek termoizolacyjnych pod kolektor ssący do SR20DE/VE zdaje się że bedzie pasować do wszystkich odmian silnika z kolektorem ssącym który ma przepustnice u góry - tu niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.
Cena by wyglądała na poziomie 160zł + koszt przesyłki. (przy liczbie 1-5) powyżej 5-> 140zł a przy większej liczbie byśmy coś jeszcze utargowali.
Co o tym sądzicie?? Są jacyś chętni??
Pozdrawiam
PumaRST
PS: przydała by się uszczelka od VE na wzór ale jak nie to na bazie N15GTI by się zrobiło.
Lista chętnych:
1) PumaRST,
2) Berry,
3) Modzelitto,
4).............
mam możliwość zorganizować zakup grupowy uszczelek termoizolacyjnych pod kolektor ssący do SR20DE/VE zdaje się że bedzie pasować do wszystkich odmian silnika z kolektorem ssącym który ma przepustnice u góry - tu niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.
Cena by wyglądała na poziomie 160zł + koszt przesyłki. (przy liczbie 1-5) powyżej 5-> 140zł a przy większej liczbie byśmy coś jeszcze utargowali.
Co o tym sądzicie?? Są jacyś chętni??
Pozdrawiam
PumaRST
PS: przydała by się uszczelka od VE na wzór ale jak nie to na bazie N15GTI by się zrobiło.
Lista chętnych:
1) PumaRST,
2) Berry,
3) Modzelitto,
4).............
Ostatnio zmieniony 2011-11-21, 16:51 przez PumaRST, łącznie zmieniany 2 razy.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
tak VE ma większe kanały dlatego mówie żeby się przydała ori z VE ale materiał uszczelki jest obrabialny więc nawet z DE da się ja jeszcze powiększyć pod wieksze kanały ( więc nie wiem czy nie lepiej jednak z DE).wod2u pisze:Puma, a VE nie ma czasem większej średnicy kanałów dolotowych?
Czytałem o tym modzie niedawno, doszukałeś się może jakie są chociażby orientacyjne przyrosty w SR20?
co do przyrostów, niby twierdzą że przyrost jest 3-9% mocy - tak ogólnie. Jesli mam być szczery nie spodziewam sie wiecej niż 5% ale to nadal daje 7KM 9Nm w wypadku naszych silników więc stosunek cena-zysk mocy bardzo dobra jak na n/a
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Tak ale jeszcze napisałem żeby mieć 100% pewności czy jest on obrabialny pod większe kanały.Berry pisze:PS. jesteś pewny materiału z którego zostanie wykonana?
Listę chętnych będę pisał w pierwszym poście.
ogólne info na bazie Hond.
http://www.hondata.com/manuals/heatshie ... hield.html
Ostatnio zmieniony 2011-11-21, 11:53 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Coś mi się kojarzy że Ryba kiedyś obczajał temat. Nie pamiętam z jakiego to było materiału ale cena wychodziła bardzo konkurencyjna w stosunku to tej oferty. Niech sam się wypowie...
Generowanie mocy to ciężka rozgrywka w sr20 każdy kuc na wagę złota hehe. Jestem ciekaw czy uszczelka jest w stanie wpłynąć aż tak znacząco na wynik. Zdjąć nawet te 10stopni z kolektora przy pełnym nagrzaniu to więcej tlenu. Obstawiam 1-2 konie i 1-2 niuty ;P Sprawdźcie posypią się zamówienia
Generowanie mocy to ciężka rozgrywka w sr20 każdy kuc na wagę złota hehe. Jestem ciekaw czy uszczelka jest w stanie wpłynąć aż tak znacząco na wynik. Zdjąć nawet te 10stopni z kolektora przy pełnym nagrzaniu to więcej tlenu. Obstawiam 1-2 konie i 1-2 niuty ;P Sprawdźcie posypią się zamówienia
Nissan Primera SR20DE+T
Ja taki uszczelki mogę zrobić
Zresztą sam mam już taka wystruganą pod swój kolektor
Mam również zlecenie od Coobcia na taka
Oto foto:
( koszt nie przekracza 100 zł )
Jest to robota własnoręczna i jest to lepszy materiał niż ogólnie stosowany teflon
Jak coś to PW
Zresztą sam mam już taka wystruganą pod swój kolektor
Mam również zlecenie od Coobcia na taka
Oto foto:
( koszt nie przekracza 100 zł )
Jest to robota własnoręczna i jest to lepszy materiał niż ogólnie stosowany teflon
Jak coś to PW
Ostatnio zmieniony 2011-11-21, 16:56 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Neptune, ja nie twierdze że oferta jest jakas mega. Po prostu jest, jeśli ktoś może zrobić lub załatwić taniej to też wolę taniej co do zysku mocy, hmmmm tak naprawdę odkąd zaczeli je montować do Hond później do Toyoty i kilku innych aut zastanawiałem się zawsze ile to tak na prawdę da - a nie znalazłem nigdzie oficjalnych wyników z pomiarów przed i po.
Co do trudności w uzyskaniu mocy to i tak uważam że sr20de jest mega fajnym silnikiem który po podstawowych modach - tanich modach - generuje przyrost rzędu 20% wiec nie narzekajmy. ale później to faktycznie zaczyna się sprawdzać równanie 1KM=100zł jak to w N/A
No to Ryba odpowiedział w tym samym czasie co ja pisałem tą odpowiedź.
Ryba ten materiał jest obrabialny?? Jaki czas realizacji??
BTW: Myślę że moja propozycja straciła ważność
Robimy zamówienie grupowe u Ryby
Co do trudności w uzyskaniu mocy to i tak uważam że sr20de jest mega fajnym silnikiem który po podstawowych modach - tanich modach - generuje przyrost rzędu 20% wiec nie narzekajmy. ale później to faktycznie zaczyna się sprawdzać równanie 1KM=100zł jak to w N/A
No to Ryba odpowiedział w tym samym czasie co ja pisałem tą odpowiedź.
Ryba ten materiał jest obrabialny?? Jaki czas realizacji??
BTW: Myślę że moja propozycja straciła ważność
Robimy zamówienie grupowe u Ryby
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ciesze się..
Czas realizacji to przede wszystkim zależy od was.
Jeśli komuś się spieszy to i w ciągu 3 dni jestem wstanie zrobić i wysłać. Jednak ja również pracuje i wiadomo pewnych spraw nie dam rady przełożyć
Uszczelka ma 3 mm grubości jest w pełni odporna na oleje rozpuszczalniki itp. Ma bardzo dobre właściwości termoizolacyjne. Materiał jest w pełni obrabialny
[ Dodano: 2011-11-21, 17:07 ]
Czas realizacji to przede wszystkim zależy od was.
Jeśli komuś się spieszy to i w ciągu 3 dni jestem wstanie zrobić i wysłać. Jednak ja również pracuje i wiadomo pewnych spraw nie dam rady przełożyć
Uszczelka ma 3 mm grubości jest w pełni odporna na oleje rozpuszczalniki itp. Ma bardzo dobre właściwości termoizolacyjne. Materiał jest w pełni obrabialny
[ Dodano: 2011-11-21, 17:07 ]
Nie, uszczelka czeka na lepsze czasyModzelitto pisze:Ryba ten custom jeździ u Ciebie w aucie? Z czego jest wykonana?
Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 18:54 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ja osobiście wszystko robię ręcznie. Niem mam Drymelavimek999 pisze:Ryba...a jakim narzędziem najlepiej obrabiać uszczelkę pod VE? Dremel`em?
Z pewnością łatwiej było by mi ogólny zarys zrobić drymelem bądź wiertarką, jednak tak czy siak efekt końcowy robię zestawem pilników i papieru ściernego
[ Dodano: 2011-11-21, 17:35 ]
Przy tej przeróbce i tak musisz kupić dwie uszczelki seryjne ( koszt około 20 zł )Modzelitto pisze:Ok Czyli zlecając zamówienie muszę udostępnić Ci obecną uszczelkę?
Wiec było by to wskazane aby takową wysłać do mnie bądź zrobić zdjęcie.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ryba pisze:Ja taki uszczelki mogę zrobić
Zresztą sam mam już taka wystruganą pod swój kolektor
Mam również zlecenie od Coobcia na taka
Oto foto:
( koszt nie przekracza 100 zł )
Obrazek
Jest to robota własnoręczna i jest to lepszy materiał niż ogólnie stosowany teflon
Jak coś to PW
Jak tak...to też wezme
Modzelitto- lista raczej się nie zmieniła
Ostatnio zmieniony 2011-11-21, 18:06 przez Berry, łącznie zmieniany 1 raz.
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Z tego co się dowiedziałem i co widzę po zdjęciach na tej stronie:
http://www.iparts.pl/auto-czesci/uszcze ... 00376.html
Uszczelka do waszych almerek jest identyczna jaką mam w swoim posiadaniu.
http://www.iparts.pl/auto-czesci/uszcze ... 00376.html
Uszczelka do waszych almerek jest identyczna jaką mam w swoim posiadaniu.
No i wszystko jasne Temat generalnie ciekawy ... troszkę za późno się obudziłem bo sam bym wsadził. U mnie i tak na plus że turbo i intercooler "chłodzi" dolot przy obecnych temp. jest wręcz chłodny ale zawsze do przodu.
Przy N/A to kolektor pewnie nie wiele różnił się temperaturą od silnika
Niech się zbiera lista to w wolnym czasie będzie się rzeźbić
Przy N/A to kolektor pewnie nie wiele różnił się temperaturą od silnika
Niech się zbiera lista to w wolnym czasie będzie się rzeźbić
Nissan Primera SR20DE+T
No to w takim wypadku lista nie ma sensu, bo to nie zakup grupowy...
Kto chce to pisze do Ryby i tyle
z innej beczki fajnie byłoby aby ktoś to przetestował
EDIT:
Ryba stwierdził że chce kasiorkę za jednym zamachem, wiec zamówienia będą wykonywane jak się pewnie określona grupka uzbiera...?
Kto chce to pisze do Ryby i tyle
z innej beczki fajnie byłoby aby ktoś to przetestował
EDIT:
Ryba stwierdził że chce kasiorkę za jednym zamachem, wiec zamówienia będą wykonywane jak się pewnie określona grupka uzbiera...?
Ostatnio zmieniony 2011-11-21, 20:55 przez Berry, łącznie zmieniany 3 razy.
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6