[P10/W10] Problem z układe, kierowniczym
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/W10] Problem z układe, kierowniczym
Po wymianie przekładni kierowniczej i pompy wspomagania po odpaleniu i pierwszym ruchu kierownicą , kierownica zaczyna sama się obracać. I to z taką siłą , że nie można jej utrzymać. Obraca się w prawo lub w lewo , a nawet wykonuje szybkie i krótkie ruchy w obie strony. Co może być powodem takiego zachowania przekładni , co jest nie tak ?
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
- Supernissan
- wiem o czym pisze
- Posty: 55
- Rejestracja: 2009-12-10, 16:47
- Lokalizacja: Staniowice/k/Kielc
- Kontakt:
Hallo halo kolego, rozwiązałeś problem? Na pewno przy składaniu maglownicy bierze się pod uwagę ustawienia magla. Mierzy się wymiar: od końca magla do maglownicy. Wymiar od Lewej - Prawej nie koniecznie jest taki sam. U mnie w sunny wymiary dla L są inne niż dla P. Musisz wyczytać w serwisówce wymiary. Czy po poskładaniu odpowietrzyłeś układ hydrauliczny? Jeśli ta maglownica jest niewiadomego pochodzenia i długo leżakowała widzę też opcję że jest zabrudzona i olej nie idzie na przelew, lub po prostu przy składaniu coś zablokowało przewód przelewowy i nie jest 100% drożny.
- Supernissan
- wiem o czym pisze
- Posty: 55
- Rejestracja: 2009-12-10, 16:47
- Lokalizacja: Staniowice/k/Kielc
- Kontakt: