Przerobienie SR20Di na SR20DE ???
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Przerobienie SR20Di na SR20DE ???
Znajomy ma primere p10 z silnikiem 2.0 115km? Zastanawia się nad modem swojego auta i tu pytanie czy jest możliwość zalożenia czesci z P11GT i uzyskania podobnej mocy tzw przerobienia go na wielopunkt? Czy głowica kolektor dolotowy itp będą pasowały??
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Głowica wejdzie na blok ale z osprzętem będzie musiał pokombinować. Przewody wodne, podciśnieniowe, paliwowe itp. Wiązka z kompem w plecy, układ paliwowy do przystosowania. I nie wiem, czy Di nie miało mniejszego stopnia sprężania.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Ja u siebie w Di mam głowę od De , ale od p10 a nie P11. Wszystko pasi jak trzeba bez przeróbek. Tłoki w Di są wklęsłe , ale ja wpasowałem płaskie od P11 GT. Wszystko pasuje. Miałem zabrać się jeszcze za wymianę na wielopunkt , ale jakoś mi się nie chce. Podobno przy zmianie na wielopunkt nie trzeba nawet zmieniać wiązki , wystarczy tylko zmostkować przewody przy wtryskach. Coś o tym chyba było na forum nkp , ale nie mogłem tego znależć.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej

Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie