Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Przerobienie SR20Di na SR20DE ???

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Przerobienie SR20Di na SR20DE ???

Post autor: SiwoL » 2011-02-15, 20:18

Znajomy ma primere p10 z silnikiem 2.0 115km? Zastanawia się nad modem swojego auta i tu pytanie czy jest możliwość zalożenia czesci z P11GT i uzyskania podobnej mocy tzw przerobienia go na wielopunkt? Czy głowica kolektor dolotowy itp będą pasowały??
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-02-24, 21:23

Głowica wejdzie na blok ale z osprzętem będzie musiał pokombinować. Przewody wodne, podciśnieniowe, paliwowe itp. Wiązka z kompem w plecy, układ paliwowy do przystosowania. I nie wiem, czy Di nie miało mniejszego stopnia sprężania.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-02-25, 07:08

bodek pisze: I nie wiem, czy Di nie miało mniejszego stopnia
Wklęsłe tłoki, wiec bankowo :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-02-25, 15:30

A glowica w Di i De jest inna?

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-02-25, 19:37

Ja u siebie w Di mam głowę od De , ale od p10 a nie P11. Wszystko pasi jak trzeba bez przeróbek. Tłoki w Di są wklęsłe , ale ja wpasowałem płaskie od P11 GT. Wszystko pasuje. Miałem zabrać się jeszcze za wymianę na wielopunkt , ale jakoś mi się nie chce. Podobno przy zmianie na wielopunkt nie trzeba nawet zmieniać wiązki , wystarczy tylko zmostkować przewody przy wtryskach. Coś o tym chyba było na forum nkp , ale nie mogłem tego znależć.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”