[N15] Zimny silnik szarpie

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
86mateusz
aktywny forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2009-12-09, 15:54
Lokalizacja: Chojnice

[N15] Zimny silnik szarpie

Post autor: 86mateusz » 2009-12-29, 22:00

Mam taki problem Gdy silnik jest zimny to w zakresie 2500-3200 obrotów szarpie-przerywa. Po przekroczeniu 3200 jakby dostał nowe życie i wyrywa do przodu. Gdy silnik się rozgrzeje to do 3200 obrotów niema takiej werwy jak kiedyś ale szarpanie znika . Silnik 1.4 75km 210tys. Wymieniłem już filtr paliwa, Powietrza, wyczyściłem kopułkę. Gdzie dalej szukać przyczyny??
Ostatnio zmieniony 2009-12-29, 22:28 przez 86mateusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
SnowLady
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-11-30, 18:28
Lokalizacja: Kobylnica/k.Slupska

Post autor: SnowLady » 2009-12-29, 22:13

masz gaz zamontowany??? bo to samo bylo u mnie...
Pozdrawiam
SnowLady ...

Z nissanem od sierpnia 2005 :D

Ważne sprawy i nie tylko: 504619604 ;)

Awatar użytkownika
slawq
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-16, 11:27
Lokalizacja: Łomża

Post autor: slawq » 2009-12-29, 22:17

Czesc,,

Kolego a auto jezdzi tylko na benzynie?

ogladales swiece? proponuje wymienic ... moze nie na wszystkich garaqch chodzi?

a moze zaplon przestawiony jest?

zmieniales cos w aucie ostatniio? procz tych elementow wymienionych?

kable i swiece to podstawa ...

pozdro.
Slawq
Almera 1.6 LPG'96 07-10
Maxima 3.0 LPG'98 10-12
Primera P11'97 SRI 12-15
Golf MKV TDI 15-

Awatar użytkownika
86mateusz
aktywny forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2009-12-09, 15:54
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: 86mateusz » 2009-12-29, 22:28

Autko jeździ tylko na benzynie Dodam jeszcze że zaczęło przerywać po tym jak myłem gorącą wodą okolice akumulatora ponieważ robił mi się jakiś biały nagar na klemach i przeszło na blachy w okolicach akumulatora

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2009-12-29, 22:37

86mateusz sprawdź cały układ zapłonowy. Możliwe, że coś jest zawilgocone po tym myciu. Możesz torchę przesuszyć to jakąś suszarką.
Sprawdź dokładnie przewody WN (czy nie mają przebić), świece, kopułkę i palec rozdzielacza.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
86mateusz
aktywny forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2009-12-09, 15:54
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: 86mateusz » 2009-12-30, 20:09

Grzebiąc dzisiaj trochę przy autku dotknąłem przewodu WN i jak mnie kopnął to aż się przestraszyłem :-) wiec chyba znalazłem przyczynę złej pracy silnika jutro pojadę do sklepu kupie przewody i się okaże

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2009-12-30, 21:34

86mateusz najlepiej zrobisz jak kupisz przewody firmy SENTECH. Jak ich nie będzie to JANMORy też dadzą radę :mrgreen:

Swoją drogą to też kiedyś dostałem strzała ale bezpośrednio z cewki. :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
86mateusz
aktywny forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2009-12-09, 15:54
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: 86mateusz » 2009-12-30, 22:57

johny_fellow, u Zycha dostane??

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2009-12-30, 23:59

Powinni mieć. Zapytaj najpierw o SENTECHy. Są odpowiednikami oryginałów. Kiedyś też czytałem, że robią przewody dla francuskiej firmy Bougicord (tak się to chyba pisze), która dostarcza oryginały do NISSANów.

W razie W zobacz też u Szypryta ale ja kupiłem moje SENTECHy właśnie u Zycha.

Możesz też wymienić świece jeżeli długo ich nie wymieniałeś. Zapytaj wtedy o BERU UXF79 - wg mnie najlepsze świece do GA14/16. Używałem i sprawowały się zaje...fajnie :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
86mateusz
aktywny forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2009-12-09, 15:54
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: 86mateusz » 2010-01-02, 12:15

Przewody i świece wymienione teraz czekam aż silnik ostygnie :-)

[ Dodano: 2010-01-07, 21:05 ]
Po wymianie przewodów i świec jakby ręka odjął :-) Ciekawe jak teraz wyjdzie w spalaniu :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”