Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Instalacja w silniku 2.0 - polecamy, odradzamy

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Instalacja w silniku 2.0 - polecamy, odradzamy

Post autor: jarkk » 2009-11-30, 11:57

Zaznacze na wstepie ze pierwszy raz w zyciu z Niemiec sprowadzilem Primere combi 2,0 silnik z 2001 roku . Jak jechalem do Polski to zauwazylem ze nie malo pali ten samochod. Wiec zdecyduje sie chyba za montaz LPG.

Mam pytanie do fachowców , jaką instalacje zalożyc bo nawet nie wiem czym sie rozni zwykla od sekwencyjnej.
___________________________________________________________________________

Oczywiscie tylko sekwencyjny
Polecam Landi Renzo Omegas
___________________________________________________________________________

Dobrze Tobie zamontują w "Czakramie" w Tarnowie -SEQUENT 24 BRC. Instalka dobra i niezawodna.
___________________________________________________________________________

jaki Czakram , niech chłopina jedzie do Roczniaka ,a tam na niego czekać będzie KME diego, jak nie ma różnicy to po co przepłacać....
___________________________________________________________________________

jest różnica i uwierz mi - to zupełnie inna klasa urządzeń - przede wszystkim jakość wtrysków jakie zakładają...
Matrixy będą mu się zatykały ilekroć gorszego gazu naleje. No chyba, że zazyczy sobie lepsze wtryski - typu Keihim albo Prins
___________________________________________________________________________

Święta racja. Siedzę w gazie od prawie 4 lat i rzeczywiście matrixy lubią się "kleić". Trzeba je rozbierać i czyścić co wystarcza średnio na około 2 miesiące. Wtryski BRC są bardziej niezawodne, mam klientów którzy zrobili na nich juz ponad 130kkm. Wybór należy do Ciebie
___________________________________________________________________________

Przy sekwencji to wogóle odpada lanie gorszego gazu - to żadna oszczędność (nawet jak się dokładnie policzyc to przejechanie 100 km często wychodzi drożej)
Ja z Diego jestem bardzo zadowolony, chociaż zobaczymy jak się będzie zimą sprawowało.

Od gazowników wiem,że polski gaz tak czy siak wykańcza wszelkie cuda techniki, więc po co przpełacać?
___________________________________________________________________________

Przy sekwencji można jeszcze zwrócić uwagę na montaż zbiornika. Jeżeli jest to torus to najlepiej aby wielozawór był skierowany na zewnątrz samochodu a nie do środka ponieważ przy gwałtowniejszym ruszaniu i mniejszej ilości gazu pod wpływem bezwładności będzie on odpływał od wielozaworu i układ będzie tracił ciśnienie. Co się z tym wiąże będzie się przerzucał na benzynę i stracimy niepotrzebnie nawet kilkadziesiąt kilometrów na gazie. W instalkach 2 generacji ten problem nie występuje.
___________________________________________________________________________

Panowie, a czy ktoś słyszał cos o zakładzie AGCentrum w Antoniówce pod Radomiem? Montuja tam: instalację Zenit. Podobno spoko sprawa, a i zakład polecany. W poniedziałek jadę chyba założyć tam instalkę, więc jak ktoś miałby jakies "ale" do zakładu, to prosiłbym o pomoc.
___________________________________________________________________________

Zenit to praktycznie KME tylko pod inną nazwą. Wcześniej było scirocco.
Elektronika jest dobra tylko "matrixy" lubią się niestety "kleić" na naszym gazie.
___________________________________________________________________________

Jakowyz, iz posiadam autko z identycznym silnikiem i rocznikiem tyle, ze w wersji WP11.144 podziele sie swoimi "przezyciami" z gazem. Jest to moje drugie auto z gazem, z tym, ze w pierwszym byla instalka I gen tu jest sekwencja.

Najwiekszym wrogiem wszsytkich instalacji gazaowych jest olej, ktory jest rozpuszczony w LPG. Zaczyna sie on wydzielec z niego podczas podgrzewania mieszaniny LPG, ktora przechodzi w faze lotna a olej - wiadomo nie - lecz staje sie bardziej plynny i w takiej postaci podawany jest do wtryskiwaczy. Nawet filtr, ktory znajduje sie po miedzy parownikiem a wtryskiwaczem nic tutaj nie poradzi - nie zatrzyma go w 100%. Moja instalacja LPG jest firmy Elpigaz. Za duzo by pisac co sie dzialo od momentu jej zalozenia ale skonczylo sie wymiana wtryskiwacza gdzyz bylo podejrzenie, ze ten co malem (Stella) nie wyrabial (potrafil sie przelaczyc na benzyne przy gwaltownym przyspieszaniu - powyzej 5k obr i wcisnietym do konca pedale gazu). Obecnie mam zalozony wtryskiwacz serii Elisa - wlasnie Matrix ( wg informacji od gazownika oraz od dzialu tech firmy Epligaz jest on stosowany do pojazdow z ktrotkim czasem wtrysku). Jego duzym mankamentem jest to iz nie lubi on gdy jest mu zbyt zimno (np za zimny gaz lub gdy jest wokolo niego za zimno) - potrafi sie skleic wlasnie dzieki temu olejowi . Jaka rada na to: ustawic wyzsza temp przelanczania oraz wyzsza przedkosc obrotowa. U mnie to pomoglo (potrafil zgasnac przy przejsciu z benzyny na gaz). Chcialbym zaznaczyc iz jezdze tylko na gazie Shellowskim choc wiadomo, ze nawet na stacjach tej marki moze byc roznie (choc nie powinno).
Obecnie jestem po hamowni i mapa w komputerze gazowym jest ustawiona optymalnie, mianowicie przy przejsciu z benzyny na gaz komputer od benzyny dokonuje jedynie minimalnych korekcji badz wrecz zadnych. Dodam tylko, ze mam zalozony wariator do wyprzedzenia zaplonu - troche pomaga ale nie jest to zadna rewelacja (ot podnosi moment o 3Nm - 176,2Nm przy 4865obr - a koniki az o 1 wink.gif ). Z racji ze kupilem go przy wczesniejszym wtryskiwaczu wiec czemu nie mam miec zalozonego teraz. Po wymianie wtryskiwacza i ustawieniu mapy spadlo rowniez spalanie i obecnieu trzymuje sie na poziomie 10,5l/100km do 13,5l/100km w zaleznosci czego jest wiecej - masta czy poza - ale wiadomo idzie zima wiec i tak wzrosnie (bez klimy)...
___________________________________________________________________________

No to nie jestem sam.
Też mam (N16) wtryskiwacz Matrixa i podobne problemy. Jak zimny samochodzik, to czasami zaraz po przerzuceniu na gaz potrafi po dodaniu gazu i puszczeniu na luz zgasnąć... Na razie jestem na etapie dwukrotnego regulowania - bez efektu. Ustawienie wyższej temperatury przełamczania na LPG nie pomogło, bo w sumie nie miało szans pomóc - zgodze się z Tobą, że to nie tyle codzi o temperature silnika (bo ta może być już odpowiednia), ale temperature otoczenia i chyba gazu w butli. Bo jak jade w trasę, to zjawisko to z ogóle przestaje wystepować.

Jutro jade na wymianę wtryskiwacza, bo to podobno powinno pomóc
___________________________________________________________________________


Przerabiałem instalację Elpigaz w Toyocie - mam porównanie do BRC S 24 w Almerze- panowie - różnica jest taka, jak między maluchem a mercedesem.
Czym to podyktowane?
Jakością instalacji i technologią.
Toyota (Elpigaz):
filterek za podgrzewaczem a nastepnie reduktor - filtr fazy lotnej - wtryskiwacz
N16 (BRC):
filterek - reduktor z podgrzewaniem - filtr f. lotnej - wtryskiwacz.
różnica nieiwelka ale subtelna - filterek najlepiej zbiera frakcje satałą jak jest zimny - zimny lodowaty gaz. Grzanie gazu, a nastepnie przepuszczanie przez filterek powoduje, ze więcej frakcji olejowej przez ten pierwszy przechodzi - podtyka reduktor - zmieniając jago ciśnienie - zatyka faze lotną i wtryskiwacz.
Dlatego Elpigaz - filterek zmieniałem co 5 kkm i tak potrafił sie przytykać.
W BRC mam 32 kkm zrobione na filtrze i nic sie nie dzieje - nic kompletnie (filtr fazy lotnej wymieniłem po 15 kkm.
Róznica tkwi w jakości urządzeń i technologii.
___________________________________________________________________________


Hmmm to prosze mi wyjasnic dlaczego ja mam dwa filtry (instalacja Elpigazu): pierwszy jest przed reduktorem (zimny gaz - faza ciekla) drugi po miedzy nim a wtryskiwaczem (gaz podgrrzany - faza lotna)...Link do reduktora jaki posiadam: http://www.shopgaz.pl/product/1183.html i mam tak samo - filterek przed reduktorem - reduktor - filterek przed wtryskiwaczami - wtryskiwacze. Wiec moze tak troche wczesniej poczytac - bo o ile wiem to kazda instalacja musi miec filtr przed reduktorem...
___________________________________________________________________________


Ja właśnie tak miałem, że jak był zimny to potrafił zgasnąć po przyspieszeniu i puszczeniu na luz. Nikt nie mógł dojść co się dzieje, zwłaszcza że samochód badany był kompem jak był ciepły, czyli jak zjawisko nie występowało. Po zmianie listwy z VALTEK na MATRIX (podobno najszybsza) nie pomogło. Gdzieś usłyszałem, że winny może być czujnik ciśnienia gazu. Ostatnim razem pojechałem do gaziarzy, zamontowali nowy czujnik ciśnienia, jednocześnie podwyższyli temperaturę przełączania i dodali przełączanie na LPG przy 1800 obrotów. Od tego czasu (oby nie zapeszać) żadnych problemów z gaśnięciem.
Tylko przełącza mi się na LPG cholernie późno, ale mi to osobiście nie przeszkadza - i tak najwięcej oszczędzam na trasie, a chyba im cieplejszy silnik przy przełączaniu na LPG tym lepiej dla jego żywotności.
___________________________________________________________________________

ja właśnie założyłem Staga 300
Pali około 10,5 litra średnio, różnice w mocy czuć tylko powyżej 5500 ale wydaje mi się że to jeszcze kwestia zestrojenia. Generalnie za 70zł jeżdże prawie 400km
___________________________________________________________________________

To co sie zalozy zalezy od gotowki ktora sie chce przeznzczyc, ale ja bym proponowal dwie instalacje obie holenderskie 1)NECAM KOLTEC KOLU 1000 i
2)VIALLE LPI to juz instalacja wtrysku gazu w postaci cieklej bez parownika z pompa gazu w zbiorniku jest to najlepsze rozwiazanie na rynku ale drogie;Tak wiec to kwestia twojego wyboru i funduszy

źródło: NKP

jagzam
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-13, 20:35
Lokalizacja: Janczewo

Post autor: jagzam » 2009-12-13, 20:41

Mam Primere P11 kombi, rok 1999 silnik 2,0 instalacja LPG. Instalacja gazowa sekwencja -BRC- polecam. Samochod spisuje sie rewelacyjnie, pali 10 l gazu.
Ania

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2009-12-28, 07:40

Chyba założę LPG - robię 40kkm rocznie. Co polecicie?
Elektronikę Stag?
Wtryski valtek, matrix, magic jet?
Parownik jaki?
Jakie największe zbiorniki wchodzą do P11? Bo trochę denerwuje mnie 2x częstsze tankowanie, jakby tak chociaż 50 litrów zbiornik miał.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2009-12-28, 22:02

smeru ja z czystym sumieniem z doświadczenia polecę Ci BRC Sequent.
Zbiornik jaki mam mieści ok. 35l gazu. Robię na tym ok. 330-350km. Zbiornik jest oczywiście toroidalny i nie podnosi podłogi bagażnika. Częste tankowanie mnie nie razi bo bynajmniej mam w trasie motywację do przerwy :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
jankbkak
fanatyk nissana
Posty: 279
Rejestracja: 2009-12-11, 08:12
Lokalizacja: XXX

Post autor: jankbkak » 2010-01-22, 12:13

X Trail 2.0 instalacja gazowa sekwencyjna
elektronika Stag-4
listwa Valtek wtryski czerwone
parownik-Skorpion
spalanie;miasto13l trasa 130h+klima 13l trasa180h 15l

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-01-29, 09:14

raczej STAG, możesz zassać sobie na kompa program do ustawiania a interface kosztuje koło 80 złociszy i nie musisz za każdym razem latać do gazownika i płacić kasę.
Co do wtrysków to valtek to jeden z najgorszych wyborów, mam też to samo ale idą do zmiany, a na skorpiony to ludzie troszkę narzekają może lepiej zavoli zeta N/S.


żeby w zimne dni nie przerywał trzeba wykonać lub zakupić podgrzewanie listwy wtryskowej i będzie git temperatura silnika i przełączanie ma mniejsze znaczenie
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-24, 23:46

witam mam Primere P10 GT z insatalacja BRC Sequent 24, auto ma 191tys przebiegu jakies 30tys na gazie, śmigam bez sady wszystko w sumie wpożadku autko pali ok11-12l przy jezdzie mieszanej raczej spokojnie, dzisiaj zauważyłem ze przy ok 4000tys auto łapie mega zamułe, przktycznie nie przyspiesza
pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-03-05, 15:39 przez KTR, łącznie zmieniany 1 raz.

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-25, 22:02

w almerze 1,4 na sekwencji STAG-300 valteki przelatały 80 kkm (i nadal latają) więc nie wiem skąd macie takie zdanie o tych wtryskiwaczach.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-18, 21:32

ja mam STAG 4 mieszalnik cylindryczny MAGIC JET,wtryski rozwiercone VALTEK-strojenie wykonane sonda AFR u coobcia--na LPG jest lepiej jak na bbenzynie ,no i spalanie równo 10 litrów przy totalnym żezaniu mojego sr20deh :cool:

w życiu nie miałem lepszej instalacji
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-21, 20:54

Witam, planuję założenie gazu do P11 Top Sport i myślałem o czyś takim:

http://www.allegro.pl/item957011865_ins ... owego.html

W ogóle się nie znam na instalacjach LPG więc proszę o opinie czy taka instalacja podoła 150KM tak żeby samochód się nie zamulił.

Pozdrawiam
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-21, 20:57

Patogen, a opłaca Ci się niszczyć taki fajny silnik??

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-21, 21:22

bombel pisze:Patogen, a opłaca Ci się niszczyć taki fajny silnik??
No wiesz żal jest ogromny ale spalanie mam 10-10,5l PB bo praktycznie 90% mojej jazdy to korki warszawskie. Lipa jest gazować taki silniczek, wiem o tym doskonale, jednak kasa to kasa, gaz o połowę tańszy.
Z jakiegoś kalkulatora w necie wyszło mi że po 1,5 roku zwróci mi się ta instalacja, to chyba nie długo bo mam nadzieję że to auto będzie ze mną aż się nie rozpadnie.

Pozdrawiam
Play fair no matter when or where

MarekL
wiem o czym pisze
Posty: 50
Rejestracja: 2009-12-10, 16:08
Lokalizacja: Wrocław/Gdańsk

Post autor: MarekL » 2010-03-22, 11:16

^^
STAG jak najbardziej. Najlepszy polski sterownik. Ale reszta nie!
Zamiast wolnych i niezbyt dokładnych wtrysków Valtec 3ohm załóż MagicJety (ok +100zł).
Zamiast reduktora Tomasetto (to chyba Alaska, do 140KM tylko w teorii) załóż MagicJet III, Zavoli Zeta S (ew Zeta N) czy Scorpion ST (ok +50zł). Dobrze jak reduktor ma zapas mocy, bo nierzadko deklarowane wartości wydajności są tylko na papierze.

No i porządny montaż jest równie ważny. Czyli np wwierty w kolektor jak najbliżej wtrysków benzynowych, wężyki od wtrysków równe i możliwie krótkie itp.

I poczytaj sobie: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=1747
:)

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-03-22, 11:20

Wtryskiwacze valteka nie cieszą się dobrą opinią .Polecam forum www.lpg-forum.pl znajdziesz tam wiele ciekawych informacji, pomogą dobrać Ci odpowiednią instalacje do Twojego auta i polecą sprawdzony zakład.
W zeszłym tygodniu zainstalowałem w moim aucie:

Stag 4
wtryskiwacze Magic Jet
reduktor Zavoli Zeta N

jestem mega zadowolony z tego jak silnik pracuje , mam nadzieje ,że będzie tak zawsze :D

do Twojego auta myśle ,że dobrą instalacją byłaby:
Stag 4
pojedyńcze Magic Jety ( lub matrix hd544 , ale ta cena ;/ )
reduktor Zavoli Zeta S

podzespoły to połowa sukcesu, druga połowa to odpowiedni monter, który zrobi prawidłowe nawierty , regulacje itp,itd.

MarekL pisaliśmy to równocześnie :p
Pzdr
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-22, 23:44

hmm widzicie chłopaki- rzeczywiście VALTEKI nie mają dobrych opinii ale ja po testach z MAGICJETAMI mam spowrotem VALTEKI z tym że rozwiercone-reakcja na wciśnięcie gazu rewelka no i mocy więcej jak na wtryskach magic jet...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-24, 16:23

to chyba jesteś jedyny co ma taki przypadek ;) ja mam jakoś na odwrót teraz MJ i spalanie spadło i mapy się nie rozjeżdżają i żwawsze silnik hmmm
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Pablo's
stały bywalec
Posty: 118
Rejestracja: 2009-12-08, 23:32
Lokalizacja: Sępólno Kr

Post autor: Pablo's » 2010-11-04, 20:22

witam,
jak tam panowie u Was wygląda sytuacja ze zjadaniem oleju u mnie na początku grama nie brał od zmiany do zmiany a po 3 latach na LPG zaczął łykać zastanawiam się czy to nie jest wina gazu. Dodam, że mam dość ciężką nogę. Może ktoś miał podobny przypadek?
sprzedam silnik SR 20 DEH lub na części

Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
aktywny forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: GrzegorzPPP » 2010-11-04, 21:13

Mi nie brał do póki nie założyłem gazu. Od założenia bierze regularnie 150ml/1000km od 2 lat i nie zwiększa się.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-11-18, 13:22

Pablo's, jak masz ciężką nogę to po prostu zużyłeś silnik i tyle. To że zaczął brać olej to nie musi być wina gazu a 100 innych przyczyn. Do jednej się przyznałeś :D Silnik ulega zużyciu i wczesniej czy później staje się mniej szczelny na cylindrach. Faktem jest że na gorszej instalacji ta degradacja jest szybsza. Wyższa temperatura, gorsze smarowanie paliwem, uboższa dawka (co by mało palił na gazie) i mamy po jakimś czasie rezultaty. Tylko sekwencja - żadnego innego gazu do naszych sr20 nie polecam.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2011-01-20, 01:04

Mam zamiar zamontować w swojej P11 lpg, mianowicie ten zestaw z linku
http://allegro.pl/stag-4-300-alaska-val ... 39023.html
Silnik SR20DE czyli 130KM
Co sądzicie o tej instalacji? Które podzespoły godne są polecenia, a które należy stanowczo omijać? Jaka konfiguracja byłaby najlepsza do mojej primery w podobnym przedziale cenowym?
Nie chciałbym wywalać zbędnie kasy i montować niezbyt dobry sprzęt, bo jeszcze zamiast oszczędności z jazdy na lpg powstaną dodatkowe, zbędne wydatki <tfu, wypluć :P >

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2011-01-20, 17:13

Fenr1r pisze:Mam zamiar zamontować w swojej P11 lpg, mianowicie ten zestaw z linku
http://allegro.pl/stag-4-300-alaska-val ... 39023.html
Silnik SR20DE czyli 130KM
Co sądzicie o tej instalacji? Które podzespoły godne są polecenia, a które należy stanowczo omijać? Jaka konfiguracja byłaby najlepsza do mojej primery w podobnym przedziale cenowym?
Nie chciałbym wywalać zbędnie kasy i montować niezbyt dobry sprzęt, bo jeszcze zamiast oszczędności z jazdy na lpg powstaną dodatkowe, zbędne wydatki <tfu, wypluć :P >

Kod: Zaznacz cały

- listwa wtryskowa Valtek  3ohm
- reduktor AT-09 Alaska o mocy 135 KM
Zamień reduktor na Zavoli Zeta N lub S i wtryski MagicJet.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2011-01-20, 23:04

ulisses pisze:Zamień reduktor na Zavoli Zeta N lub S i wtryski MagicJet.
A co z tamtymi, w czym są gorsze od tych, co podałeś? Pod jakim względem diametralnie się różnią?

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-01-21, 09:19

Reduktor Alaska obsłuży max 90KM.

Valtek - najtańsze "wtryskiwacze", są wolne,
szybko tracą parametry.

ps. Chyba nawet nie zadałeś sobie trudu, aby przeczytać kilka postów wyżej.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2011-01-21, 18:26

Tony, mylisz się, przerobiłem cały temat od deski do deski, jednak za wiele konkretów nie wyczytałem...
Dzięki za wyjaśnienie, teraz wiem, czego nie wybierać.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-06-28, 10:38

ja dorzuce swoje 3gr założylem sekwencje brc do sr20 mojego i przysępiłem na wtryskach założylem pan evo 2.6 a nie oryginały brc po przejechaniu 3000km wymiana wtrysków w ramach gwarancji na takie same po kolejnych 6000km znowu padły ale wymienili mi już na oryginały brc. Wtryski padły w zime gaziarz mówił ,że to od tego ,że dodają jakiś kselen do gazu czy cuś żeby go uszlachetnić PAN EVO mówimy nie
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Piotrek_S
fanatyk nissana
Posty: 280
Rejestracja: 2009-12-09, 20:30
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Piotrek_S » 2012-08-03, 06:26

Słuchajcie, co powiecie na taki zestaw:

Sterownik - Stag 300 ISA2
Reduktor - Zeta Zavoli S
Wtryski - Hana 2001

polecamy czy odradzamy ? :)

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2012-08-03, 06:43

Piotrek, zamiast Hany, Barracuda będzie chyba lepsza a reduktor powinien być ok ew. poprawiony ACR01 150 (chociaż oba mogą czasami zabuczeć) :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek_S
fanatyk nissana
Posty: 280
Rejestracja: 2009-12-09, 20:30
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Piotrek_S » 2012-08-03, 07:49

Adam, dzięki :)

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2012-08-03, 08:22

Piotrek_S pisze:Słuchajcie, co powiecie na taki zestaw:

Sterownik - Stag 300 ISA2
Reduktor - Zeta Zavoli S
Wtryski - Hana 2001

polecamy czy odradzamy ? :)
Mam taki zestaw tylko reduktor AC01 i ciągnie pięknie od samego dołu aż do odcinki, spadki na reduktorze z 1.05 na 0.99 przy pełnym bucie. Żadnego falowania, szarpnięć, spadek mocy był na początku lekki, ale podkręciłem zapłon, leję 98 i LPG i jest nak na benzynie.
Tylko u mnie montaż dość porządnie zrobiony jest, wtryskiwacze na bardzo krótkich wężykach przy samym kolektorze:
http://p40.pl/autonagaz/galeria/index.p ... /2-0-141KM

Aaa to jeszcze dopiszę spalanie:
- średnio 11l/100km (miasto/trasa 30/70%, ale korki co rano, nie tylko światła), jazda dynamiczna,
- minimum 10l/100km w tym 200km trasy do 120km/h, reszta jak w średnim 30/70,
- maximum 12l/100km ale to było miasto plus trasy na konkretnym bucie (160-180km/h) z pełnym autem.

Zasięg przy najmniejszym spalaniu nawet ponad 400km, standardowo 360-380km (butla 48l). Spalanie benzyny w okolicach 0,5l/100km.

Powyższe wyniki po przejechaniu 5tys. km, przy lekko niesprawnym przepływomierzu - przelewa na wolnych, w tym miesiącu najpewniej już go wymienię.
Ostatnio zmieniony 2012-08-03, 13:00 przez wod2u, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Piotrek_S
fanatyk nissana
Posty: 280
Rejestracja: 2009-12-09, 20:30
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: Piotrek_S » 2012-08-06, 08:05

Kamil, elegancko :)
Dzięki za foty - dużo mi pomogą :) Jak masz jeszcze jakieś z montażu to się nie krępuj :)

Ja właśnie kompletuje graty i dziś będę zamawiał.

Zasialiście mi wątpliwość z tym AC01..

-----

Dobra Panowie :) zamówione :)

Stag 4 plus, reduktor AC R01 250km ten większy, wtryski Barracuda. Dam znać jak zamontuje, jak to się sprawuje :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”