Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wygłuszenie drzwi - krok po kroku

Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Wygłuszenie drzwi - krok po kroku

Post autor: jarkk » 2009-11-30, 11:05

Najpierw wybór maty:

Generalnie z tego co się czyta to należny wybrać przykładowo jakieś maty APP ale miękkie i albo z aluminium albo same czarne tego nie wiem. Ale widzę wielu zwolenników mat dekarskich Tytan czy coś z Castoramy. No i ja bylem zdecydowany własnie na te maty Tytan ale na nich pisze ze sa na temp. od 5 do 35 stopni, wiec juz sam nie wiem. Wiec jakie maty wybrać? Czy trzeba uwzględnić jakiej mocy się ma głośniki w wyborze mat ?, bo chyba nie.
Czy to cala filozofia wygłuszenia drzwi ?

Potrzebne:
- Benzyna ekstrakcyjna
- Szmata
- Rękawiczki
- Peszel karbowany
- Opalarka
- Nożyk tapicerski
- Maty (Boll, APP, Pyle, eXtrem itp.) lub Mata dekarska z alu TYTAN (bordo)
- dwie godzinki wolnego czasu


Ściągasz boczki, ściągasz ta folie (już nie będzie potrzebna), pucujesz wewnątrz drzwi, pod boczkiem i spodnia stronę boczku benzyna.
Rozcinasz peszel wzdłuż i nakładasz go na cięgła wystające z drzwi (u mnie w P10 tylko 2x7cm na cięgła od zamka)
Ile możesz (jedna warstwa) wklejasz do wewnątrz drzwi, uważając by nie zakleić „kanału burzowego” – na dole drzwi masz wytłoczenie z otworami odprowadzającymi wodę.
Przykręcasz panel MDF najlepiej dać pod niego szczelna warstwę silikonu. Zaklejasz jak największymi płatami resztę drzwi, uważając na kostki połączeniowe i miejsca na zaczepy i śruby mocujące boczek. (na moich fotkach nie ma miejsca na panel MDF, jak i otworu na głośnik, ja głośniki mam w KickPanelach.).
Spodnia stronę boczku tez warto wykleic by wszelkie luźne elementy nie rezonowały.
Matę po naklejeniu podgrzewasz opalarka, a potem dokładnie dociskasz ręką i modelujesz.

Ja osobiście do tłumienia użyłem Mat Boll i Tasmy dekarskiej TYTAN kolor Bordo. (30cmx10m).
Maty Boll są wewnątrz drwi i w drugiej warstwie na drzwiach. Tytan jest jako pierwsza i trzecia warstwa na drzwiach i na spodniej stronie boczku.

W ofercie APP i Boll sa maty twarde i miekkie (i jeszcze z alu oraz polimerowe). Biorac pod uwage te tansze, ktora mate wybrac - twarda czy miekka? Jakie sa roznice uzycia jednej i drugiej (przede wszystkim czy jest roznica w dzwieku)?


Źródło: NKP

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2009-12-10, 21:32

Z perspektywy upływu czasu widzę że wygłuszenie matami typu APP czy dekarskimi ma poważną wadę- WAGA !- siadaja zawiasy, przynajmniej w primerze. Profesjonalne maty np Dynamat już nie są takie drogie jak kiedyś i warto je wziąć pod uwagę przy oklejaniu drzwi

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2009-12-11, 07:53

1. APP odpada "spływa" z drzwi w ciepłe lato. Bool jest dużo lepszy.

2. TYTAN + Bool mam już kilka lat i wszystko jest OK (P10 z 1994) zawiasy nie drgneły, a maja co dźwigać. Na jedne drzwi przypadają: 2x DLS R6A w kickpanelach komorowych wykonanych z MDFu + 2 warstwy TYTAN + warstwa Bool Standard. Waga dodatkowa to przeszło 30kg.

[ Dodano: 2009-12-11, 07:55 ]
Cena Dynamat (technologi zamiany wibracji w ciepło) - a cena Bool, jest różnica.
Tańsze są Stingery, ale to na prawdę drogo jak na polską kieszeń.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2009-12-11, 08:12

Może w P10 są lepsze :-P

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2009-12-16, 10:38

Zauważyłem, że boll ma kilka rodzaji mat .. zastanawiam się czy twarde "standard" czy miękkie "flex" ?
Ostatnio zmieniony 2009-12-16, 14:14 przez Szymeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2009-12-16, 14:00

w/g uznania, ja mam standard
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
morphem
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2009-12-18, 23:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: morphem » 2009-12-21, 22:13

Ja wyklejałem drzwi taśmą dekarską Tytan Bordo. Rolka 30cm x 10m starczyła mi w N15 5D na wyklejenie trzema warstwami pary przednich drzwi (jedna warstwa wewnątrz drzwi oraz dwie warstwy na zewnątrz - od strony boczku). Całość trzyma się bardzo dobrze, nie używałem opalarki.
Interesuje mnie jak poradziliście sobie z elektryką szyb? Czy odkręcaliście ją i wygłuszaliście drzwi pod nią, a następnie przykręcaliście, czy może obkładaliście mechanizmy czymś od strony boczku (np filcem) i na to kleiliście maty? Przyznam, że ja kleiłem taśmę bezpośrednio na mechanizm, tak by pokryć drzwi jak największymi płatami, jak coś padnie to się będę martwił ;)

rafal87xc
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:38
Lokalizacja: Zd-Wola

Post autor: rafal87xc » 2010-02-14, 22:56

witam, chciałem zapytać ile orientacyjnie waży taka taśma dekarska 30cmx10m, patrzyłem na allegro ale nigdzie nie podają wagi.

Awatar użytkownika
maxsri
nowy na forum
Posty: 21
Rejestracja: 2009-12-09, 10:53
Lokalizacja: Lesko
Kontakt:

Post autor: maxsri » 2010-03-22, 21:49

Jeśli ktoś by jeszcze potrzebował to zapakowana rolka taśmy Tytan 10 m x 15 cm waży 2,223 kg wiec 10 m x 30 cm będzie ważyć ok. 4,5 kg.

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-03-23, 15:51

Ja u siebie wykleiłem taśmą dekarską i muszę powiedzieć , że po roku jest kupa. Praktycznie wszystko popłynęło w upalne dni. Teraz to zerwę i dam maty Boll. Zobaczymy jak będzie po roku.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-03-23, 19:06

Ja mam TYTANem już kilka lat i do tej pory trzyma wyśmienicie. Zaglądałem, bo mi te drzwi skasował.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Asahi
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2009-12-09, 07:59
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Asahi » 2010-03-24, 09:59

Rozmawiałem z kolegą Audiofilem i powiedział dwie rzeczy które mnie zastanowiły:

1. Nie obkleja się całych drzwi od środka - to sie mija z celem - chodzi o to żeby dźwięk się odbijał o blachy nie wywołując przy tym dodatkowych reakcji, więc wystarczy wyklejenie blachy zaraz za głośnikiem. Jeśli stosujesz głośniki d165mm za nimi naklejasz kwadrat 200x200mm i wszystko
2. Folie się zostawia - natomiast można wykleić boczek od wewnątrz - cały

W tym przypadku walenie trzech warstw Tytanu APP czy innego izolatora to strata kasy
Lepiej pozostałą taśmą wykleić od strony bagażnika i komory silnika nadkola - one zwykle hałasują - lub usztywnić klapę bagażnika
BABY SITER OKNGŚ
Obrazek
GREEN DRAGON ON THE ROAD

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-03-24, 21:41

Asahi, przecież to stek bzdur. Nie ma fizycznego wyjaśnienia.

Ten kwadracik to może być DynaXorb, ale nakleja się go na wytłumioną połać drzwi, za głośnikiem, ale właśnie po to by fale wytłumić a nie odbić. Ten audiofil "elektrodą" zalatuje :)
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Asahi
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2009-12-09, 07:59
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Asahi » 2010-03-25, 11:37

DJSzmer pisze:Asahi, przecież to stek bzdur. Nie ma fizycznego wyjaśnienia.

Ten kwadracik to może być DynaXorb, ale nakleja się go na wytłumioną połać drzwi, za głośnikiem, ale właśnie po to by fale wytłumić a nie odbić. Ten audiofil "elektrodą" zalatuje :)
Wytłumienie powierzchni za głośnikiem ma tylko jeden cel - pozbycie się fali stojącej.
Wytłumianie całego płata drzwi jest psu o budę potłuc.

Kolejna sprawa że wytłumienie drzwi robimy na końcu zabawy z audio w samochodzie
1. Głośniki
2. Zwrotnice
3. Okablowanie
4. Sprzęt Grający
5. Wytłumienie

W sumie - to ostatnie przynosi najmniejszy namacalny przyrost jakości dźwięku.

PS.
Nie znasz człowieka więc nie staraj się go obrażać.
BABY SITER OKNGŚ
Obrazek
GREEN DRAGON ON THE ROAD

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-03-26, 09:49

Asahi, ja go nie obrażam. Wiec proszę wskaż w którym miejscu miało to miejsce.

Niestety nie zgodzę się z Tobą w żadnym stopniu. Moim zdaniem to herezje. Nie wiem kim jest ten człowiek, ale z tego co napisałeś nie pozwalasz mi mieć o nim pozytywnego zdania. Jeżeli to taki "spec" niech wyjaśni fizycznie dlaczego tak a nie inaczej.
Chętnie zapoznam się i z tą "teorią" :)

Kolejnej sprawy to już nie rozumiem. Po pierwsze wyjaśnij co rozumiesz pod pojęciem "sprzęt grający". Wyjaśnij tą kolejność, bo co to ma być?
To jest Twój tok dobierania sprzętu czy prac w aucie?

[ Dodano: 2010-03-26, 10:00 ]
Asahi pisze:Wytłumienie powierzchni za głośnikiem ma tylko jeden cel - pozbycie się fali stojącej.
Przykro mi, ale tłumieniem matą nie pozbędziesz się fali stojącej.
Tu musisz zastosować powierzchnie o kształcie wygaszającym/pochłaniającym.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Asahi
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2009-12-09, 07:59
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Asahi » 2010-03-26, 11:20

DJSzmer pisze:Przykro mi, ale tłumieniem matą nie pozbędziesz się fali stojącej.
Tu musisz zastosować powierzchnie o kształcie wygaszającym/pochłaniającym.
Tutaj masz rację, tego masą bitumiczną nie zrobi. ale wyklejanie całych drzwi masą bitumiczną dokładnie nic nie da. Ten sam efekt uzyskasz wyklejając 20x20cm za głośnikiem.
Więc wytłumacz mi po co pakować w drzwi 30kg masy bitumicznej ??

Jeśli chodzi o punkty które napisałem - tam jest podany wg. mnie optymalny porządek pracy z caraudio gdy mamy już jakiś istniejący układ ..... od czego zacząć.

Sprzęt grający:
- radioodtwarzacz
- wzmacniacz
o tym mówię.

Mamy już to wszystko dobrane pod nasze autko - zakupione - zabieramy się do pracy - raz a porządnie.
BABY SITER OKNGŚ
Obrazek
GREEN DRAGON ON THE ROAD

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-03-26, 14:52

Asahi pisze: Tutaj masz rację, tego masą bitumiczną nie zrobi. ale wyklejanie całych drzwi masą bitumiczną dokładnie nic nie da. Ten sam efekt uzyskasz wyklejając 20x20cm za głośnikiem.
Więc wytłumacz mi po co pakować w drzwi 30kg masy bitumicznej ??
Sam sobie zaprzeczyłeś, wiec nie trzeba nawet tego kwadracika za głośnikiem - bo to nic nie da w/g Ciebie i kolegi.

Nie 30kg. Max przy 4 warstwach najcięższego materiału to 4,5kg. Stosując STP będzie około 2,5-3kg, a Dynamat 2kg.

Asahi pisze: Jeśli chodzi o punkty które napisałem - tam jest podany wg. mnie optymalny porządek pracy z caraudio gdy mamy już jakiś istniejący układ ..... od czego zacząć.

Mamy już to wszystko dobrane pod nasze autko - zakupione - zabieramy się do pracy - raz a porządnie.
Moim zdaniem, wytłumienie powinno być zaraz po przeciągnięciu przewodów. By nie rozkręcać ponownie całej instalacji, ale co kto lubi. Ja wole raz, a porządnie :)
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek_NKP
fanatyk nissana
Posty: 425
Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
Lokalizacja: DW

Post autor: maniek_NKP » 2010-03-27, 22:52

Ja dodam, od siebie, wytłumiłem drzwi całkowicie u siebie za namową właśnie kolegi DJSzmera, jeszcze na NKP :) I ma to cholernie duży sens, nawet przy oryginalnie montowanych głośniczkach różnica była naprawdę spora, a już nie mówiąc o troszku lepszych (u mnie Rainbow). Gdzieś na NKP są moje fotki z tej operacji.

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-03-27, 23:02

hm.........no panowie kłócicie się o rzecz która jest z góry wiadoma, drzwi robią za swego rodzaju skrzynię, tak jak to jest w przypadku kolumn, jeżeli kolumna ma cieniutkie ścianki to dźwięk (czyli fala dźwiękowa będzie powodowała rezonans ścianek , a jak wiadomo rezonans pudła jest zjawiskiem niepożądanym) dlatego to stosujemy wygłuszenie aby zniwelować cholerne drgające blachy i aby na zewnątrz nie było słychać muzyki jak jest to w przypadku wiejskich golfów 2giej i 3ciej generacji.

tada oto jest częściowe wyjaśnienie :)
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Asahi
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2009-12-09, 07:59
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Asahi » 2010-04-01, 06:59

DjSZMER - to nie kwestia zaprzeczenia sobie, to kwestia przyznania się do błędu ale jeśli tak to odbierasz ;)

Co do drzwi męczę dalej, tutaj też troszkę więcej wiedzy nabyłem ;)
Wiedzy tzw. ekonomicznej ;)

Pełne wytłumienie drzwi - a i owszem - gdy wchodzimy w oddzielny wzmacniacz. Jeśli jesteśmy na poziomie Radioodtwarzacza i zestawu Helix Blue 6.21 (mój poziom) tak jak mówiłem wystarczy za głośnikiem kwadrat 20x20cm na to można DynaxOrba ale większego efektu raczej nie będzie. Zerwanie folii w to miejsce mata.

Zastanawiam sie czy zamiast DynaxOrba nie da rady wkleić gąbki akustycznej (tzw piramidek) po uprzednim potraktowaniu jej impregnantem żeby była odporna na wodę ..... ktoś to testował?
Idąc dalej tą drogą - jaką wysyokość maksymalnie można nałożyć na blachy żeby sie szyby odsuwały ??
BABY SITER OKNGŚ
Obrazek
GREEN DRAGON ON THE ROAD

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-04-03, 07:14

Asahi, nawet przy takim systemie jaki Ty posiadasz warto wytłumić kompleksowo. Różnice usłyszysz.
Dynaxorb jest bardzo skuteczny, jednak drogi i bez kompleksowego tłumienia mija się z celem.
Było sporo prób jego zastąpienia, można poczyta o tym na forum CASKP czy Tuning. Zastępowano go gniecionymi wytłoczkami po jajach, malowane impregnatem i czarnym lakierem, podobnie z gąbką piramidową czy sinusową, patentów moc.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-04-14, 07:48

mając na uwadze sloabe zawiasy w dzwiach naszych nissanów postanowiłem wygłuszyć je czymś takim. materiał wygłusza podobno do 90db. używamy go do wygłuszania skszyni w których pracują pompy sącce. i powiem jedno działa:)
-wygłusza
-tłumi drgania
-łatwa w montażu
-bardzo lekka
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-04-14, 08:49

wert, zawiasy nie są słabe. np. w P10 5 la jeżdżą obciążone dodatkowymi 20~25kg i nie opuściły się.

Czy ta pianka nie ciągnie wody? Jak taka gruba mieści się pomiędzy boczkiem a drzwiami? Jak ją zgnieciesz tracisz 70% właściwości tłumiących.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-04-14, 09:04

wody nie ciągnie. porobie foty jak to wygląda po mątażu, dzisiaj jade po dystanse, jutro montaż
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

Awatar użytkownika
rambo321
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2010-01-03, 20:56
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: rambo321 » 2010-04-14, 20:27

wert możesz podać więcej danych o tym materiale?
Jak wygląda cenowo?
Jaka firma?
Potrzebuje czegoś takiego ale nie do drzwi bo tam już od pół roku wklejone są maty dekarskie :lol:
Rambo321 ma się dobrze :)
Obrazek

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-04-15, 07:27

a więc tak wczoraj byłem u chłopaków z pracy którzy mają kontakt z tym materiałem.
i żeby nie ciągło wilgoci spryskują to silikonem, który już przylepił mi się do moich łapek w pracy :mrgreen: bez spryskiwania sylikonem zachowuje się to tak jak tak zwane obrusy bezplamowe, woda stoi
jeśli chodzi o cene to jest inna sprawa, musiał bym zajżeć w fakture bo to zamawiane jest z niemiec (wszystkie materiały u nas na zakładzie pochodzą z tamtąd).
materiał jest dosyć podobny do gąbki tyle tylko że jest bardzo mięciutki, a gąbka żeby uzyskała taki efekt musi mieć dużo otworków a to jak widać na zdjęciach jest pełne.

[ Dodano: 2010-04-18, 11:39 ]
nie narobiłem za wiele fotek ale chociaż w przybliżeniu pokaże jak to u mnie wygląda
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

rafal87xc
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:38
Lokalizacja: Zd-Wola

Post autor: rafal87xc » 2010-05-12, 22:45

witam,
czym lepiej wygłuszyć drzwi? taśmą dekarską tytan czy matami boll? bo cenowo wychodzi tyle samo, tytan kosztuje ok 115zł 10mX30cm =3m^2 ; boll 3m^2 to 24sztuki o wym. 50X25 na allegro są po 4.40zł za boll standard więc cenowo to samo, co wybrać?

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-05-14, 07:00

rafal87xc, weź bool'a
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

rafal87xc
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2009-12-09, 16:38
Lokalizacja: Zd-Wola

Post autor: rafal87xc » 2010-05-14, 11:45

znaczy BOLL a nie BOOL tak? bo może są i takie i takie a któreś to podróby :D

chodzi mi o te
http://www.allegro.pl/item1031951841_ma ... 50x25.html

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-05-14, 12:23

tak, tak to te.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”