Sterowanie radiem z kkierownicy p11.144
Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej
Sterowanie radiem z kkierownicy p11.144
Witam
Mam problem z pilotem do radia w primerce. Wygląda to tak:
Nie wiem czy to jest oryginalna instalacja czy ktoś coś dołożył, bo nabyłem auto dwa dni temu.
w kierownicy jest dwie kostki jedna 4 przewody (trzy do pilota radia a czwarta klakson) i druga dwu pinowa do Airbagu.
Taśma poduszki przewodzi wszystkie przewody więc musi być odpowiednia. Dalej z taśmy na instalację samochodu wychodzi złącze do którego jest podłączone cztery przewody.
Według serwisówki :
wychodzi to tak że idzie trzy przewody do radia pin 20, 21, 22 co dalej pokrywa się z kostką NS08 :
i teraz nie wiem czy brakuje przewodów czy pilot jest uszkodzony,
I do właścicieli p11.144 ze sterowaniem z kierownicy, pilot jest podświetlany czy nocy trzeba po omacku naciskać??
Mam problem z pilotem do radia w primerce. Wygląda to tak:
Nie wiem czy to jest oryginalna instalacja czy ktoś coś dołożył, bo nabyłem auto dwa dni temu.
w kierownicy jest dwie kostki jedna 4 przewody (trzy do pilota radia a czwarta klakson) i druga dwu pinowa do Airbagu.
Taśma poduszki przewodzi wszystkie przewody więc musi być odpowiednia. Dalej z taśmy na instalację samochodu wychodzi złącze do którego jest podłączone cztery przewody.
Według serwisówki :
wychodzi to tak że idzie trzy przewody do radia pin 20, 21, 22 co dalej pokrywa się z kostką NS08 :
i teraz nie wiem czy brakuje przewodów czy pilot jest uszkodzony,
I do właścicieli p11.144 ze sterowaniem z kierownicy, pilot jest podświetlany czy nocy trzeba po omacku naciskać??
w nocy po omacku...
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
W nocy na czuja naciskasz
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
bandito, tak na logikę by wychodziło. Sprawdź od strony radia czy 20, 21, 22 mają przewody.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
idą tylko 3przewody, miernikiem przemierz kabelki
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Jeszcze nie sprawdzałem przewodzenia ale właśnie wracam z samochodu z fotką i widzę że owych przewodów brakuje. Więc prawdopodobnie temat rozwiąże po Świętach dorabiając odpowiednie piny i przewody do kostek.marlos90 pisze:idą tylko 3przewody, miernikiem przemierz kabelki
Ale przy okazji zauważyłem, że w złączu radia mam podłączenie pod piny 17, 19, 23 i 24 ale dwa ostatnie są opisane jako NC czyli nie wykorzystane. A jednak są.
Zielkq, na logikę tak wychodzi ale miałem cichą nadzieję że ta wiązka jest odpowiednia. Dorabianie pinów do kostek jak dla mnie jest problematyczne...
Re: Sterowanie radiem z kkierownicy p11.144
Podepnę się
Który przewód w kostce od sterowania odpowiada za klakson?
Który przewód w kostce od sterowania odpowiada za klakson?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT