Post
autor: DJSzmer » 2011-11-12, 17:49
Beny_85, zamieniony jest przewód zapłonu z zasilającym. W kostce ISO Przewód główny zasilający ( i podtrzymanie pamięci) to kolor żółty, zapłon to kolor czerwony.
W/g opisanych objawów na 99% nie masz podłączonej anteny, lub zaraz za wtyczką przerwany przewód (żyła "gorąca").
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011
<<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/13374/icon5.png)