hej ostatnio w trasie pojawil mi sie taki problem ...glosniki zaczely przerywac a potem w ogole przestaly grac ...chociaz czasami znow zaczynaja po wjezdzie w jakas dziure ...myslalem poczatkowo ze to koncowki mocy sie popalily ...bo wszystkie naraz glosniki przestaja grac ...radio ma wzmacniacz na mosfecie 4x50 ...
dzisiaj rano w pracy podlaczylem radyjko na stole i wszytsko jest ok ...kazde wyjscie gra dobrze ...
czyli pozostalo mi szukanie zwarcia gdzies na kablach do glosnikow ...lub na kostce polaczeniowej ...tylko czy to mozliwe ze jeden z kabli badz glosnikow powoduje ze caly wzmacniacz traci napiecie ? ktos sie spotkal z czyms takim
zlot za 3 dni a ja bez radia mam jechac co poza tym zrobi poznanska grupa jak nie bedzie slyszala muzyki w swoim osrodku ?
Problem z radiem pionieer deh 2900
Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Jeżeli masz prawidłową instalacje tzn. nie sztukowałeś przewodów, od zasilania i od masy masz taka samą średnice i przekrój minimum 4mm, jeżeli przewody do głośników są przekroju średnicy minimum 2,5mm i przylutowane do zacisków głośnika winy szukał bym w zimnym lucie wewnątrz radioodtwarzacza.
Jeżeli jest inaczej, to niestety masz do przejrzenia całą instalacje.
Zwarcie przewodów głośnikowych ze sobą (+) z (-), czy (+) do masy np. karoserii może spowodować zadziałanie zabezpieczenia w radioodtwarzaczu. Długotrwałe zwarcie może doprowadzić do nadpalenia końcówki lub całkowitego jej spalenia.
[ Dodano: 2011-06-21, 20:52 ]
Napisz jeszcze jak masz to wszystko połączone. Masz wzmacniacz?
Jeżeli jest inaczej, to niestety masz do przejrzenia całą instalacje.
Zwarcie przewodów głośnikowych ze sobą (+) z (-), czy (+) do masy np. karoserii może spowodować zadziałanie zabezpieczenia w radioodtwarzaczu. Długotrwałe zwarcie może doprowadzić do nadpalenia końcówki lub całkowitego jej spalenia.
[ Dodano: 2011-06-21, 20:52 ]
Napisz jeszcze jak masz to wszystko połączone. Masz wzmacniacz?
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
w sumie znalazlem sam przyczyne ... radio przetalo mi grac po wjezdzie na duzy prog zwalniajacy ... ale moze od poczatku
wyjalem radio w celu sprawdzenia ...na stole mi dzialalo wiec przestalem szukac zimnego lutu ...
pomyslalem wiec ze musi byc zwarcie na kablach gdzis cos bo ostatnio troche skladania fotel bylo i moze kabel gdzies przeciety ...jak sie okazalo tylne glosniki polaczone sa na kostce tak nie fortunnie ze niezaizolowany kabel wystaje z kostki ...dotknelo do budy auta i po klopocie ...
tak jak piszesz radio ma zabezpiczenie anty zwarciowe na wzmacniaczu i dlatego wszystki glosniki na raz przestaly grac
wyjalem radio w celu sprawdzenia ...na stole mi dzialalo wiec przestalem szukac zimnego lutu ...
pomyslalem wiec ze musi byc zwarcie na kablach gdzis cos bo ostatnio troche skladania fotel bylo i moze kabel gdzies przeciety ...jak sie okazalo tylne glosniki polaczone sa na kostce tak nie fortunnie ze niezaizolowany kabel wystaje z kostki ...dotknelo do budy auta i po klopocie ...
tak jak piszesz radio ma zabezpiczenie anty zwarciowe na wzmacniaczu i dlatego wszystki glosniki na raz przestaly grac