Głośniki almera n 15 tył
Moderatorzy: janusz, Zielkq, sergiej
Głośniki almera n 15 tył
Witam. Niedawno w samochodzie Nissan Almera N15 '97 zamontowałem radio Pioneer DEH-2200ubb a do tego głośniki na przód http://allegro.pl/magnat-edition-162-gl ... 43946.html Razem daje to przęciętny dźwięk, a przede wszystkim mierny bass. Zastanawiam się teraz nad głośnikami na tył samochodu, montowanymi w oryginalne miejsca i nie wiem, co kupić aby uzyskać dobre niskie tony. Dodam że potrzebuję czegoś w granicach 100 - 150 zł za dwie sztuki cóż, budżet mam troszkę ograniczony. Jakieś propozycje?
Przesiadka z VW na N15
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
Czytałem sporo jego wypowiedzi. Ja zrobiłbym to po swojemu ale chodzi o to że robię instalację CA dla siostry . Wymagania są takie: Dobre radio (juz jest) i cztery głośniki które będą ładnie grać. Żadnych wzmaków, zwrotnic (a szkoda) dodatkowych przewodów i rozbierania całego samochodu. Przód to tak jak już mówiłem dwudrożne Magnaty został mi tył. W jednym ze sklepów sprzedawca doradzał mi dwudrożne alphardy (niestety nie pamiętam dokładnego oznaczenia) za 80zł. Wiem że to nie jest klasa światowa ale nie o to w całym projekcie chodzi. Co sądzicie o tej marce głośników?
Przesiadka z VW na N15
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
gucio912, cienizna jednym s łowem.
Jedyne słuszne wyjście, jeżeli się upierasz co do pomysłu instalacji, to głośniki jedno drożne.
np.: Eastech (42) , GMS 660, GMS 960XT, Magnat Edition 216 czy GMS 9600
jak za te pieniądze i do tego zastosowania to są OK! Najodpowiedniejsze to chyba GMS 660 i te Ci polecę.
Jedyne słuszne wyjście, jeżeli się upierasz co do pomysłu instalacji, to głośniki jedno drożne.
np.: Eastech (42) , GMS 660, GMS 960XT, Magnat Edition 216 czy GMS 9600
jak za te pieniądze i do tego zastosowania to są OK! Najodpowiedniejsze to chyba GMS 660 i te Ci polecę.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
yyy, ale te glosniki maja 165mm a fabrycznie w n15 do tylu ladowali 130, czyli chcac to tam upchnac musisz miec pierscien redukcyjny, a membrana napewno nie bedzie miala takich wychylen zeby uderzac o maskownice. ale nie wiem jak jest w sedanie byc moze tam wchodza 165 i napewno nie beda potrzebne zadne pierscienie. nie lepiej bylo zamontowac dobre glosniki odseparowane na przod??
- maniek_NKP
- fanatyk nissana
- Posty: 425
- Rejestracja: 2010-02-17, 20:17
- Lokalizacja: DW
No i przyszły te głośniczki GS 660. Zamontowałem w fabryczne miejsca i efekt jest tragiczny... Basu praktycznie zero a po przełączeniu radiem balansu na tył charczą niesamowicie. Sprawdzałem polaryzację miernikiem i wszystko jest w porządku. Dodam, że w Polo w półce miałem kiedys elipsy Mac Audio i możecie mi wierzyć lub nie - ale grały wyśmienicie w porównaniu do tych. Zastanawiam się czy coś by zmieniło gdybym te głośniki włożył w półkę wycinając w niej otwory? Bo w tych fabrycznych grają okropnie. Co robić?
Przesiadka z VW na N15
Słuchajcie nie od dzisiaj wiadomo że tak jak i w sunnym tak i w almerze montowanie głośników na tył mija się z powołaniem. Jedyne dobre mądre, tanie, skuteczne i zadowalające rozwiązanie to dobre głośniki na przód i skrzynia w bagażniku.
Przerobiłem to w sunnym N14 3d hatchback, nie wiem co jest w konstrukcji sunny-go jak i almery ale akustycznie wypadają beznadziejnie. Cokolwiek montowałem na tył grało bez basu, było głośno ale basu nie było, dopiero skrzyneczka rozwiązała problem. Poza tym nie robi się "wiocha" i nie dudni poza autem, większość basu pozostaje w aucie (więc na parkingu bez otwierania klapy bagażnika nie pochwalimy się kolegom stojącym niedaleko auta).
Przerobiłem to w sunnym N14 3d hatchback, nie wiem co jest w konstrukcji sunny-go jak i almery ale akustycznie wypadają beznadziejnie. Cokolwiek montowałem na tył grało bez basu, było głośno ale basu nie było, dopiero skrzyneczka rozwiązała problem. Poza tym nie robi się "wiocha" i nie dudni poza autem, większość basu pozostaje w aucie (więc na parkingu bez otwierania klapy bagażnika nie pochwalimy się kolegom stojącym niedaleko auta).
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Zacznijmy od początku.
GMS 660 to kickbass (midbass) czyli nie SubWoofer - Jego pasmo przenoszenia jest różne od pasma sub.
W rozmiarze 16cm jest niewiele typowych subwooferów, jednym z nich jest np. Hertz HS 165 (16,5cm)
Jednak zasilenie jego spod końcówki mocy radioodtwarzacza to wielka pomyłka (prądożerny przetwornik). Mało tego, jak każdy Sub potrzebuje skrzyni (zabudowy). Subwoofery które nie potrzebują zabudowy tz. FreeAir nie występują w rozmiarze 16cm i mniejsze.
gucio912, nie wiem czego oczekiwałeś od przetworników za niecałe 100zł, zasilonych góra 18W RMS i zamontowanymi w dość niedogodnym akustycznie miejscu.
[ Dodano: 2011-02-06, 16:23 ]
na przyszłość (dane do Hertza HS 165)
Maksymalna moc wyjściowa 280 W
Nominalna moc wyjściowa 140 W
Zakres częstotliwości 35-1500 Hz
Impedancja 4 Ohm
Głębokość montażu 89 mm
Głośnik niskotonowy 16,5 cm
Czułość 91 dB / W / m
Fs 39 Hz
Qts 0,33
Vas 15,3 l
GMS 660 to kickbass (midbass) czyli nie SubWoofer - Jego pasmo przenoszenia jest różne od pasma sub.
W rozmiarze 16cm jest niewiele typowych subwooferów, jednym z nich jest np. Hertz HS 165 (16,5cm)
Jednak zasilenie jego spod końcówki mocy radioodtwarzacza to wielka pomyłka (prądożerny przetwornik). Mało tego, jak każdy Sub potrzebuje skrzyni (zabudowy). Subwoofery które nie potrzebują zabudowy tz. FreeAir nie występują w rozmiarze 16cm i mniejsze.
gucio912, nie wiem czego oczekiwałeś od przetworników za niecałe 100zł, zasilonych góra 18W RMS i zamontowanymi w dość niedogodnym akustycznie miejscu.
[ Dodano: 2011-02-06, 16:23 ]
na przyszłość (dane do Hertza HS 165)
Maksymalna moc wyjściowa 280 W
Nominalna moc wyjściowa 140 W
Zakres częstotliwości 35-1500 Hz
Impedancja 4 Ohm
Głębokość montażu 89 mm
Głośnik niskotonowy 16,5 cm
Czułość 91 dB / W / m
Fs 39 Hz
Qts 0,33
Vas 15,3 l
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Wrzuciłem elipsy Mac Audio w półkę i jestem bardzo zadowolony. Głośniczki trójdrożne więc z tyłu nie słychać samego łomotu. Bas idealny, cud miód po prostu A te GS660 mogę komuś sprzedać
[ Dodano: 2011-02-06, 18:56 ]
Dodam że elipsy kosztowały mnie okrągłą stówkę, więc nie zgodzę się z tym, że żeby mieć ładnie grający zestaw, to trzeba wydawać górę pieniędzy.
Koszty mojego zestawu to
Radio PIONEER DEH2200ubb : 340 zł
Głośniki przód : dwudrożne Magnaty : 80 zł
Głośniki tył : Trójdrożne elipsy MacAudio : 100 zł
W sumie 520 złotych, wszystko kupowałem stopniowo, więc tak bardzo nie odczułem.
Można? Można.
[ Dodano: 2011-02-06, 18:56 ]
Dodam że elipsy kosztowały mnie okrągłą stówkę, więc nie zgodzę się z tym, że żeby mieć ładnie grający zestaw, to trzeba wydawać górę pieniędzy.
Koszty mojego zestawu to
Radio PIONEER DEH2200ubb : 340 zł
Głośniki przód : dwudrożne Magnaty : 80 zł
Głośniki tył : Trójdrożne elipsy MacAudio : 100 zł
W sumie 520 złotych, wszystko kupowałem stopniowo, więc tak bardzo nie odczułem.
Można? Można.
Przesiadka z VW na N15
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Hehe co kto lubi
Widać, że nie czytasz naszego forum Nikt nie twierdzi, że trzeba wydać multum pieniędzy by zagrało ładnie = poprawnie.
...a jak byś posłuchał poprawnie zbudowanego systemu to dopiero byś się zdziwił
i nawet poniżej 500zł
Sprzęt to 1/3 sukcesu. Koledzy przyznają mi racje - bo słuchali. Nie wierzysz? - nie musisz. Są gusta i guściki i o nich się nie dyskutuje. Więc jak będziesz miał okazje posłuchać zestrojonego, ubogiego systemu to warto to uczynić
Najbardziej się cieszę, że już Ci wszystko odpowiada i gra tak jak Ci się podoba. Bo o to chodzi.
Widać, że nie czytasz naszego forum Nikt nie twierdzi, że trzeba wydać multum pieniędzy by zagrało ładnie = poprawnie.
...a jak byś posłuchał poprawnie zbudowanego systemu to dopiero byś się zdziwił
i nawet poniżej 500zł
Sprzęt to 1/3 sukcesu. Koledzy przyznają mi racje - bo słuchali. Nie wierzysz? - nie musisz. Są gusta i guściki i o nich się nie dyskutuje. Więc jak będziesz miał okazje posłuchać zestrojonego, ubogiego systemu to warto to uczynić
Najbardziej się cieszę, że już Ci wszystko odpowiada i gra tak jak Ci się podoba. Bo o to chodzi.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Sorry ze koledze się wbijam się w temat, ale mam głośniki na przodzie BOSCHMANN AV-6200 Bass MidRange / 2 x HighRange Tweeter 165 2x plus dystanse, bo przerobiłem przód będzie wzmacniacz i skrzynia basowa, ale dziadek miał z tyłu na półce jakiś baspower głośniki i zastanawiam się czy dać tam jakiś głośniki czy dalej polować na tylną półkę Radio mam BOSCHMANN D-4366MPG USB 2.0/SD/MMC/AUX/MP3
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
KAFI, nie warto
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana