Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

problemy z elektryką w Tino 1.8

Moderator: Zielkq

siwyds
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2019-07-12, 10:05

problemy z elektryką w Tino 1.8

Post autor: siwyds » 2019-07-12, 10:51

Witam

Na początku zaznaczę, że nie jestem mechanikiem:) i z góry przepraszam za, może dla kogoś, proste zapytanie. Jestem posiadaczem Almery Tino z 2003 r. z silnikiem 18 benzyna. Od pewnego czasu mam kłopot z elektryką. Po uruchomieniu silnika migają praktycznie wszystkie kontrolki, obroty spadają do zera (silnik pracuje normalnie tylko obroty nie są pokazywane). Trwa to chwilę i wszystko się włącza. Dzieje się tak kilka razy po czym zegar zaczyna wszystko wskazywać normalnie. Od pewnego czas straciłem też klakson a ostatnio, jak włączyłem wycieraczki, to już nie mogłem ich wyłączyć (dopiero wyłączenie samochodu pomogło - po włączeniu wycieraczki nie poruszały się). W tamtym roku miałem "przygodę": miałem do przejechania około 400 km ale po 150 km na autostradzie stracił moc i musiałem się zatrzymać. Samochód nie chciał odpalić i do domu wróciłem na lawecie. Co ciekawe po kilku godzinach przerwy Nissan jeszcze na lawecie odpalił i do tej pory odpala (tyle, że jeżdżę tym samochodem odcinki maksymalnie 70 km). Opisuję te swoje "przygody" w jednym temacie gdyż uważam, że są one z sobą powiązane i może pozwoli to lepiej naświetlić sytuację z moim autem. Z góry dziękuję za sugestie.

polo32
doświadczony forumowicz
Posty: 218
Rejestracja: 2015-06-21, 12:53
Lokalizacja: Stargard

Re: problemy z elektryką w Tino 1.8

Post autor: polo32 » 2019-07-12, 16:20