Strona 1 z 1
					
				Audi 80 B4
				: 2011-11-12, 16:29
				autor: BartekTGL
				[center]
Marka : Audi
Model : 80 B4
Silnik : 1.9 TD
Rok : 1994
Przebieg : ok 230tys.
Wyposażenie :
Wspomaganie kierownicy
Radio Pioneer DEH-1400
Poduszka powietrzna
Radio CB Midland 199a
Centralny zamek
Alarm
 
 
 
Samochód jest u nas od zimy 2010r, jak na razie nie ma z nim żadnych problemów. 
Jako że samochód był zamulony przez fabrykę do 75KM został wrzucony inny boost pin do pompy wtryskowej, 
zaślepiony egr i wyrzucony środek katalizatora. Jak dla mnie jest teraz wystarczająco "żwawy". 
Mamy jeszcze jedną 80 tyle że B3 z benzyniakiem pod maską, możliwe że za jakiś czas też go przedstawię.[/center]
 
			
					
				
				: 2011-11-15, 22:56
				autor: bodek
				ICek by się przydał
			 
			
					
				
				: 2011-11-16, 13:59
				autor: BartekTGL
				Jak go wcześniej nie pogonię to może intercooler dojdzie. Coraz bardziej rozglądam się za czymś nowszym i bezwypadkowym, 
niestety poprzedni właściciel starał się wkładać jak najmniej pieniędzy w ten samochód i jest kiepsko spasowany/poskładany po wypadku. 
Wnętrze i silnik na szóstkę, niestety blacharka domaga się sporego wkładu finansowego.
			 
			
					
				
				: 2011-11-17, 10:55
				autor: SiwoL
				IC przynajmiej z TDI do tego wskaznik doładowania i mbc ciśnienie na 1.1-1.2 i będzie się odpychac no i oczywiscie dawka ropki troche;)
			 
			
					
				
				: 2011-11-17, 15:53
				autor: BartekTGL
				Żeby bawić się w takie dmuchanie to muszę sprawdzić w jakiej kondycji ma się uszczelka pod głowica co by jej nie wydmuchało, a najlepiej wstawić blaszaną.
Orientujesz się może czy dużo roboty jest z montażem intercoolera ?
			 
			
					
				
				: 2011-11-17, 23:13
				autor: SiwoL
				Jak ori z 80 z 1.9tdi to bardzo proste  

 tylko trzeba komplet kupic ale to mozna z wszystkimi wężami za 200-300zł. Ja w golfie mialem 300tys ciśnienie na 1.2bara i smigal pieknie i uszczelka sie nie poddawała.
 
			
					
				
				: 2011-11-18, 22:44
				autor: BartekTGL
				Pomyślę, jak na razie starcza mi to co mam. Jest już czym wyprzedzać 
 
 
Teraz mam pewien problem, przy ruszeniu i pozwoleniu się toczyć bez gazu słychać szuranie. Po wciśnięciu sprzęgła szuranie ustaje. 
Na postoju nic nie słychać, przy przyśpieszaniu znowu pojawia się to szuranie. Jakby ktoś wiedział co to może być to proszę o jakieś info. Oby nie śmierć skrzyni...
 
			
					
				
				: 2011-11-19, 08:34
				autor: scubzik
				BartekTGL, wygląda na to że łożysko oporowe szumi .. Przysłuchaj na postoju czy silnik nie zmienia odgłosu jak puścisz sprzęgło ... przy jeżdzie zwłaszcza na niskich biegach faktycznie bardziej słuchać ..
			 
			
					
				
				: 2011-11-19, 10:39
				autor: BartekTGL
				Zauważyłem ze po wyjęciu biegu i puszczaniu sprzęgła na postoju coś skrzypi, czasami skrzypi wciskając sprzęgło. Silnik cały czas tak samo klekocze bez zmian.
			 
			
					
				
				: 2011-11-19, 15:24
				autor: scubzik
				Wszystko wskazuje wg. mnie na łożysko oporowe.. Można z tym jeżdzić .. albo wymienić całe sprzęgło .. Wymiana samego łożyska wg mnie jest opłacalna jeśli sam to robisz .. bo mechanik i tak weźmie za zdjęcie skrzyni i tak 

 
			
					
				
				: 2011-11-19, 16:39
				autor: BartekTGL
				Jak robić to całość, a pójdzie na pewno do wymiany bo coraz głośniej to słychać. Po weekendzie jadę do dobrego mechanika od vw/audi i zobaczymy z czym wyskoczy. 

 
			
					
				
				: 2011-11-19, 16:42
				autor: homik123456
				Z duza kwota do zaplacenia wyskoczy:-)
			 
			
					
				
				: 2011-11-19, 16:45
				autor: scubzik
				BartekTGL, daj znać co i jak 

 
			 
			
					
				
				: 2011-11-19, 16:54
				autor: BartekTGL
				Gość jest solidny i jeszcze nigdy naprawy u niego nie przekroczyły 800zł 

 Dam znać co i jak.
 
			
					
				
				: 2011-11-19, 18:58
				autor: DiLGT
				SiwoL pisze:Ja w golfie mialem 300tys ciśnienie na 1.2bara i smigal pieknie i uszczelka sie nie poddawała.
Tyle ze ty tego golfa miales 2 tygodnie
 
			
					
				
				: 2011-11-25, 12:53
				autor: BartekTGL
				Dziś wziąłem mechanika na jazdę testową i stwierdził że łożysko na wałku skrzyni lub rozjechane już sprzęgło. Pewny będę dopiero w połowie przyszłego tygodnia bo będzie dopiero wolne miejsce. Ściągnięcie/założenie skrzyni - 350zł, otworzenie/złożenie skrzyni 300zł + do tego wszystkiego kupno nowych części. Oj chyba rodzice będą musieli zrobić grubszy prezent na święta... 

 
			
					
				
				: 2011-11-25, 13:17
				autor: scubzik
				BartekTGL pisze:łożysko na wałku skrzyni lub rozjechane już sprzęgło
 tadaaam 

 
			
					
				
				: 2011-11-25, 13:25
				autor: BartekTGL
				No nie wiem czy takie tadaaam, bo pisząc łożysko nie chodziło mi o łożysko wyciskowe tylko te wałka sprzęgłowego. 

 A to już jest trochę wyższa szkoła 

 
			
					
				
				: 2011-11-25, 14:21
				autor: scubzik
				BartekTGL, so close 

 daj znać co było faktycznie
 
			 
			
					
				
				: 2011-11-25, 14:23
				autor: BartekTGL
				Jak się dorobię to dam znać 

 
			
					
				
				: 2011-11-25, 14:55
				autor: homik123456
				Moze taniej wyszlo by poszukac innej skrzyni i samemu ja wymienic.
			 
			
					
				
				: 2011-11-25, 15:02
				autor: BartekTGL
				Zrzuci skrzynie i pomyślimy, porządną skrzynie też jest ciężko znaleźć za małe pieniądze... Tym bardziej do tego silnika to nie jest TDI którego pełno na rynku.
Jakby ktoś słyszał o skrzyni do Audi 80 z oznaczeniem CDY to proszę informować.