Seat Ibiza GTi Turbo - ABF+HX35
: 2009-12-14, 22:49
Jedno z trzech aut naszego NOS teamu, warto dodać że najszybsze
MODEL: '97 Seat Ibiza GTi 2.0 16v
SILNIK: seryjny ABF odprężony kanapką, obrobina głowica, nowy rozrząd, Motul 5w50
Plan: Kute korby Integrated Engineering+ARP (kupione), kute tłoki
UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX35, wastegate zewnętrzny, screamer pipe, BOV Greddy Type RS, Intercooler chiński 550x230x65, kolektor dolotowy z Audi S2 ucięty o jeden kanał, przepustnica z ABF'a rozwiercona i wypolerowana, MBC properfekt, filtr BMC DIA,
Plan: na razie brak, nie trzeba nic zmieniać
UKŁAD WYDECHOWY: Cały wydech z kwasa by Motowydech - kolektor jak na zdjęciu, DP 2,75" dalej 2,5" na dwóch przelotach
Plan: jest ok pod ten setup
ELEKTRONIKA: wcześniej chip by GTO z wyższą odcinką, aktualnie nowy mapsensor i Ecumaster DETII strojenie by Coobcio
Plan: na razie wszystko się sprawdza
UKŁAD PALIWOWY/ZAPŁON: walbro 255, wtryski 430cc, listwa z Audi TT, nowe przewody NGK
Plan: na dniach zimniejsze świece ZROBIONE - NGK PFR7B i problem z wypadającym zapłonem jak ręką odjął
UKŁAD NAPĘDOWY, KOŁA: Seria, nowe sprzęgło, koła oryginalne 16" + GY Eagle F1
Plan: komplet z VR6 albo spiek i R888
ZAWIESZENIE: Gwint TA Technix
Plan: jakieś rozpórki
UKŁAD HAMULCOWY: Seria tarcze przód 280 mm + ferodo premier, tył seria.
Plan: Lepszy klocek i płyn na wiosnę
BODY: Seria niebita, pomalowana na nowo cała buda oprócz dachu, pocięty zderzak
Plan: zkamuflować cooler
WNĘTRZE: Goła blacha, wszystko wyprute, kubeł Mirco S2, pasy 3pkt. Sparco, kierownica Momo corse, wskaźniki AutoGauge SM PEAK - Boost i EGT, wskaźnik AFR.
Plan: Boczki z plexy, ewentualnie powrót seryjnych
MOC: 278 KM/346 Nm
Plan: ile wyda po zakuciu , ze 300 z małą górką byłoby miło
Samochód jest w Maćka (Jemioł) rękach prawie 2 lata. Projekt początkowo był odchudzony i modowany N/A. Tak się napędzał: w szczytowej formie:
http://www.youtube.com/watch?v=zRy2SutjCBw
Radził sobie bardzo dobrze (moją Astrę chłostał zdrowo), ale apetyt rósł i zapadła decyzja - zaturbiamy. Turbo projekt powstawał dość długo, ponieważ składaliśmy go sami w garażu, najczęściej wieczorami i po szkole. Rodził się w bólach ale wreszcie wyjechał i można auto zaprezentować.
I na koniec zdjęcia (lepsze fotki będą jak się pogoda trafi):
Fotosy z różnych etapów prac:
A tu film przy 0,8 bara, teraz jest 0,95 i auto podaje lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=Xs962D_g_nU
Pozdrawiam
MODEL: '97 Seat Ibiza GTi 2.0 16v
SILNIK: seryjny ABF odprężony kanapką, obrobina głowica, nowy rozrząd, Motul 5w50
Plan: Kute korby Integrated Engineering+ARP (kupione), kute tłoki
UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX35, wastegate zewnętrzny, screamer pipe, BOV Greddy Type RS, Intercooler chiński 550x230x65, kolektor dolotowy z Audi S2 ucięty o jeden kanał, przepustnica z ABF'a rozwiercona i wypolerowana, MBC properfekt, filtr BMC DIA,
Plan: na razie brak, nie trzeba nic zmieniać
UKŁAD WYDECHOWY: Cały wydech z kwasa by Motowydech - kolektor jak na zdjęciu, DP 2,75" dalej 2,5" na dwóch przelotach
Plan: jest ok pod ten setup
ELEKTRONIKA: wcześniej chip by GTO z wyższą odcinką, aktualnie nowy mapsensor i Ecumaster DETII strojenie by Coobcio
Plan: na razie wszystko się sprawdza
UKŁAD PALIWOWY/ZAPŁON: walbro 255, wtryski 430cc, listwa z Audi TT, nowe przewody NGK
Plan: na dniach zimniejsze świece ZROBIONE - NGK PFR7B i problem z wypadającym zapłonem jak ręką odjął
UKŁAD NAPĘDOWY, KOŁA: Seria, nowe sprzęgło, koła oryginalne 16" + GY Eagle F1
Plan: komplet z VR6 albo spiek i R888
ZAWIESZENIE: Gwint TA Technix
Plan: jakieś rozpórki
UKŁAD HAMULCOWY: Seria tarcze przód 280 mm + ferodo premier, tył seria.
Plan: Lepszy klocek i płyn na wiosnę
BODY: Seria niebita, pomalowana na nowo cała buda oprócz dachu, pocięty zderzak
Plan: zkamuflować cooler
WNĘTRZE: Goła blacha, wszystko wyprute, kubeł Mirco S2, pasy 3pkt. Sparco, kierownica Momo corse, wskaźniki AutoGauge SM PEAK - Boost i EGT, wskaźnik AFR.
Plan: Boczki z plexy, ewentualnie powrót seryjnych
MOC: 278 KM/346 Nm
Plan: ile wyda po zakuciu , ze 300 z małą górką byłoby miło
Samochód jest w Maćka (Jemioł) rękach prawie 2 lata. Projekt początkowo był odchudzony i modowany N/A. Tak się napędzał: w szczytowej formie:
http://www.youtube.com/watch?v=zRy2SutjCBw
Radził sobie bardzo dobrze (moją Astrę chłostał zdrowo), ale apetyt rósł i zapadła decyzja - zaturbiamy. Turbo projekt powstawał dość długo, ponieważ składaliśmy go sami w garażu, najczęściej wieczorami i po szkole. Rodził się w bólach ale wreszcie wyjechał i można auto zaprezentować.
I na koniec zdjęcia (lepsze fotki będą jak się pogoda trafi):
Fotosy z różnych etapów prac:
A tu film przy 0,8 bara, teraz jest 0,95 i auto podaje lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=Xs962D_g_nU
Pozdrawiam