Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Seat Ibiza GTi Turbo - ABF+HX35

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-10, 17:37

Hehe paliwa też tam kapkę zdjęliśmy :P

Ale czasy to już dobre trzaska :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2010-07-11, 14:54

Dzięki Coobcio za fachową pomoc, jak zawsze mozna na Ciebie liczyć :-) Po zawodach sprawdziłem ciśnienie i z przodu miałem 2,5b :-| Trzeba raz na zawsze ten zapłon wyelimniować, może jak będzie chłodniej to 12 padnie. Pozdr

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-11, 16:45

Padnie Twoja 12-ka i Nasza 13-ka !!
Pozdro brachu :-D
Oby tak zawsze szło... super :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-12, 09:00

Gratuluje Jemioł, elegancko zamiotłeś...życzę dalszych sukcesów :]

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-07-12, 18:48

Gratulejszyn, oby tak dalej i żeby 12 padła :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-18, 14:55

Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.

Seryjną cewkę zastąpiła cewka MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.

Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-18, 15:41

Kenet pisze:Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.

Seryjną cewkę zastąpiła cewka MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.

Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr

[url=http://img689.imageshack.us/img689/6123 ... 469.th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img8.imageshack.us/img8/5074/18092010470.th.jpg]Obrazek[/URL]
A co tam, tutaj też zapytam :P

No to będzie grubo :D Ciekawe jakie czasy uda się wykrecić na nastepnej 1/4 .......w jaki czas celujesz Maćku? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-18, 17:27

Miło byłoby gdyby Ibiza pojechała jakieś 12.9 w Lublinie tak aby przełamać 13s ale Jemioł raczej nie wybiera się już na ćwiartkę w tym roku :-/

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-19, 11:52

No i bajka teraz można pójść z boostem ciut w górę :D
Ale lepiej za sprawą APEXI AVCR coby I i II ograniczyć z doładowaniem a na maksa je rozkręcić od III biegu do końca :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-09-19, 21:57

No to grubo teraz jak zapłonik nie wypada :mrgreen: Jemioł trafił Ci sie niezły ten ABF jak wytrzymuje cały czas takie twoje upalanie :-P :mrgreen: Licze na przejazdzkę na prawym przy okazji :-P

P.s Tłoki kute już zakupione (bo korby juz są co kiedyś gadalismy) :->

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-20, 20:17

HE, he, będzie jazda... bo w sss to nie przelewki jak u seatów :-/ Bedzie Twój potwór w Lublinie? A może Coobcio potwierdzi swój udział tyż.... Nie chcę rozdmuchiwać tematów.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-04, 19:12

Ibiza dzisiaj walczy o pudło na dystansie 1/8 mili :)

Setup zmienił się bardzo delikatnie doszedł wzmacniacz zapłonu MSD oraz została maszyna dostrojona :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2011-06-05, 09:22

Udało się zająć 2 miejsce w klasie Drag fwd, czas z eleiminacji ET 8,79, finałów nie pamiętam, jak znajdę to zamieszczę ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-05, 09:27

Napiszę to co napisałem na RF.
Czyli Gratuluję !!
Ale szczerze powiem że 500 konne EVO 8 o 0,4 sekundy było jednak szybsze od ciebie...

Szersze laczki z przodu węższe na tyle - jakieś dragowe to może by była walka jak równy z równym i pudło w klasie :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2011-06-05, 09:40

Kupie te Markgumy co ma Specu, super miękkie są i cena przystępna. Takie ujeby że mi się wydech rozszczelnił, patent z odmą się poddał, generalnie wóz się nacierpiał strasznie. Strasznie twardy ten gwint

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-05, 10:06

Dołączam do gratulacji , milo było popatrzeć i posłuchać :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-05, 11:28

O jakimś wysokim profilu tego slika trzeba podjąć coby skrzynię wydlużył...

Takie 205/55R15 ps. te Markgumy to normalne N-Rally tylko najmiększa mieszanka ??
Lepiej to klei jak R888 ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2011-06-05, 12:44

Tak mi się wydaje. A czy kleją lepiej? Są dużo bardziej miękkie niż r888, jak rozmawiałem ze specem przed zawodami to mówił że lepiej kleją. Byłem na rozdaniu pucharów właśnie i zapomniałem spytać jak wrażenia co do opon po zawodach.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-05, 12:50

Jeździłem na Markgumach, Coobcio pamięta. Kleiły nawet w solidnym deszczu w Rykach. 14,8 wtedy czerwoną zrobiłem. Na eventy godne polecenia :-)
Ostatnio zmieniony 2011-06-05, 13:54 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-05, 13:29

Śpiący ładą jeździł na takich samych oponach jak specu i kleiły bardzo dobrze, bo łada z procedury startowała jak zła. Także przyszłość jest jasna, przyszłość to Markgum :-D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-05, 17:40

W sumie przetestował bym je na moim męskim Saabie :D
Opony mają homologację drogową więc pełen Street Car na nich jest :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-05, 17:49

Niby jest to nalewka, ale indeks prędkości do 240km/h, więc wystarczy na luzie. A dodatkowo robią je na oponach o bardzo twardej ściance. Widać to było jak specu upuścił ciśnienie na 1.2 bar i opona wyglądała normalnie, a Jemioł w r888 miał 1.5 bara i wyglądało to jakby jechał na kapciu. Ta sama pompka wskazywała, ten sam rozmiar gumy i felgi. Te markgumy z bieżącego roku podobno są też lżejsze niż bywały do tej pory.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-05, 18:45

Polecałem już 2 lata temu :-P Tylko Bombel nie wierzył nalewkom. Niestety,czerwona przy 205 KM rozkręciła rolki do 275 km/h.
Ostatnio zmieniony 2011-06-06, 21:40 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-06-06, 21:16

jemiol7 pisze: czas z eleiminacji ET 8,79,
Jesteście pewni czasu??

Awatar użytkownika
coyot
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 16:18
Lokalizacja: PO ZNAŃ
Kontakt:

Post autor: coyot » 2011-06-06, 21:25

bombel pisze:jemiol7 napisał/a:
czas z eleiminacji ET 8,79,


Jesteście pewni czasu??
chyba tak bo wczesniej pisali ze
Coobcio pisze:Ibiza dzisiaj walczy o pudło na dystansie 1/8 mili
:)
Obrazek
:D Różowa Landrynka 140KM / 301Nm :D

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-06-06, 21:36

Gratuluje wyniku :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-06, 21:42

a ja jako tako je polecam. niby kleją, ale mają 2 wady, szybko się przegrzewają i w tedy nie kleją, a jak są zimne to też nie bardzo dają rade. według mnie r888 jak i federal lepszy/

Oczywiście testowałem opony w starej fieście więc typowo pod 1/4 i street.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-06, 22:13

Federal jest mistrzowską oponą jeśli chodzi o upalanie na zakrętach i ja na pewno kupie następny komplet jak ten zajeżdżę. Natomiast na 1/4 czy też starty ze świateł średnio się nadaje bo jest dosyć twarda i nierozgrzana nie klei lepiej jak T1R. Za to te miękkie markgumy na potrzeby Maćka Ibizy wydają się idealne, a do tego będą 2 w cenie 1 R888.

Bombel no Ibiza szła jak zła na tych zawodach. :-D Pierwszy raz nie wypadał zapłon i pełen ciąg był od startu do mety. W półfinałach ET+RT było chyba 9.28s, a Maciek miał tego dnia powtrzalne RT 0,4s, więc samo ET było w okolicach 8,8s. Szkoda, że to tylko 1/8 ale dobrze to wróży na przyszłość, szczególnie, że mamy jeszcze parę rzeczy do dopieszczenia.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-06-07, 06:24

Nie doczytałem otym 1/8 mili :oops:

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-07, 18:26

Haha bobel nie mów zę myslałeś ze to czas na ćwiartke ? :P hah

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”