Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Coobcia Saab 900 NG 2.0 Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Coobcia Saab 900 NG 2.0 Turbo

Post autor: Coobcio » 2010-11-07, 11:12

MODEL:
SAAB 900NG 2.0 Turbo z 1995 roku


Silnik:
- Swap głowicy z silnika B235 (Saab 9-5 2,3L) + przetoczone talerzyki zaworowe by pasowały twardsze sprężyny zawrowe z z Nissanowego SR20VE
- Porting kolektora ssącego z oryginalnego silnika bo cham miał zwężki przy wtryskach paliwa...
- Usunięcie płytki grzejnej miedzy kolekotrem ssącym a głowicą - przewężenie masakryczne
- Turbosprężarka Garrett T3/T4 z gorącym żeliwem które kiedyś miałem wsadzić do srebrnej primy - AR .82
- Zewnętrzny WG 35mm od Sida
- Kolektor wydechowy by Motowydech na rurkach 48,3x3,2mm

Modyfikacje bloku:
Brak bo i po co... ponoć seryjny dół (korby, tłoki, wał) w serii przyjmują pod 700KM :)

Układ dolotowy:
- Powiększony wlot do seryjnej puszki oraz wkładka K&N + kwaśna rura ssąc fi 76mm z Machoniowego Nissana Sunny GTi + trochę gumek Jacky
- Intercooler z Saaba 9-3 2,2 TID

Układ wydechowy:
Przelot fi 70mm na tłumiku z odzysku (Packa środkowy z 200SX S14a by El-tec)

Układ wtryskowy:
Wtryski siemens DECA 630ccm

Elektronika:
A wszystko sobie wystroiłem na seryjnym ECU + dołożyłem do niego elektrozawór sterujący turbiną z Saaba 9-5

Układ chłodzenia:
ze względu na gabaryty przytyrtytkowany wentylator z Nissana Primery

Układ napędowy:
Seria z tym że sprzęgło w miarę świeże bo zmieniane przy 240 tyś km a obecny przebieg auta 336 tyś km...

Zawieszenie:
Seria + amorki świerze Bilstein B4 - z takimi go już kupiłem :)

BODY KIT:
Seria... i niech tak zostanie :)

Aj urzekły mnie te Saaby...
Na co dzień woziłem pupę 9-5 z którego po taniości paroma piedołami doszedłem do ok. 300KM i 500Nm - silnik 2,3... I to były takie moje pierwsze zabawy z elektroniką Saaba zresztą bardzo przyjemną :)

Tak więc postanowiłem wyrzeźbić sobie coś w miarę mocnego i również po taniości, większość części pochodzi z odzysku i pałętała się po garażu, jakoś trafiła mi się niesamowita okazja na Saaba 900 w coupecie ktora u pana pod domem stała od prawie roku, blacharsko stan bardzo dobry mechanicznie prawie też...
Jej największy mankament to cieknący szyber dach, tak wieć przejąłem ją po cenie dwóch par markowych butów i zaczęły się moje zmagania z tą maszyną :)

Po naprawach zabrałem się za tuningi a więc:

Dolocik:
Obrazek
Obrazek

Oraz strojenie w czasie rzeczywistym po którym auto zamiast się wzmocnić to zmuliło się do potęgi za sprawą drobnej awari końcowego tłumia BOSAL:
Obrazek

Tak więc po szybkiej na prawie polegającej na wyrwaniu chwasta, kolejnym modem było zastąpienie kata 60mm rurką, a także zastępienie seryjnego intercoolera co ma wlot i wylot z jednej storny, przelotowym intercolerem z Saaba 9-3 2,2 TID (diesel 125KM):
Obrazek

Co wymagało odemnie zdjęcie zderzaka i przy tej okazji wywaliłem klimę bo jakoś tak za bardzo przepych panował pod maską:
Obrazek

Wówczas maszynę wystroiłęm na doładowaniu 1 bara - tak pi razy oko powinna mieć coś kolo 255KM i 370Nm - w końcu to malutki Garreccik T25...

Dalej moje mody skupiły się na wrzuceniu większe suszarki tak więc wleciała ta która kiedyś dumnie siedziała na mojej srebrnej Primerze P10 czyli Garret T3 AR 60 zimna i AR .63 gorąca, by ją przypasować trzeba było wystrugać nowy kolekotr wydechowy oraz dorobić DP, odrazu przy tej okazji został zrobiony cały wydech fi 70mm od suszarki po sam koniec, parę foto z tejże operacji:
Obrazek
Obrazek

No i efekt przy doładwoaniu takim samym jak na poprzedniej turnice czyli 1bara i przy użyciu wtrysków paliwa Siemens DECA 630cm:
Obrazek

Coś mi w tej chwili nie pasowało bowiem Primera przy doładowaniu w granicach 1-1,1 bara dysponowała mocą 320KM i 420Nm a silnik o tej samej pojemności tak więc zacząłem rozkminiać i na stronie wikipedi wyczytałem że te stare silniki saaba miały schrzanione głowice tzn. te nowsze Saaby mają głowice o większej przepustowości za to mniej agresywne wałki rozrądu tak wiec zrobiłem Combo - wleciał łep z Saaba 9-5 2,3 turbo a wałki pozostały z mojej 900 przy okazji chciałbym silnik nieco wyzej krecić jak seryjne 6400obr.min to postanowiłem że jakoś wrzucę twardsze spręzyny zaworowe z Nissana SR20VE - hehe jeszcze nikt tego przedemną nie robił :P

Łep spadł, tłoczki do czyszczenia, i blok do skrobania, przelot 330tyś km wszystko wygląda jak z fabryki - zero porgu, zero pobierania oliwy i takie tam, można więc się szykować na moce 500KM:
Obrazek

Ta cholerna grzałka dławi przepływ o jakieś 20% nie wiem czemu służy teoretycznie lepszemu rozruchowi w zimie:
Obrazek

Dodatkowy wyfrezowałem 4,5mm mięsa z kanałów ssących na wysokości wtrysków paliwa:
Obrazek

I takie oto porónanie mas zaworów w jednej i drugiej głowicy (dla przykładu tlko ssaki w wydechowych podoba róznica):
Obrazek
Obrazek

Szklaneczki w nowym motorze też lżejsze o blisko 10 gram...

Tutaj zrobiłem porónanie sprężyn zaworowych:
Obrazek

Głowicę delikatnie przy prowadnicach zaworowych poprawiłęm przy urzyciu wiertarki i freza i położyłem na oczyszczonym bloku na stalowej uszczelce dedykowanej do Saaba 9-5 - chlastnąłem tylko w niej dwie dziurki na wodę...

Całość już prawie poskładana:
Obrazek

Korzystając z okazji pomocy licznego stada z osiedla w mig ogarneliśmy lutowanie pod maską bowiem przeniosłem czujnik temperatury wody z kolektora ssącego w miejsce wyjścia wody z głowicy (w 900 tej czujnik znajdował się w kolekotrze ssącym i woda go grzała nowa głowica miala zaślepione wyjście wody do kolekotra).

Tak przebiegają prace ukończeniowe:
Obrazek

Zupełnie nie jak w Polsce, czterech bowiem robiło :)

A poniżej efekty po zmianie głowicy także bez dostrajania i doładowanie bez zmian 1 bar:
Obrazek

Po zmianie głowicy postanowiłem wrzucić jakąś taką sporawą turbinkę a więc dorwałem na allegro jakiegoś Garretta T3/T4 parę tlefonów wirnik wydechowy 57mm a więc będzie pasować moje żeliwko wydechowe AR.82 tak więc postanowiłęm ją zakupić i czym prędzej udać się do motowydechu :)

Nowa turbinka:
Obrazek

Żeliwo wydechowe AR.82 z 30mm wyjściem na WG (z 5 lat czekało na swoją porę):
Obrazek

I kolejne zabawki ale z nich tylko wykorzystałem jak na razie WG:
Obrazek

Montaż jak i modyfikowanie downpipe i zamontowanie zewnetrzego WG zajęło parę godzin walcząc wspólnymi siłami w motowydechu.
Auto wystrojone przy doładowaniu 1,45 bara - bo na więcej nie pozwoliła chińska pompa paliwa wygenerowało prawie 400KM i 440Nm:
Obrazek

Gdyby to była seryjna pompa paliwa (wallbro siedzi orginalnie w Saabie) to z pewnością dało by się coś więcej wystrugać bowiem AFR od 6000obr.min so odcinki wskakiwał na 12,5 i wciąż rósł...

Tak więc na chwilę obecną zmieniłem tą chińską pompę paliwa:
Obrazek

Na wewnątrz zanurzeniowego BOSCHA 040 o wydajności 330L:
Obrazek

Oraz przy tej okazji wszystkie 3,5mm zwężki w układzie paliwowym potraktowałem wiertłem 5mm - coby waszki starczyło pod te 700KM jak podaje BOSCH :)

Wóz mam już od blisko 2 miesięcy tak więc tępo prac raczej powolne bo jak zawsze na swoje auto nie ma się nigdy czasu...
W tym tygodniu Robercik z Motowydechu wystruga mi fajny Intercooler na bazie dostarczonego mu oraz zrobi rurę łączącą go z przepsutnicą na fi 60mm bo seryjna ma skromne 50m

Na chwilę obecną auto robi:
0-100km/h w ok 5,7 sek
0-180km/h w 12,65 sek
1/4 mili w 13,6 sek przy 184,5km/h (odcinka 3 biegu)

Słabo wychodzi czas 1/4 mili i to mimo opon R888 pożyczonych od samego mistrza JEMIOŁA za co mu bardzo dziękuje, wydaje mi się ze przesunięcie limitera z obecnych 7300 obr.min do 8000 da mi maks prędkość na odcince III biegu w granicach 200km/h i wóczas może te z 0,5 sek się urwie bowiem obecnie jakieś 40 metrów sunę na odcince nie przyspieszejąc w tym czasie nic a nic...

A z ciekawostek dodam że nie mam problemów z trakcją bowiem zewnętrzny WG o gigantycznym rozmiarze zawora wynoszącym 35mm daje mi możliwość dowonego ustawiania doładowania.
A więc ustawiłem je nastęująco:
1. bieg doładownie w przedziale 0,5-0,6 bara
2. bieg od 1,15 do 1,35
3 bieg w górę po całości 1,45 bara...

W wolnej chwili będę zmieniać sprzęgło bo seryjne już siada a ma niby tylko przejechane 96 tyś km...
Przy tej okazji planuję wyjąć silnik i przygotować go pod obroty rzędu 8500 czyli:
- usunąć łańcuch z wałków wyrównowarzających
- wyważyć układ korbowo tłokowy - specjalnie do tego celu zakupiłem drugą wagę w lidlu :)

Aha śmieszne jest to w tym silniku że ma skok tłoka raptem 76mm więc można go kręcić i kręcić gdyby nie seryjna hydraulika w głowicy która właśnie znosi tylko 8500-8600 obr.min...

A i jeszcze zdjęcia świadczące o zadziorności zewnętrznej tego mojego Saaba:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I po naklejkach by mój rodzony brat:
Obrazek

Aha i chciałbym podziękować za pomoc przy pracy Limonowi, dwóm zupełnie przypadkowo napotkanym przybłędą których imion nie pamiętam, sąsiadowi zapalonemu wędkarzowi, Jemiołowi za laczki, ekipie z Motowydechu oraz Rafałowi z Kreatora mocy chyba wiadomo za co...
A oraz Ubiqowi za projekt graficzny.
Ostatnio zmieniony 2011-09-11, 12:53 przez Coobcio, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-07, 12:49

:) Kosmicznie wygląda ten Saab i kosmicznie wyglądają osiągi jakie prezentuje...Chyba specjalnie do wawy się przejadę coby na żywo zobaczyć :lol:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
kubek
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2009-12-09, 15:10
Lokalizacja: lublin

Post autor: kubek » 2010-11-07, 12:50

E wyglądac to on nie wygląda ale zapi..... napewno. Wysokich mocy!!!!
If you want to PLAY, you got to PAY
Obrazek

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-11-07, 13:06

jak zwykle opis profi i auto profi ...mi najbardziej podoba sie to ze kupiles go za cene dwoch par markowych butow ...dorzyce ci trzecia pare moze mi go oddasz ??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-07, 13:13

Miałem na myśli buty Jordanki :)

Ps. z tego wszystkiego zapomniałem zapodać najświerzszego wykresu:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-11-07, 13:49

Jak zawsze dobra robota
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-11-07, 15:05

Dzisiaj rano widziałem filmik na YT z sabą w akcji ;p szkoda,że kiepskiej jakości.
Gratki za kolejny turbowóz :lol:
Heh w tych barwach wygląda ECO , to takie na czasie 8-)
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-07, 15:06

Coobcio pisze: Aha i chciałbym podziękować za pomoc przy pracy Limonowi
Bardzo proszę, jak zawsze do usług :P ;) Trzeba sobie wzajemnie pomagać ;) :D

No Saabik na 1/4 nie robisz szału ale 3,4 bieg łeb urywa jak turbo wstanie, jestem ciekaw jeszcze 5 biegu bo nie mielismy jeszcze okazji sprawdzić :-P

A coobcio trzeba jeszcze koniecznie wrzucić pasy takata green 3" jak je jeszcze masz :-D
No pomyśleć nad nitro coby turbo wczesniej sie budziło do życia :mrgreen:

Tutaj jeszcze 3 filmiki moje autorstwa ;-) :
Sound:
http://www.youtube.com/watch?v=XTbUUoYWfMY
Acceleration:
http://www.youtube.com/watch?v=opYJz418RvU
Dyno (niestety opuściłem troszke kadr ale na rolkach saabik sie rozbujał do 290 :P)
http://www.youtube.com/watch?v=DPkN_7x- ... re=related

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-11-07, 16:04

w środku nie czuć że to ma 400ps..ale za to nazewnątrz brzmii ciekawie na maxa
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Tuner
aktywny forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2010-08-11, 15:56
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Post autor: Tuner » 2010-11-07, 19:43

no i kolejna bestia :mrgreen:
700kucy chcesz wycisnąć?
Czyżby powstawał najmocniejszy Saab w Polsce? :-D
Fotografia
był japoniec - jest japoniec :D
N14 -> E11
Still better than Hunda

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-07, 20:18

No 700 to nie koniecznie z naszych planów ale chcemy złamać 500 kucy na seryjnym silniku :mrgreen:
Najmocniejszy... hmmm niewiem czy juz nie jest ? (jeśli nie to prosze o przykłady :P)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-07, 22:16

No no no "Męskie" autko nam powstało :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-11-07, 22:22

Coobcio pisze:Miałem na myśli buty Jordanki :)

Ps. z tego wszystkiego zapomniałem zapodać najświerzszego wykresu:
Obrazek
coobcio ja tylko w takich chodze :P

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2010-11-07, 22:44

No no niezla rakieta sie szykuje. Ciekawe ile ostatecznie bedzie miak konikow pod maska. :-)
Jak sie tyle ma pod noga to zawsze sie zdazy wyprzedzic heh :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-07, 23:44

Kontragulejszons :) Fajny projekt powstaje...dźwięk ma kozak i wyniki też męskie. Primery zostają daleko z tyłu...jest co gonić :P


P.S
Zastosowałeś ten zewnetrzny WG, to co u mnie by można było zapodać? ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-08, 01:20

WG zewnętrzny z allegro za 409zł, na tych fotkach to z czerwonył łepikiem to własnie wspomniany WG:
http://i48.photobucket.com/albums/f247/ ... G_7425.jpg

Ps. No raczej nikt w polsce oficjalnie nie ma mocniejszego Saaba :)
A i tak poprzeczkę chce podnieść jeszcze wyżej :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-08, 09:08

Dyno (niestety opuściłem troszke kadr ale na rolkach saabik sie rozbujał do 290 :P )
Pobiłeś 275 rudej,......GRATULACJE !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-08, 16:07

Hehe dziekuje to było na małych kółkach od Jemioła na 205/55R16 przy odcince 7500 jest blisko 320km/h :)
A odcinkę niebawem będę przesówać do 8000 :)

Ps. Dziś męsko było wchodzone w Intercooler i rure idącą od niego do przepsutnicy gazu - fotki niebawem jak limon mi doniesie przewód do Samsun Wave :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-11-08, 16:22

Jak się WG spisał? Bo jednak zamontowałeś go przede mną.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-08, 16:53

Fotki :)

Robi się:
Obrazek

Przymiareczki:
Obrazek

Na miejscu wsio i bez tych cholernych przewężeń przy przepustnicy gazu:
Obrazek
Obrazek

Jak widać IC z ciężarówki IVECO mieści się na styk :)
Obrazek

[ Dodano: 2010-11-08, 16:57 ]
Ali-En pisze:Jak się WG spisał? Bo jednak zamontowałeś go przede mną.
W sumie rewelacja jakby nie fakt że musiałem pierścień dać do przetoczenia - ten uszczelniający bo nie dochodził idealnie do zaworu i jakby to poskładał tak jak było to niezła była by nieszczelnosć i niepotrzebnie powiększona turbo dziura...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-11-08, 21:37

Kruca bomba .... pięknie Kuba .... :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-08, 22:27

Coobcio pisze:Hehe dziekuje to było na małych kółkach od Jemioła na 205/55R16 przy odcince 7500 jest blisko 320km/h :)
A odcinkę niebawem będę przesówać do 8000 :)

Ps. Dziś męsko było wchodzone w Intercooler i rure idącą od niego do przepsutnicy gazu - fotki niebawem jak limon mi doniesie przewód do Samsun Wave :D
A zrobisz w rudej 300 z N/A ? 320 to i F jedynki nie wyrabiają. Jeszcze raz gratki od rudzielca <ok>
Ostatnio zmieniony 2010-11-08, 22:34 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-08, 22:34

No wygląda to męsko :mrgreen:

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-11-08, 22:41

Ten model Saab-a szczerze mówiąc wizualnie mnie nie powala, no ale cyferki jakie teraz generuje elektrownia pod maską są mocno imponujące, ale co ciekawe czasy są gorsze niż ibizy jemioła na dopingu, chociaż wydaje mi się że w tym temacie jeszcze coś się zmieni chyba.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-08, 22:45

No zmieni sie zmieni turbo tak naprawde od 5000 tys ma peły boost wiec zabawa trwa tylko 2400-2500 obrotów ;) To było na starym ic itp teraz jest duzy plan do wykonania :mrgreen: bedziemy coś tam dalej grzebać :-)

P.S Widzisz Coobcio bezemnie nie miał byś tego saaba haha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-11-11, 14:00

Saabik fajny, oklejony wygląda o niebo lepiej. Ostatni wykres to potęga przy wysokich obrotach, jednak na mniejszej suszarce dół dużo lepiej wygląda. Jak już tak grubo wchodzisz może by zastosować szwedzki patent z dwiema turbinami. Wtedy i dół będzie mocny i góra.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-12, 11:58

Dwie turbiny w silniku R4 to nie wypał, z czasem planuje sobie kupić i grzebnąć kolejne auto tzn Mercedes w124 coupe z jedynym słusznym silnikiem 320 24V - rzędowa 6 to dwie turbinki TD04 z 9-5 AERO bym wpakował każda o potencjale do 300KM, tak więć można by zrobić w miarę bez lagliwe 600KM :)

Pojemności jednak nic nie zastąpi - no chyba że większa pojemność :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-12, 12:36

To może jeszcze do pojemności dorzucić Silnik V :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-12, 13:23

Trzeba pomyslec o swapie VQ35DE do Primy :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-11-12, 15:33

I zrobieniu z tego VQ35DETT :mrgreen:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”