Strona 1 z 1
Saab 9-3 SC 1.9TiD - jeden z bliźniaków
: 2016-10-12, 10:11
autor: lgruca
Marka: Saab
Model: 9-3 SportCombi
Silnik: Z19DTH - 150km i 320Nm
Rok: 2007 - buda przedlift - środek polift
Skrzynia: manual
Wersja: Vector Anniversary
Wyposażenie: wszystko.
Plany związane z saabiszczem:
- rozpórka -
done
- chip -
done
- hamulce - 285->314 przód i 278->292 tył -
w drodze
- autorski mod dolotu -
w drodze
- czarne tylne lampy
- czarny grill
- korekta lakieru
- większy IC
- hybrydowa suszarka
- inne rzeczy o których zapomniałem
Foty:
: 2016-10-12, 10:16
autor: PrzeRuSco
Kamizelka była w gratisie?
A tak serio widziałem na żywo fajnie wygląda ale jak to w sabach nie podoba mi się deska rozdzielcza.
: 2016-10-12, 10:23
autor: michalinio22
Fajna bryka
, widzę gustujesz w kombiakach
Igruca. Może jednak jie sprzerasz i będziesz dalej kontynuował projekt swojej primy i zrobisz ja na wersję jaka szła na JPN wersja Autecha
tylko w kombiakach.
PrzeRuSco mi tak samo się deska nie podoba w Sabaach ale widzę że w polifcie i tak jest o niebo lepiej bo jest mniej guzików dali większy ekran na środku, wygląda to przyjemniej
ale nadal saabowsko
.
: 2016-10-12, 10:41
autor: lgruca
PrzeRuSco, hah, kamizelka była i nie chciało mi się jej wyciągać jak robiłem foty.
michalinio22, mam pomysł i plan na innego Nissana, ale właśnie na te potrzeby muszę sprzedać WP
gustuje w kombiakach bo jakbyś miał żonę, która na weekend bierze 2 walizki to sedan niestety nie bangla
btw. autech to był przedlift, a ja mam polifta
: 2016-10-12, 11:33
autor: Zielkq
michalinio22 pisze:wersję jaka szła na JPN wersja Autecha tylko w kombiakach.
A znajdź Pan części do tego... I to w przyzwoitych pieniądzach...
: 2016-10-12, 12:28
autor: bombel
Chyba niedługo przemianujemy na NISSAN-SAABzone nasz klub
Czekam na prezentację Twojego bliźniaka
: 2016-10-12, 12:52
autor: lgruca
bombel, no bliźniak musi się ujawnić najpierw
ale z tego co wiem, to kwestia kilku dni
Zmieniłem nawet nazwę tematu aby pośpieszyć "brata"
: 2016-10-12, 14:38
autor: Seba WWA
Ale nie masz dziury w dachu. Więc nie jest Full opszyn.
A ten ekran ci potrzeby?
: 2016-10-12, 23:37
autor: lgruca
Seba WWA, No oczywiście że mam dziurę w dachu. Nawet w prądzie. A ekran to tak tylko dla szpanu bo ten w ajfonie mi nie wystarcza.
: 2016-10-13, 18:43
autor: Seba WWA
Podobno masz nowego wirusa?
: 2016-10-13, 22:30
autor: lgruca
Podobno
musimy się ustawić na kreskę to zobaczymy czyj wirus lepszy - ten szwajcarski czy rodzimy
: 2016-10-24, 12:30
autor: Rysiu83
Biorąc pod uwagę fabryczną moc Z19DTH - a to były okolice 160KM,Hirschowy soft nie był jakiś mega ultra zajebisty...lecz nie traciło się gwarancji po zakupie auta i wgraniu softu
Program indywidualny w wersji bezpiecznej można zrobić bez DPF-a z wyłączonym EGR-em bez ruszania intercoolera na około 190-200 kucyków. Jednak wraz z mocą rośnie moment obrotowy i dla skrzyni manualnej okolice bezpieczne to 400Nm.
Tu u mnie na fabrycznym Jeleniu.
Obrazek
: 2016-10-24, 13:17
autor: lukasgt
Super fotele masz
Co do programu wiem.,ze te dieselki pieknie je przyjmują,mój brat ma taki sam silnik w.astrze3 kombi,na rolkach wyszlo 191km420nm w 6biegowym manualu-jezdzilem tym ,robi.wrazenie nawet na 6biegu...
: 2016-10-24, 16:02
autor: lgruca
Rysiu83, mi akurat się turbo wysrało (najprawdopodobniej) i wleci pewnie hybryda, a z czasem ic i celuje 220-230km i 410nm.
lukasgt, 410-420nm to graniczne wartości dla zdrowego użytkowania dwumasy i skrzyni m32. Można zrobić swap na skrzynię f40 - widziałem że ogarniają to w Oplach, ale nie wiem jak z Saabem, bo mimo że to prawie kopia, to może się czymś różnić. Ale się dowiem
no i skrzynia f40 kosztuje jakieś grosze. A co do środka, to wersja anniversary zrobiona na 60-lecie Saaba.