Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Renault Espace- VQ35DE dla ubogich-sleeper

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Bigban
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-09-27, 11:58
Lokalizacja: Warszawa

Renault Espace- VQ35DE dla ubogich-sleeper

Post autor: Bigban » 2016-09-27, 13:13

Witam serdecznie. Jestem posiadaczem żelazka z silnikiem vq35de. Wiem że z odpadów nissanowskich, wiem ze chora konstrukcja i ze poroniony pomysł , ale lubie trudne tematy. Auto kupiłem w miarę tanio, pojezdzilem chwilkę, spodobało mi sie na tyle ze uszkodzilem silnik, panewkę szlak trafił. Moja wina, bije sie w pierś. Za mało oliwy Motu 6100 10w40 , za dużo pałowania i wiek (2004) zrobil swoje. Ale nie ma tego złego, bo przy okazji remontu chce przejść na ciemną strone mocy, a dokladnie chce mieć jej tyle aby zmieliło skrzynię.  Jako ze nowy w temacie i zielony to zasięgnąlem jezyka u celebrytow zetkowych  (pozdrawiam) i stwierdzono ze sie da. Jak wiadomo z gówna bata nie ulepisz ale pobawić sie można  Wątek ten traktować chce jako dziennik pokładowy, przygód z naprawą, modyfikacją silnika VQ35DE (wyżućmy z głowy opakowanie silnika tak bedzie lepiej ) i tu liczę na wasze wskazowki, rady, krytykę . Doświadczenie w mechanice jest ale tylko w rzędowych 4-kach w V6-zerowe. Auto w chwili obecnej spisane na straty mimo ze w dobrym stanie, dlatego bez strachu je wypruje i z wielką przyjemnością, a jeszcze większą ciekawością. Czas mam, miejsce mam, narzedzia mam, checi ogromne, pieniądze rzecz nabyta  Nie przedluzając :
 
Projekt: Renault Espace IV 3, 5 V6 
Cel : Jak najwiecej fungu 
Budżet: 7999zł 
Wątpliwości: na jakich częściach złożyć

Obrazek

[ Dodano: 2017-01-14, 21:14 ]
Witam. Trochę się zeszło, ale w końcu silnik na zewnątrz. Teraz już rozumiem co Coobcio miał na myśli mówiąc że nie grzebie się w poprzecznie osadzonych VQ35DE :D i to w tak małej komorze silnika. Teraz się zacznie najtrudniejsze bo w planach:

-wymiana panewek (jakiej firmy?)
- szlif wału (gdzie w Warszawie?) i wyważenie
- wymiana pierścieni na tłokach (jakiej firmy?)
- porting głowic I wymiana uszczelniaczy (gdzie w Warszawie?) i co sądzicie o trendzie ;) robienia kanałów dolotowych o fakturze piłeczki golfowej. ktoś ma?
- wymiana na wałki z rev-up
- zmiana na pompę oleju rev-up
-zmiana kolektorów wydechowych i tu są schody bo trzeba zrobić na zamówienie lub zaadaptować z maximy? tu nie mam pomysłu może coś podpowiecie
-zrobienie całkowicie nowego dolotu. z chęcią bym włożył ten z 350z ale obawiam się ze może się nie zmieścić
- chłodnice oleju
-i na koniec strojenie

chętnie przyjmę każdą sugestie co do zwiększenia cugu :) kompresor i turbo odpadają bo za duże koszta kucia, dlatego zostaje przy N/A. Podpowiedzcie co, gdzie, może i za ile.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”