SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T
: 2016-03-23, 09:42
Witam z racji, że chyba nissany będą siedzieć mi już cały czas w głowie a na forum zaglądam dosyć systematycznie pochwale sie Wam moim nowym nabytkiem. Jak już wiecie po sprzedaży eGT
udało mi sie po jakimś czasie wrócić do nissana i stałem sie szczęśliwym posiadaczem OLA
Autko z założenia miało być typowym poprawiaczem humoru i docelowo być drugim autkiem w domu. Miało praktyczne 5 drzwiowe nadwozie było dosyć szybkie i fajne. Ale z racji różnych tematów życiowych padła decyzja, że zamiast kupować jakiś dupowóz byle był bo sunnego szkoda meczyć codzienną eksploatacją stwierdziłem, że lepiej go poprostu sprzedać. Autko wpadło podejrzewam w dobre ręce i na pewno nie jest mu żle Pozdrawiam ŁÓDZKĄ ekipę ze Scubzikiem na czele
Zacząłem myśleć jakie autko mogło by być w miarę fajne pojemne(koniecznie kombi) dosyć żwawe i nie zabijać eksploatacją. I tak oto w głowie narodził sie pomysł na zakup pierwszego czeskiego GTi Octavia w wersji RS podobała mi sie chyba od zawsze i gdzieś tam w myślach sobie była. Przeglądałem oferty dosyć długo bo ok 5 miesięcy, miałem w sumie też pewne wymagania Ale żeby nie ograniczyć sie zbytnio stwierdziłem, ze pod uwagę bede brał tez wersje Laurin&Klement. Obowiązkowo miał być xenon relingi i ciemny kolor. Po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że albo rozszerzam poszukiwania o inne auta modele a z racji kończącego sie czasu na zakup auta wezmę pierwsze lepsze zadbane 1.8T w kombi. Obejrzałem parę RSów ale zawsze coś tam marudziłem. Dałem ogłoszenia na lokalnym forum i po pewnym czasie odezwał sie do mnie gościu którego zresztą kojarzyłe, że ma autko które mogło by mnie zainteresować. Pojechałem obejrzałem pogryzłem sie z myślami i po ok 2 tyg autko było już u mnie To co wiem, że na pewno zostanie ze mną na dłużej i chyba zapełni pustkę po NISSANach
MODEL: 2003, RS Kombi
SILNIK: 1.8 T AUQ + LPG (STAG-4 , wtryski hana, reduktor ACR01 czerwony)
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów
ZAWIESZENIE: Seria RS
UKŁAD HAMULCOWY: Seria RS
BODY-KIT: RS, kolor Z1 BLACK MAGIC
ŚRODEK: Oryginał
CAR-AUDIO: Ori radio z nawigacją + zmieniarka
MOC: 180 KM
WYPOSAŻENIE:
WYPOSAŻENIE:
-Grzane tyłki
-Klimatronik
-Skóra
-4xel.szyby
-Ksenon
-Tempomat
-Tylne czujniki parkowania
-Radio z Navi
-Niestety oryginalnie przydymione tylne szyby
no i pierwsza zmiana to powrót do or znaczka na gril i przemalowanie go pod kolor autka
PLANY:
Na początku wywalenie tego paskudnego uchwytu na telefon w środku
Program, DP2,5'' może jakiś ic myślalem o podwójnym z S3, może jakieś rozpórki. Ogólnie dbanie i cieszenie sie z jazdy Wszelkie modyfikacje na razie odłożone z racji niedługiego przyjścia na świat mojego dzieciaka mam jeszcze do niej takie o to laczki
17 z oponami 225/45 i właśnie zastanawiam sie czy za bardzo nie zmuli mi autka... Zawsze można kupić oponki na ori 16 które sa na fotach. To jeszcze kwestia przemyślenia. Mam nadzieje, że nie zanudziłem.
POZDRO
udało mi sie po jakimś czasie wrócić do nissana i stałem sie szczęśliwym posiadaczem OLA
Autko z założenia miało być typowym poprawiaczem humoru i docelowo być drugim autkiem w domu. Miało praktyczne 5 drzwiowe nadwozie było dosyć szybkie i fajne. Ale z racji różnych tematów życiowych padła decyzja, że zamiast kupować jakiś dupowóz byle był bo sunnego szkoda meczyć codzienną eksploatacją stwierdziłem, że lepiej go poprostu sprzedać. Autko wpadło podejrzewam w dobre ręce i na pewno nie jest mu żle Pozdrawiam ŁÓDZKĄ ekipę ze Scubzikiem na czele
Zacząłem myśleć jakie autko mogło by być w miarę fajne pojemne(koniecznie kombi) dosyć żwawe i nie zabijać eksploatacją. I tak oto w głowie narodził sie pomysł na zakup pierwszego czeskiego GTi Octavia w wersji RS podobała mi sie chyba od zawsze i gdzieś tam w myślach sobie była. Przeglądałem oferty dosyć długo bo ok 5 miesięcy, miałem w sumie też pewne wymagania Ale żeby nie ograniczyć sie zbytnio stwierdziłem, ze pod uwagę bede brał tez wersje Laurin&Klement. Obowiązkowo miał być xenon relingi i ciemny kolor. Po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że albo rozszerzam poszukiwania o inne auta modele a z racji kończącego sie czasu na zakup auta wezmę pierwsze lepsze zadbane 1.8T w kombi. Obejrzałem parę RSów ale zawsze coś tam marudziłem. Dałem ogłoszenia na lokalnym forum i po pewnym czasie odezwał sie do mnie gościu którego zresztą kojarzyłe, że ma autko które mogło by mnie zainteresować. Pojechałem obejrzałem pogryzłem sie z myślami i po ok 2 tyg autko było już u mnie To co wiem, że na pewno zostanie ze mną na dłużej i chyba zapełni pustkę po NISSANach
MODEL: 2003, RS Kombi
SILNIK: 1.8 T AUQ + LPG (STAG-4 , wtryski hana, reduktor ACR01 czerwony)
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów
ZAWIESZENIE: Seria RS
UKŁAD HAMULCOWY: Seria RS
BODY-KIT: RS, kolor Z1 BLACK MAGIC
ŚRODEK: Oryginał
CAR-AUDIO: Ori radio z nawigacją + zmieniarka
MOC: 180 KM
WYPOSAŻENIE:
WYPOSAŻENIE:
-Grzane tyłki
-Klimatronik
-Skóra
-4xel.szyby
-Ksenon
-Tempomat
-Tylne czujniki parkowania
-Radio z Navi
-Niestety oryginalnie przydymione tylne szyby
no i pierwsza zmiana to powrót do or znaczka na gril i przemalowanie go pod kolor autka
PLANY:
Na początku wywalenie tego paskudnego uchwytu na telefon w środku
Program, DP2,5'' może jakiś ic myślalem o podwójnym z S3, może jakieś rozpórki. Ogólnie dbanie i cieszenie sie z jazdy Wszelkie modyfikacje na razie odłożone z racji niedługiego przyjścia na świat mojego dzieciaka mam jeszcze do niej takie o to laczki
17 z oponami 225/45 i właśnie zastanawiam sie czy za bardzo nie zmuli mi autka... Zawsze można kupić oponki na ori 16 które sa na fotach. To jeszcze kwestia przemyślenia. Mam nadzieje, że nie zanudziłem.
POZDRO