Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-11-20, 10:44

janusz pisze:
KTR pisze:i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...
Ha, ha, ha, ha :hah: już to widzę, pięć razy a szósty malutki :d
W sumie nie bardzo będzie co robić w rozsądnych pieniążkach ;-) zostanie zmiana wydechu a tego z racji charakteru autka nie chce raczej robić, ale nie mówie nie może zmienie sam środek i zostawię serie końcowy żeby było jak najciszej, zobaczymy. No i kminy z turbo, w sumie miał bym od kogo kupić zestaw p&p K04 z dp i tipem ale raczej sie nie zdecyduje... jak już to pójdę w hybryde na bazie mojej obecnej sprężarki ale to na tą chwile nawet nie plany tylko takie rozmyślanie ewentualnie co dalej :-P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-11-20, 17:22

K03s tu siedzi?

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-11-21, 11:21

Si senor
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-11-21, 12:59

To tak realnie 210-220 mysle mozesz na tym setupie ugrac jesli turbo dmucha jak nalezy.
Jakiej wielkosci IC tam siedzi seryjnie?

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-03-01, 21:18

No na tym setupie myślę, że może nawet ciutke lepiej... Nie nastawiam sie jakos zbytnio na wyniki z hamowni... Widziałem wykresy na seryjnym ic i wtryskach powyżej 210km a widziałem tez wykres na rzekomo seryjnej k03s w secie jak mam ja tylko na wydechu 2,5" który miał 254km :-P temat rzeka... Plus według mnie to ,że w moim przypadku zaczynam od serii i wiem jaki mod co daje. Dlatego dziwią mnie niekiedy mega wyniki z hamowni na seryjnych gratach bo np seria ic nie wyrabia w ogóle w seryjnym autku i jest poprostu za male. W moim przypadku mam zrobione wszystko na mam nadzieje bezawaryjny nie puchnacy setup :)
Autko dzilenie tłucze kilometry, programu na razie brak :lol:
z nowosci Dzisiaj wrzuciliśmy TIP, odcucia jak najbardziej na plus :hmm:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No i jeszcze niedawno na pokład wpadł kubeł RECARO :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Plan na wiosnę dłubnąć coś tam zawias, porządne pranie no i program hehe
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-03, 20:24

Po TIP na plus tzn co? Cos konkretniej? Reakcja na gaz, nie puchnie, boost nie spada?
Dlub dlub bo moje bbu już się dopytuje o twojego vrs-a ;)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-03-05, 10:44

tak jak piszesz lepsza reakcja na gaz i zdaje mi sie, że chyba lepiej idzie :-P
rz pisze: Dlub dlub bo moje bbu już się dopytuje o twojego vrs-a ;)
nie rozumiem :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-05, 21:31

Sprawdzimy czyje 1.8 idzie lepiej....tak upraszczając.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-03-05, 22:29

jaka Buda Panie, cupra?? ;-) ja mam karty odsłonięte a Ty lepiej pochwal sie nową furą, a nie jakieś foszki, że projekt tylko dla siebie :-P ja mam "projekt" też dla siebie a znaczy dla rodziny a klepię sobie posty, żeby była jakaś pamiątka ;-) czyżbyś jakoś miał plany zawitać w lubelskie rejony?? jeśli tak przyjmuje wyzwanie :mrgreen: ale coś czuje, że nie ta waga :-> Pisz co tam lepiej masz, jak nie chcesz klepać tematu to możesz pośmiecić u mnie, nie obrażę się ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-06, 07:58

Si, cupra 6l czyli w miarę lekkie padelko.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-03-07, 06:37

dobry popierdzielacz i można trafić 5d jak ktoś szuka coś praktyczniejszego :) tam też jest chyba k03s?? z ciekawostek kolega miał kiedyś 1.8t w 6K2 podobno seria on nic nie dłubał i OLO szedł z nią z rolki łeb w łeb :mrgreen:
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-03-07, 07:44

Bo te 1.8t idzie jak zle. Kiedyś ganialem sie z polo z tym silnikiem i niestety mialem co robic micrusem by za nim nadążyć.

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-07, 09:14

6K miało k03 i mniejszą moc/Nm wyjściową i mój chrup chłostał takowe. 6L ma seryjnie 180 a obecnie po programie i częściowo wydechu w granicach ~215/225KM.

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-03-07, 09:53

takiego kanciakowego tyłkowoza w kombi z potencjałem ym bardzo chętnie przytulił :) Te Vagowskie 1.8 już takimi legendami obrosło, że śmiem twierdzić iż faktycznie to fajne motory są :)
Osobiście jechałem raz S3 z tym silnikiem zriobioną na jakieś +/- 320 koni i naprawdę zabijało.
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-07, 10:44

s3 to 4kapcie a tu jest oska wiec zupelnie inne odczucia.tak czy inaczej auto zupelnie inne niz japonia ale do przyzwyczajenia :) niestety problemy z trakcją wystepuja o wiele wieksze niz w sunnym. walczymy.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-03-07, 16:44

rz napisz co tam masz dokładnie porobine czeciowo wydech tz DP?? program jakiś "komercyjny"??
Bziuk to już jakaś kmina musiała być z turbo bo seria takiej mocy nie obrobi. Swoją drogą jak bym miał więcej sarki to z chęcią poszedł bym w Octavie 4x4 :) doposażyć ja do opcji jaką mam teraz z jakąś K04 na pokładzie i rodzinnowóz jak sie patrzy :mrgreen:
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-07, 17:40

DP (kat out), koncowy tlumik supersprint + program pod auto dosyc agresywny + regenerka turbo. TIP dojdzie z czasem.

Patrzac jak to lata i jakie odczucia maja inni, ktorzy kilkoma 1.8T latali to troche mocy ma.
C30 na 280KM miala problem.

Czasem przy dluzszej chloscie potrafi puchnac. to juz nie jest wolnossak, ze moglem upalac ile chcialem i tylko uwazalem na heble. tutaj trzeba z glowa.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-03-08, 08:58

Turbo seria czy hybryda? Jakie doładowanie? Jak teraz potrafi puchnąć to co będzie jak zrobi sie goraco :-P do tej pory moim zdaniem najlepszym ruchem u mnie byl fmic :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-08, 12:42

Tutaj wszystko jest seria poza lekko odetkanym wydechem.
Temperatura robi swoje niestety.
Tutaj fmic jest dosyć duzy i te moce wytrzymuje. Bez przesady, tutaj nie ma jakiejś masakry. Nie mowie tez, ze puchnie talk, ze jest dramat. Po prostu po dłuższym upalaniu cos tam czuć. Powoli do przodu. Na hamownie tez przyjdzie pora.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-03-09, 12:14

A widzisz Ty masz fmic seryjnie a u mnie jest malusi smic w nadkolu
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-03-09, 14:40

Taka jest mniej wiecej roznica ;) fakt, ze Cupre pod tym wzgledem lepiej doposazyli.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-05-03, 19:51

Zastanawiałem sie właśnie nad jednostronnym FMIC do siebie bo łatwiej było by mi go zamontować ale internety mówią, że podobno dwustronny jest wydajniejszy...
Przyszła wiosna a z racji, że miałem wywaloną tylną tuleje w wahaczu postanowiłem troche odświeżyć zawias
Obrazek
wpadły nowe pełne tulejki w wachacz końcówki drążków, sworznie i łożyska mcphersona. Do tego zbieżność i letnie laczki. Ogólnie już prawie zrobiłem program... :-P zrobię porządne pranie woskowanie i można oficjalnie zaczynać sezon i dalej tłuc kilometry :)
Plus taki, że nie tylko mi sie podoba Skoda
Obrazek
Pozdro!
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-05-04, 08:24

Dzieci cieszą się ze wszystkiego. Zacznie kumać, nauczy się czytać i finisz. Zobaczy, że to Skoda i się ojca wyprze :D

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-11-18, 12:32

Pewnie dzieci cieszą sie z wielu rzeczy ale taka radochę jak złapał jak go wsadziłem za stery to nie miał dawno, i to tatusia cieszy najbardziej :mrgreen: a czy to nissan czy inny kogut to druga sprawa, fajnie jak by złapał zajawe od początku a ja tylko mogę jakoś tam nakierować :) Co do samego samochodu.... miałem parę sztuk w swoim życiu i na ten moment nie zamienił bym skody na żaden z nich :-P Nie ma takiego klimatu jak eGT a do OLA to już jej bardzo daleko :D Ale jest praktyczny w miarę pojemny, tani w utrzymaniu i nie najwolniejszy :mrgreen: a, że to gulf w innym ubraniu to mnie nie boli ;-)
pozdro

[ Dodano: 2017-11-18, 12:31 ]
Cóż mogę napisać... Padło turbo... wjechało drugie... :)
wystroiłem auto a oto efekt
Obrazek
rozpiszę sie bardziej w wolnej chwili :)
pozdro!!
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Lukicrx
fanatyk nissana
Posty: 321
Rejestracja: 2013-12-08, 20:12
Lokalizacja: okolice BB

Post autor: Lukicrx » 2017-11-18, 13:17

No i git :-> , u mnie historia była podobna z podniesieniem mocy w Kurze
N14 GTi SR20DE, Rallycar

viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150

N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel

viewtopic.php?t=21606

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-11-20, 09:05

Widzę, że jednak wpadło coś więcej niż k03s. Przy tej mocy jakoś to juz pewnie jedzie. Chociaż mam wrazenie, ze pika momentu to ma dosyc wysoko.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Re: SKODA OCTAVIA 1.8T VRS +

Post autor: KTR » 2018-04-27, 11:24

Ja wiem... co można dalej powiedzieć o furze... Autko pomimo nowej turbiny i strojenia nie chciało jeździć... znaczy raz jechało jak złe i na 250KM przystało raz nie... po naprawde różnych ewolucjach z super hybryda wyrwaliśmy to ścierwo z mojego auta... wpadła druga wieksza hybryda, na której odrazu auto inaczej sie zachowywało i jeździło jak seryjne... autko wstepnie wystrojone i jeździ ;-)
Obrazek
od Lewej hybryda na kole cnc, seria z octavii rs, K04 z S3:)
Obrazek
Wpadły też docelowe koła z nowymi oponkami
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wpadł nowy dp3'' i niedługo wjedzie nowy środkowy 2,5''. Koncowy zostaje seria..
Obrazek
W planie na przyszłość nowe hamulce przód tył, pranko woskowanko i dużo wycieczek z Familią :cool:
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

arnua
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2012-12-18, 18:59
Lokalizacja: Wrocław

Re: SKODA OCTAVIA 1.8T VRS +

Post autor: arnua » 2018-08-21, 22:46

Cześć

Temat odświeżam bo trafiłem przypadkowo z galerii googla

Jako były posiadacz p11 2.0 SRDE, a obecnie posiadacz kury 1.8t rs kombi po modach nie mogłem nie napisać ;)

Dla zainteresowanych 1.8t ---> najważniejsza rzecz to szczelność dolotu , absolutna. Bez tego wychodzą same problemy, choinki i ciągle na kablu z nowymi błędami z komputera- pod tym względem wolnossaki rządzą.

Przez dziury w dolocie, i debila tunera wymieniłem: wszystkie zaworki ciśniena, dv, przepustnice, przepływomierz, cewki świece, czujnik ciśnienia doładowania.

Później było już tylko lepiej bo pojechałem do profesjonalisty ,ale wyszło że w nie młodym już aucie, przy podnoszeniu mocy nie dają rady wtryski i turbo kuleje pow. 5.5tys

Więc generalnie po wymianie wtrysków na te od wersji BAM (225km) i turbo na nowe seryjne k03s + FMIC mam kure wystrojoną na 224 konie i 310nm
Czego nie mam ? Masy forsy w portfelu

Kupiłem też coraz rzadsze felgi spider 17' od rs-ki i pomalowałem na czarno + michaliny 225\45\17 i wreszcie nie mieli na 2-ce (przy kołach na wprost przynajmniej) i faktycznie do wyższej mocy widziałbym tylko 4x4.

Czy polecam ? Przy tych inwestycjach jestem skazany na kure przez 2-3 lata, natomiast w porównaniu do starej poczciwej primery...hmm
Pomimo niskiego zawiasu siedzi się i tak wyżej niż w p11, w zakrętach czuje się mniej stabilnie niż w p11 (na gumach 195), i ergonomia pozycji za kółkiem jest znacznie gorsza niż w primerze z pół kubełkowymi seryjnymi fotelami.
Na plus wiadomo moc, bo wciska w fotel że aż miło, jakieś tiry wyprzedzić to jest przyjemność, natomiast przy turbo jest inna specyfika mocy = turbo lag , czyli deptasz, ładuje i dopiero pruje, co trzeba uwzględniać szczególnie w zakrętach, czy przy wyprzedzaniu. Dodam ,że w przy seryjnym ic( które puchnie już przy 25st ) turbo lag jest mnieejszy ,bo jest krótsza droga powietrza do turbo.

Czy jeżdzę szybciej kurą niż primerą ? Co odrobię na prostych to stracę na łukach :p A tak serio to kury mi jakoś szkoda na dziurach i strach na muldach (niski zwis przedni) a nissanem się po prostu leciało :)

Obrazek

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Re: SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T

Post autor: KTR » 2021-08-21, 20:31

P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”