Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T

Post autor: KTR » 2016-03-23, 09:42

Witam z racji, że chyba nissany będą siedzieć mi już cały czas w głowie a na forum zaglądam dosyć systematycznie pochwale sie Wam moim nowym nabytkiem. Jak już wiecie po sprzedaży eGT
Obrazek
udało mi sie po jakimś czasie wrócić do nissana i stałem sie szczęśliwym posiadaczem OLA :mrgreen:
Obrazek
Autko z założenia miało być typowym poprawiaczem humoru i docelowo być drugim autkiem w domu. Miało praktyczne 5 drzwiowe nadwozie było dosyć szybkie i fajne. Ale z racji różnych tematów życiowych padła decyzja, że zamiast kupować jakiś dupowóz byle był bo sunnego szkoda meczyć codzienną eksploatacją stwierdziłem, że lepiej go poprostu sprzedać. Autko wpadło podejrzewam w dobre ręce i na pewno nie jest mu żle ;-) Pozdrawiam ŁÓDZKĄ ekipę ze Scubzikiem na czele ;-)
Zacząłem myśleć jakie autko mogło by być w miarę fajne pojemne(koniecznie kombi) dosyć żwawe i nie zabijać eksploatacją. I tak oto w głowie narodził sie pomysł na zakup pierwszego czeskiego GTi :) Octavia w wersji RS podobała mi sie chyba od zawsze i gdzieś tam w myślach sobie była. Przeglądałem oferty dosyć długo bo ok 5 miesięcy, miałem w sumie też pewne wymagania :-P Ale żeby nie ograniczyć sie zbytnio stwierdziłem, ze pod uwagę bede brał tez wersje Laurin&Klement. Obowiązkowo miał być xenon relingi i ciemny kolor. Po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że albo rozszerzam poszukiwania o inne auta modele a z racji kończącego sie czasu na zakup auta wezmę pierwsze lepsze zadbane 1.8T w kombi. Obejrzałem parę RSów ale zawsze coś tam marudziłem. Dałem ogłoszenia na lokalnym forum i po pewnym czasie odezwał sie do mnie gościu którego zresztą kojarzyłe, że ma autko które mogło by mnie zainteresować. Pojechałem obejrzałem pogryzłem sie z myślami i po ok 2 tyg autko było już u mnie 8-) To co wiem, że na pewno zostanie ze mną na dłużej i chyba zapełni pustkę po NISSANach :)
Obrazek
MODEL: 2003, RS Kombi
SILNIK: 1.8 T AUQ + LPG (STAG-4 , wtryski hana, reduktor ACR01 czerwony)
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów
ZAWIESZENIE: Seria RS
UKŁAD HAMULCOWY: Seria RS
BODY-KIT: RS, kolor Z1 BLACK MAGIC
ŚRODEK: Oryginał
CAR-AUDIO: Ori radio z nawigacją + zmieniarka
MOC: 180 KM
WYPOSAŻENIE:
WYPOSAŻENIE:
-Grzane tyłki
-Klimatronik
-Skóra
-4xel.szyby
-Ksenon
-Tempomat
-Tylne czujniki parkowania
-Radio z Navi
-Niestety oryginalnie przydymione tylne szyby

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
no i pierwsza zmiana to powrót do or znaczka na gril i przemalowanie go pod kolor autka :)
Obrazek
PLANY:
Na początku wywalenie tego paskudnego uchwytu na telefon w środku :P
Program, DP2,5'' może jakiś ic myślalem o podwójnym z S3, może jakieś rozpórki. Ogólnie dbanie i cieszenie sie z jazdy :mrgreen: Wszelkie modyfikacje na razie odłożone z racji niedługiego przyjścia na świat mojego dzieciaka :mrgreen: mam jeszcze do niej takie o to laczki
Obrazek
17 z oponami 225/45 i właśnie zastanawiam sie czy za bardzo nie zmuli mi autka... Zawsze można kupić oponki na ori 16 które sa na fotach. To jeszcze kwestia przemyślenia. Mam nadzieje, że nie zanudziłem.

POZDRO
Ostatnio zmieniony 2021-03-17, 21:18 przez KTR, łącznie zmieniany 5 razy.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2016-03-23, 09:50

Eleganckie pudełko :-) Program jej dobrze zrobi. Szerokości,bezawaryjności,morza przyjemności :-D
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-03-23, 10:03

Program już w niej był, dosyć hardkorowy.... Na tą chwile jest seria, ale mam nadzieje nie na długo :) ogarnę inne tematy życiowe i bede sie zajmował autkiem :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ghostdriver
wiem o czym pisze
Posty: 78
Rejestracja: 2015-11-06, 17:06
Lokalizacja: Polska

Post autor: Ghostdriver » 2016-03-23, 10:07

Fajna furka, bezawaryjności :) .

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-23, 12:15

KTR, powiedz mi jak pojeździłeś już tym AUQ troszkę. Opinie są takie, że lubi oleju upić i że sporo pali jak się mu da (znajomek opowiadał o spalaniu 20-25l przu autostradowym 160km/h)

Jak to wygląda w praktyce, też za takimi czeszkami patrzyłem, i patrze nadal. Ale jak mogę to podpytam ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-03-23, 12:41

Hehehe, na boku tylko wlepę firmy nakleić i wymarzone auto przedstawiciela handlowego z tamtych lat, gniotłem taką oj gniotłem, oleju nie brała jakoś mega, spalanie owszem, może nie tyle co piszesz Ad@mus, ale 14~16 to taki standard, później firma poszła w Toykę Avensis i tu już było czuć przepaść między Skodą. Nie powiem - oba auta baaardzo spoko wspominam, dzielnie służyły. Inna bajka, że tak się przejadły, że do urzygu :mrgreen:

Grill bardzo dobra zmiana, od razu inaczej wygląda. Szkoda, że nie mark II, tam widać już zmianę epoki, a o mały włos przestrzeliłeś się patrząc po roczniku.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2016-03-23, 12:42

Fajny octavia :)). Prawda jest taka ze te skody to całkiem fajne autka mam kilka w rodzinie o1 i o2 i nikt nie narzeka. Sam kupiłem o3 rs i też jestem mega szczęśliwy. Odnośnie spalania AUQ to bez przesad miałem w TT'etce i normalnie śmigając paliła 8-10 a goniąc więcej niż 13 mi nie pokazywało:). Ważne żeby nie mieć żadnych nieszczelności!!!! Co się bardzo łatwo sprawdza i przeważnie jak się kupuje 1.8t to gdzieś jest i ludzie tego nie zauważają!
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-03-23, 13:04

Adamus mi np na tempomacie przy 120 pokazywało od 6-8 więc chyba może być tak jak pisze Siwol, że kolega coś miał nie tak... Ogólnie średnie spalanie przy mojej/żony jeździe ok 10 no dobra powiem z górką 11l lpg :mrgreen: wiec przy tych cenach wynik bardzo zadowalający :) Foo śmigałeś służbowym RSem, czy zwykłym 1.8T??
foo pisze: Grill bardzo dobra zmiana, od razu inaczej wygląda. Szkoda, że nie mark II, tam widać już zmianę epoki, a o mały włos przestrzeliłeś się patrząc po roczniku.
O1RS robili do 2005r później nazywało sie to Tour Sport czy coś takiego, 2 zaczeli robić od 2004. Zmiana epoki jest ale to już zupełnie inna bajka... Poza tym w 2 nie ma moim zdaniem fajnego bezproblemowego ślinika :-P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-03-23, 13:20

I juz po 2 tygodniach udalo się Octavke przyprowadzić do domu? I tak niezły wynik jak na ciebie :D

Furka fajna. Kolor słuszny i jesli chodzi o model to i buda jedyna słuszna :) rob program bo w serii nie ma jakiegoś szalu. Na szczęście to jest pssssst wiec z Power upem problemów nie będzie :)

Szerokości i bezawaryjności!

rzy

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-03-23, 13:48

20V TURBO na plastikonowym deklu silnika, 150KM, mogło być takie cuś? Odpychało się to jak na kombi bardzo sprawnie, loga RS na atrapie nie kojarzę, ale też nie powiem, że była w oryginale :D Firmówka, to firmówka, najlepsze auto, a zarazem najbardziej znienawidzone, bo zło konieczne.

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2016-03-23, 14:45

foo pisze:20V TURBO na plastikonowym deklu silnika, 150KM
- to zwykła wersja. RS miał 180KM i 8s do 100km/h.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-23, 15:05

150ps to było chyba starsze AGU,przepustnica na linke i najbardziej wyportingowane kolektory w serii :D
sam program dźwgał te 150ps do 190ps irobiło miłe okolice 6s do paczki:D

foo, RS to jeszcze pakiet, jeśli kojarzysz, ze wnętrzy jakeś kubełki były to miałeś firmowego RSa ;) Jeśli był zwykłe stołeczki to miałeś cywila ale 1.8t ;)

L&K też fajna wersja, wypasiny interior robi robótkę ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-03-23, 15:45

Prawdopodobnie macie rację, upierać się nie upieram bo to było dobre ~13lat jak nie lepiej wstecz... nieistotne, a OT zaczyna puchnąć. Tak, czy siak złego słowa na auto nie dam powiedzieć, bo nie przypominam sobie sytuacji by zawiodła, a trasy NL/DE grzmociłem konkretne. Jedyny minus to ten przód lat 90'

Bardziej ciekaw jestem:
KTR pisze:Program już w niej był, dosyć hardkorowy...
Hardkorowy, czyli co, rządowe 500+ ? ;)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-03-23, 18:52

rz pisze:I juz po 2 tygodniach udalo się Octavke przyprowadzić do domu? I tak niezły wynik jak na ciebie :D
rzy
No fakt do kupowania aut to mam troche kocie ruchy... ale na swoim przykładzie wiem, że autka które kupiłem na spokojnie były dobre i dawały mi radochę :mrgreen: a spontan wychodził przeważnie bokiem :-P zresztą daleko po autko nie miałem to sie zeszło ;-)
foo pisze:20V TURBO na plastikonowym deklu silnika, 150KM, mogło być takie cuś? Odpychało się to jak na kombi bardzo sprawnie, loga RS na atrapie nie kojarzę
zwykła 1.8T troche różni sie od RSa i nie jest to tylko znaczek na grilu :mrgreen: wiec różnice na pewno byś zauważył, zapamiętał ;-)
Ad@mus pisze:150ps to było chyba starsze AGU,przepustnica na linke i najbardziej wyportingowane kolektory w serii :D
sam program dźwgał te 150ps do 190ps irobiło miłe okolice 6s do paczki:D
no troche chyba zbyt optymistycznie to przyspieszenie patrząc na seryjne 180km w rs ;-)
foo pisze:Jedyny minus to ten przód lat 90'

Bardziej ciekaw jestem:
KTR pisze:Program już w niej był, dosyć hardkorowy...
Hardkorowy, czyli co, rządowe 500+ ? ;)
Dlatego chciałem Xenon który wraz ze zderzakiem z RSa odmładza troche autko ;-)
Hardkorowy dla mnie to 1.4 bara spadające na 1.2... W dupowozie który ma być przede wszystkim bezawaryjny i bez stresowo wozić rodzinę to troche za dużo. Zrobi sie inny program, może dojdą też dodatkowo inne zmiany ale to wszystko wyjdzie z czasem ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-03-23, 19:17

No niestety te osiągi podane przez Ad@musa to baaaardzo optymistyczne są ;) bardzo.
W dupowozie i w tatowozie taki hardkor nie zapowiada nic dobrego. Gdzie zaczyna się hardkor tam kończy się bezawaryjność ;)
Jak dla mnie końcówka wydechu out. Ja bym tu widział dyskretną dwururkę (coś ala Audi, GolfGTI) ładnie wpasowaną w zderzak. Ta locha nihuja tu nie pasuje :D

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-03-23, 20:36

Można fajnie i bezpiecznie podnieść moc w tym autku, i taki mam też zamiar w przyszłości zrobić :) Końcówka wydechu oryginał :oops: i raczej taka pozostanie ma być oem, chociaż też w sumie myślałem o jakieś dwururce ;-) ... fakt projektantów troche poniesło z wycięciem zderzaka no ale co zrobić... Foty były zrobione zaraz po kupnie, teraz wymieniłem wieszaki tylnego tłumika jest ciu lepiej ale nadal bez szału.. chyba bez przespawania mocowań w tłumiku sie nie obedzie, ma być wyżej ładnie spasowane końcówki z dziurą ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2016-03-24, 10:09

Ad@mus pisze:190ps irobiło miłe okolice 6s do paczki
- to jest niemożliwe. RS mając 180KM robi to w 8s.
Przy tej mocy przejście z 16 na 17 nie powinno zrobić różnicy, a 225 pomoże utrzymać trakcję, choć z doświadczenia wiem, że ten rozmiar słabo się prowadzi jak są koleiny.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-04-03, 12:50

Byłem na zbieżności bo jakoś tak furke ściągało
tragadi nie było, jest lepiej ale dalej nie jestem do konca zadowolony, wina zapewne opon wiec w tym tyg już chyba zarzucę letnie laczki
Obrazek
No i tak specjalnie dla Adamusa! robione na niemieckiej autostradzie :)
Obrazek
No i ogólnie życiowy up od piątku mam SYNA!!!!!! :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 995
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-04-03, 13:21

GRATULACJE
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-04-03, 14:25

Gratulacje :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-04-03, 14:27

Gratulacje :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2016-04-03, 19:13

Oooo czarna :mrgreen: Jak na Skodźitsu to nawet to to ładne ;-) Bezawaryjności :-D
Obrazek

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-04-06, 23:20

DZIĘKI!!

letnie koła na aucie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
spas bardzo dobry koło na równo z błotnikiem :) ogólnie koła do końca jakoś mi nie pasowały a po założeniu na autko utwierdziłem sie w tym :) wiec jak by ktoś szukał opon felg w bdb stanie to zapraszam:
http://olx.pl/oferta/vag-cult-bbs-oz-5- ... dcc74d8834
jednak wole styl mniej bling bling :-P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-04-07, 10:13

KTR, ja bym na twoim miejscu polował na fele z cupra :
Obrazek
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-09-04, 05:41

Takie ozetki przeszły mi przez myśl... nawet były 17 w dobrej kasie na sprzedaż z ibizy ale szybko zniknęły... chyba oleje temat 17 i zainwestuje w jakieś opony na ori 16 :) słabiej bedzie wygladać ale co tam :-P
Z cyklu mała rzecz a cieszy 8-)
Obrazek
Obrazek
Nie jest idealnie ale jest duzooo lepiej. powalczymy jeszcze z tym przy montażu dp. Mam nadzieje, że cos sie uda ruszyć z jakimiś tematami już nie długo.
pozdro

[ Dodano: 2016-07-10, 06:02 ]
Powoludku coś tam sie dzieje. Z nowości wywaliłem środkową obudowę z uchwytem na telefon :D wymieniłem całe podświetlenie środka na ledowe. Jeden xenon odmawiał posłuszeństwa wiec zakupiłem żarówki bosma 4300K. Skoro lampy trzeba było wyciągać postojowki też doczekały sie ledów :wink:
Obrazek
wymiana żarówek na duży + :D jeden który świrował poświecił 2 tyg i znów nie działa, okazało sie, że zarówka którą kupiłem była wadliwa, wymienili na nową :-P
Z racji, że letnie koła 17 jakoś średnio mi pasowały postanowiłem szukać jakiś opon na oryginalne 16.
Zakupiłem nowe oponki fireston firehawk sz90u :wink: Po zmianie opon na 17 czułem lekkie zmulenie Koguta... co sie okazało koła byly troszkę cięższe od oryginałów
Obrazek
Obrazek
do kpl oryginalnych felg wpadły też nowe kapsle
Obrazek
Obrazek
W tamtym tyg nie chcący udało sie upolować takie coś
Obrazek
Rozpórka pochodzi z TT mocowania do sciany odcięte i grzecznie czeka na malowanie. Spróbóje jeszcze trafić dolną do kpl ;-)
No i ogólnie przygotowuję sie do lekkiej akcji power up :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ogólnie mam nadzieje, że do końca wakacji uda sie ogarnąć wszystko i autko bedzie już jeździło na docelowym programie 8-)
pozdro

[ Dodano: 2016-07-17, 10:19 ]
DP wyspawany i założony
Obrazek
Obrazek
Turbo trochę wcześniej wstaje zrobiło sie minimalnie głośniej, ogólnie zmiana na plus :)
wkurzyłem sie bo mam urwaną jedną szpilkę od turbo.. próbowaliśmy ją wykręcić ale pokonała nas.. spawanie nakrętki nic nie pomogło niestety ;-) udało mi sie dorwać dolną rozpórkę z TT :) Muszę zmienić oliwkę jakoś a w następnym tyg chyba atakujemy IC.

[ Dodano: 2016-09-04, 06:37 ]
Zamontowałem do siebie IC ;-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
tak to wygląda od d strony
Obrazek
ogólnie musze wprowadzić kilka poprawek i myślę że bedzie ok :) aluminiowa rura od dolotu zastąpiona serią. Alu opierało sie o podłużnice i rezonowała o spadaniu z gumy nie wspominam :-P wizualnie bede chciał jeszcze pomalować opaski na czarno by sie tak nie rzucały w oczy :) no i jakoś już muszę powarznie myśleć o programie ;-)

pozdro
Ostatnio zmieniony 2016-09-04, 07:34 przez KTR, łącznie zmieniany 1 raz.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-09-04, 06:49

KTR, nic nie widac fot

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-09-04, 07:35

chyba już jest git??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-09-04, 08:16

Teraz OK :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2016-11-19, 22:10

w aucie powolutku coś sie dzieje ;-) zrobiłem mały serwis silnikowy, na pokład wpadł:
-kpl rozrząd INA (pasek, rolka, pompa)
-napinacz rozrządu
-łańcuch rozrządu
-pierścień wału korbowego
-pasek wielorowkowy
-nówka kpl uszczelek pokrywy zaworów
-korek spustowy oleju
-i nowy miernik oleju bo stary bagnet był ułamany
Micha smog i góra silnika została wyczyszczona, serwis auta był ale ksiązkowa zmiana oliwy co 30tys zostawiła po lobie ślad. No ale taraz mam już ładny czysciutki silniczek :) Fot na razie nie mam ale napewno wkleje. Po serwisie pomimo, że stary olej miał 3tys został ponownie zalany nowy olej motula Motula 8100 X-CESS 5W40. Pobierania oliwki na tą chwilę nie odnotowałem ;-) Udało się też trafić zimowe felgi w postaci oryginalnych zardzewiałych stalaczy, ale po małym spa nie wygladają najgorzej
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No i stety niestety temat programu cały czas sie przeciąga. Stety bo udało sie trafić wtryski 380 z S3 :mrgreen:
Obrazek
teraz bedzie zapas paliwka i mam nadzieje, że uda sie wyskrobać bezpieczny "max" z koguta.... Następnie wpadnie TIP z nierdzewki i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-11-19, 22:39

KTR pisze:i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...
Ha, ha, ha, ha :hah: już to widzę, pięć razy a szósty malutki :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”