Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Daihatsu Move "muwik" czyli tico na sterydach :)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-01-30, 23:47

Obrazek

Obrazek

Prace trwają :) Okazało się, że przyczyną ubywającego oleju i smrody z wydechu jest pieprznięta uszczelka pod głowicą. Potwierdziła się moja teoria, że był zalany jakimś DOKTOREM, ponieważ majonez na korku oleju pojawił się dopiero kiedy porządnie przepłukałem silnik i zalałem normalnym olejem. na razie wyjmuje silnik i rozkręcam, będę patrzył czy ceny część i najważniejsze - ich dostępność pozwolą na mały remont w normalnych pieniądzach :) Kiedy już motor będzie hulał wsadzam gaz i walcze o rekordy spalania :D niekoniecznie na drogach.. :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-31, 00:01

Tak popatrzyłem na te zdjęcia i się zacząłem zastanawiać, czy nie wziąłeś lisiego ogonka i nie odciąłeś połowy przodu :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-01-31, 00:05

popsuł
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-31, 00:19

Kurde, tak patrzą na to, to straszne jest to, do jakiego stanu ludzie potrafią doprowadzić auto - Bziuk, nie mówię o Tobie. Mówię o ludziach, którzy nie dbają w ogóle o posiadane auto/auta. A potem kolejni właściciele męczą się z doprowadzaniem auta do stanu używalności.
Po tym, jak ostatnio jeździłem i oglądałem auta dla Vespa, a później dla mojego Ojca to byłem załamany tym, co widziałem. Jedyny wyjątek, gdzie przeżyłem szok to było oglądanie auta dla Ryzykantosa. Właściciel auta powiedział, że nie boi się go sprzedawać i nie ma nic do ukrycia. Jak chcemy, to kładziemy kasę na wachę i jedziemy do Paryża albo Madrytu - on się nie boi, bo wie, że to auto dojedzie i nic się nie wysypie po drodze. Jedyne auto, które widziałem, gdzie wszystko było robione na bieżąco, a nie odkładane na później, bo jeszcze pojeździ.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-01-31, 12:02

Szczerze ? Były 3 powody dla których go wziąłem - jest w naprawdę zajebistym stanie blacharskim i oczywiście przez jego oryginalność i idealne wymiary do projektu :) Wiedziałem, że będą problemy z dostępnością części, z różnymi jajami na które próżno szukać sposobu nawet na japońskich forach, ale jest naprawdę warty tego, żeby mu przywrócić życie :) Wnętrze rozebrałem w 20 minut.. prostota aż do bólu :) Sądząc po karcie pojazdu auto miało w miedzyczasie kilku właścicieli i stawiam, że pewnie ktoś zajeżdżał w pizzerii, albo brał na jaja, albo jak pierwsze auto.. u mnie będzie miał dobrze :) Podtrzymując terminologie zwierzęcą, jest jak szczeniaczek który x-razy zmieniał pana, aż w końcu trafił do domu gdzie będzie mu dobrze :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-01-31, 12:07

Widziałem takiego na żywo :D Stał obok Matiza, który przy nim był ogromny :D

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-02-02, 22:42

No i motor wyciągnięty, skrzynia zdjęta. Teraz tylko wziąć się za motor i zobaczyć co tam słychać wewnątrz serducha :)

Sory za jakość zdjęć - robione wiertarką :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-02, 23:24

jaki spiek:D radzikowski ? :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-03, 11:55

faktycznie sprzęgło trochę nalatało ,..

myślę że z pomocą dasz radę zrobić mini remont tego silnika bo dla 3 cylindrów wszystko powinno być wmiarę tanie chodzi mi o panewki pierścienie itp ..

szkoda że na początku nie zrobiło się pomiaru ciśnienia z próba olejową
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-03, 14:22

ten silnik miesci się na taborecie, normalne motory to na paletach w garażu stoja :)
jakie to słodkie :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-03, 23:46

Dokładnie to takie nie dorobiony ścigacz ,,,bo słabo się kręci choć zegar w środku do 10 tyś był albo do 9 tyś ...

wiec na bogato ,,

plan jest taki by to jednak ratować

jak to mówią pomożemy ...

jak dla mnie --- jeśli wał i panweki gł i korb nie są bardzo wyj2#$@ to polerka wału + nominalne

gładzie cyl do sprawdzenia jeśli nie ma żadnych rys itp to próbować dać nominalne algo doszlifować nadwymiar i próbować to docierać

bo ten silnik nie stukał wiec wał i korby powinny być ok wiec nawet można by zaryzykować dać nowe pierścienie i ew uszczelniacze i powinno grać ale można się bawić ,,wspólną wiedzą i doświadczeniem to ogarniemy ,,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-02-03, 23:49

dokładnie :) Rozbierzemy i złożymy jak należy :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-02-04, 00:08

Dokładnie
PiVerko flaszeczka i wiedza będzie każdy coś dołoży i będzie żyło ..
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-03-26, 22:34

i co? działa czy nie działa ?

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-03-27, 01:17

włożony do auta po remoncie, ale nie chce gadać jak należy... Ja się poddałem i oddałem do szpeca, który też mnie już przeklina przez niego ;P Będzie żył tylko trzeba dopieścić :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-03-27, 12:38

może maly swap na ga16? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-03-27, 12:55

1.0 turbo z charade aż się prosi :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2016-03-27, 13:44

Fajowy taki mały dupowozik :mrgreen: tu jest trochę większy http://olx.pl/oferta/japonski-daihatsu- ... 178d0dbe13 :-D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-03-27, 15:38

Tą większą wersję widziałem niedawno pod moim blokiem i zastanawiałem się jak może być jeszcze mniejsza
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-03-27, 20:37

a myślicie, ze nie rozważałem różnych opcji na swapa ?:P Jest jeden problem.. nic sie tam nie zmieści. ten śmieszny motor który sam przenosiłem ledwo się mieści, a co dopiero jakieś GA16.. Była wersja 0.7 turbo chyba tego z 4x4.. pomarzyć można :D

Co do Gran Move .. przecież to już normalne auto jest :D I jak dla mnie jest paskudny.. w sumie muwik też urodą nie grzeszy, ale ma to coś :D
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2016-03-27, 23:40

ma TO COŚ // Rozśmiesza każdego ..

fajny jest takim pojebanym autkiem można śmigać na co dzień ,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2016-03-29, 08:45

Pawel18PL pisze:1.0 turbo z charade aż się prosi
x2 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Xor
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2013-09-26, 16:32
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Xor » 2016-03-29, 19:09

0.7 turbo w sumie był fajniejszy. JC-DET (bo tak się nazywał) występował w Storii X4 i oczywiście jak zawsze wyłącznie w Japonii :( Katalogowo 120 koni, choć niektóre źródła donoszą że z fabryki wyjeżdżało ich trochę więcej. Sam samochodzik oczywiście miał napęd na 4 koła i do tego 2 aktywne dyfry.

Osobiście nie słyszałem żeby występował w Muwiku, a przynajmniej nie fabrycznie :P
było: N15 Sedan 1.4
jest: Daihatsu Storia M111S

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-03-29, 21:46

o kurde, mamy na forum szpeca od DajHajsu :D Teraz muszę uważać , żeby jakiejś gafy nie strzelić przy opisywaniu muwika :D
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Xor
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2013-09-26, 16:32
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Xor » 2016-03-30, 16:13

Za szpeca się nie uważam :mrgreen: Po prostu mam, używam i się cieszę.
Na pewno wyciągnąłem z Daihatsu przynajmniej jeden silnik mniej niż Ty :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-04-23, 20:16

o wielką sztuką nie jest :D Ale złożyć i włożyć tak, żeby to to jeździło to inna bajka..


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I like to move it MOVE IT !

Jeździ !

Bez jaj się nie obyło ale muwik wrócił do żywych i ma się dobrze, śmiem twierdzić, że tak dobrze to od 1998 nie miał :D

Do rzeczy:

Silnik wyremontowany. Dostał nowe pierścionki, panewki główne i korbowodowe, obrobione gniazda zaworowe, ogarnięta głowica. Generalnie to ostatni szlif silnika. Całość of kors poskładana na nowych uszczelkach, simeringach itp. Poduchy silnika zregenerowałem klejem do szyb, ale było zbyt hardcorowo i musiałem w końcu nawiercać :P Zalany Venolem 5W40 na odpał, pochodził te 4 godziny, zlany i zalany póki co motulem 10W60 :) (wiem- hardcorowo). Oprócz tego nowe świeczki, wszystkie filtry, termostat, i co najważniejsze - SPRZĘGŁO kompletne na które polowałem ponad miesiąc.. W połączeniu ze świeżym olejem w skrzyni jest cacy w końcu :)

Najgorzej było z dostępnością częśći do DajHajsu.. NIGDZIE nie było NIC, ale cierpliwość opłaca i w końcu dostałem w jednym miejscu wszystko co potrzebowałem:)

Kiedy już silnik był ogarnięty, wsadzony, zalany.. nie chciał gadać. Wylądował u mojego szpeca bo kręcenie zapłonem i sprawdzenie wszystkiego co potrafiłem we własnym zakresie nie pomogło. Sprawdzenie rozrządu, wszystkich nastawów, błądzenie po manualach, powtarzanie tych samych czynności przez 3 różnych mechaników i.. dalej pyta. Ledwo palił, nie wkręcał się na obroty. Padła decyzja o wyjściu aparatem poza fabryczną fasolkę. zagadał, lecz AFR przy pełnym bucie na poziomie 14,7 lekko mnie przerażał. Brzeszczot w ręce, dalsze cięcie aparatu, przestawienie o pare stopni pomogło. AFR w okolicach 12,5 -13 przy gazie w podłodze i odrazu lepiej :) Spalanie w mieście spadło z okolic 8 litrów na 6,5.

To tyle, czas na fotki :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I najlepsze - zestawienie go z innymi "normalnymi" samochodami :D

Obrazek

I taki mały bajer do projektu :)

Obrazek



a brzmi to mniej więcej tak ( sory za jakość - nagrywane płaską 10 :P)

https://www.youtube.com/watch?v=4ySRFB1 ... e=youtu.be
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-04-23, 21:04

Klakson :pada:

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-04-23, 21:33

Klakson mistrzostwo :d Musze pomyśleć o takim czymś do siebie.

BTW. Podziękowania za krótką pogawędkę ;p
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2016-04-23, 22:26

uznajmy, że wszystko poniżej 2 h to "krótka pogawędka" :D Uwierzcie, że na żywo klakson naprawdę zabija.. :P
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-04-23, 23:47

Bziuk, pochwal się wszystkim na jakiej oliwie to lata :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”