"KARAWAN MIECZYSŁAW" S210 3.0TD AVANGARDE
: 2015-11-02, 15:01
Witajcie po maximce przyszedł czas na coś jeszcze większego w między czasie był jeszcze pasiasty 1.6SR ale tym się jeździć nie dało. Z racji tego że miałem pasiora do jeżdżenia mogłem spokojnie rozejrzeć się za kolejną kanapą. Miałem kilka aut na celowniku między innymi Lexus ES300 z Wrocka, dzięki uprzejmości kolegi berny_p, który osobiście sprawdził co to za autko stwierdziłem że szkoda mi paliwa na jazde ok 200km-ów tylko po to żeby odwiedzić złomowisko (odradzam wszystkim to auto). Więc szukałem dalej i trochę też z rozsądku i ciekawości wybór padł na okularnika. Zjeździłem okolicę i wszystko było do mocnego remontu blacharskiego, aż tu nagle kawałek za Poznaniem pojawił się pewien karawan, na zdjęciach nie wyglądał zbyt fajnie, dlatego też że były robione nokią 3310 ale z ciekawości zadzwoniłem i się umówiłem na następny dzień. Micra K11 zalana i w drogę, na miejscu myślałem że śnie, auto bardzo zadbane, gdzie niegdzie tylko mały purchelek ale to kosmetyka, skóry prawie jak nowe. Szybki wjazd na kanał i decyzja podjęta, wracamy nim do domu
Dane Techniczne:
Model: S210 Avangarde
Rocznik: 1999
Silnik: 3.0TD ok. 180 niemieckich ogierów
Skrzynia: Automat 5-cio stopniowy
Hamulce: Oryginalne
Wyposażenie: Pełna elektryka (bez siedzeń niestety), Czarna skóra, Climatronik, tempomat, o innych podstawowych nie wspominam. Ale najważniejszym jest przycisk ASR OFF
Audio: SONY A30BT - fajnie gra na fabrycznych głośnikach
Zawieszenie: Oryginalne obniżone i usztywnione jak to w Avangardzie
Koła/gumy: Aluski 16" z rocznymi oponkami, niestety zimówki, ale sezon zimowy się zbliża to nie będę zmieniał
Przebieg: 350.000 UDOKUMENTOWANY OD NOWOŚCI
Mietas w 2007 przyjechał do PL i od tego czasu jeden właściciel w kraju, w dodatku lekarz. Wszystkie naprawy wykonywane w serwisach (mam faktury) i co najważniejsze na bieżąco.
DO ZROBIENIA:
- Przyciemnić szybki bo ch...o wygląda
- Pomalować w kolor albo dac jakieś inne nakładki progowe
- Wyczyścić i wypolerować okulary bo nic prawie przez nie nie widać
- Uzypełnić kilka żaróweczek
- Wstawić czujniki parkowania bo parkować tym to masakra
- Wstawić fabryczne BOSE
- jak będzie czas i mamona to podgrzewanie D**Y łącznie ze sterowaniem siedzeniami i pamięcia
- stylizacja na E55 AMG albo Lorinser
- dach okleić czarną folią
FOTY:
autko troche brudne i na dodatek w firmowej scenerii..... nie ma ani dobrego słońca ani czasu żeby pstryknąć coś w plenerze....
Dane Techniczne:
Model: S210 Avangarde
Rocznik: 1999
Silnik: 3.0TD ok. 180 niemieckich ogierów
Skrzynia: Automat 5-cio stopniowy
Hamulce: Oryginalne
Wyposażenie: Pełna elektryka (bez siedzeń niestety), Czarna skóra, Climatronik, tempomat, o innych podstawowych nie wspominam. Ale najważniejszym jest przycisk ASR OFF
Audio: SONY A30BT - fajnie gra na fabrycznych głośnikach
Zawieszenie: Oryginalne obniżone i usztywnione jak to w Avangardzie
Koła/gumy: Aluski 16" z rocznymi oponkami, niestety zimówki, ale sezon zimowy się zbliża to nie będę zmieniał
Przebieg: 350.000 UDOKUMENTOWANY OD NOWOŚCI
Mietas w 2007 przyjechał do PL i od tego czasu jeden właściciel w kraju, w dodatku lekarz. Wszystkie naprawy wykonywane w serwisach (mam faktury) i co najważniejsze na bieżąco.
DO ZROBIENIA:
- Przyciemnić szybki bo ch...o wygląda
- Pomalować w kolor albo dac jakieś inne nakładki progowe
- Wyczyścić i wypolerować okulary bo nic prawie przez nie nie widać
- Uzypełnić kilka żaróweczek
- Wstawić czujniki parkowania bo parkować tym to masakra
- Wstawić fabryczne BOSE
- jak będzie czas i mamona to podgrzewanie D**Y łącznie ze sterowaniem siedzeniami i pamięcia
- stylizacja na E55 AMG albo Lorinser
- dach okleić czarną folią
FOTY:
autko troche brudne i na dodatek w firmowej scenerii..... nie ma ani dobrego słońca ani czasu żeby pstryknąć coś w plenerze....