Francuski hot hatch
: 2015-10-15, 22:00
Ostatnimi czasy szukałem samochodu z myślą o pojeżdżawkach i track dayach.
Miałem kilka typów, ale kolega podsunął mi pomysł kupna 306 gti-6. Trafiła się niezła sztuka ze zdrowym motorem i budą więc postanowiłem kupić
A więc jest to Peugeot 306 gti-6 z 97r. seryjnie 167KM z 2 litrów oraz z fabrycznie montowaną skrzynią 6-biegową.
Samochód podatny na mody, dobrze prowadzący się z dobrymi hamulcami już w serii, dający mega fun z jazdy
Aktualny spec:
Przebieg 209k
171 KM
205 Nm
1060kg
SILNIK:
- XU10J4RS po remoncie, zalany Millersem CFS 5w40 NT
Plan: remap
UKŁAD DOLOTOWY:
- seria, jedynie bawełniany wkład.
UKŁAD WYDECHOWY:
- Przelot z kwasówki 2,25"
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Szpera Quaife
ZAWIESZENIE:
- sprężyny eibach + KYB AGX
- rozpurka sparco
UKŁAD HAMULCOWY:
- Przód: tracze nacinane speedmax + Mintex M1155
- Tył: gładkie ferodo + Mintex M1144
- Płyn: Millers Performance 5.1
FELGI:
- Seria 15" Speedline
- 15" OZ Superturismo GT
Z ZEWNĄTRZ:
- seria
ŚRODEK:
- wybebeszone, wywalona klima.
- dodatkowy wskaźnik temp. oleju
- shift light
Miałem kilka typów, ale kolega podsunął mi pomysł kupna 306 gti-6. Trafiła się niezła sztuka ze zdrowym motorem i budą więc postanowiłem kupić
A więc jest to Peugeot 306 gti-6 z 97r. seryjnie 167KM z 2 litrów oraz z fabrycznie montowaną skrzynią 6-biegową.
Samochód podatny na mody, dobrze prowadzący się z dobrymi hamulcami już w serii, dający mega fun z jazdy
Aktualny spec:
Przebieg 209k
171 KM
205 Nm
1060kg
SILNIK:
- XU10J4RS po remoncie, zalany Millersem CFS 5w40 NT
Plan: remap
UKŁAD DOLOTOWY:
- seria, jedynie bawełniany wkład.
UKŁAD WYDECHOWY:
- Przelot z kwasówki 2,25"
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Szpera Quaife
ZAWIESZENIE:
- sprężyny eibach + KYB AGX
- rozpurka sparco
UKŁAD HAMULCOWY:
- Przód: tracze nacinane speedmax + Mintex M1155
- Tył: gładkie ferodo + Mintex M1144
- Płyn: Millers Performance 5.1
FELGI:
- Seria 15" Speedline
- 15" OZ Superturismo GT
Z ZEWNĄTRZ:
- seria
ŚRODEK:
- wybebeszone, wywalona klima.
- dodatkowy wskaźnik temp. oleju
- shift light