Moja osobista kochanka Aprilia RSV 1000 RR
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- JareckiRSV
- nowy na forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-06-12, 18:21
- Lokalizacja: Warszawa/Bemowo
Moja osobista kochanka Aprilia RSV 1000 RR
Witam
Z zasady faceci o swoich kochanka mówią nie wiele lub też wcale ale o mojej mogę do woli
Włoskie wymysły myśli technicznej są piękne jak nie najpiękniejsze choć w tym przypadku można powiedzieć, że i technicznie bez zarzutu Maleństwo pochodzi z polskiego salonu i jestem jej drugim właścicielem.
Aprilia RSV 1000 czyli litrowy V-twin ze sporym momentem pod tyłkiem. Moto jest zdrowo pomodzone zarówno mocowo jak i stylistycznie.
Na pokład wrzuciłem:
- racingowa szyba z garbem
- elementy z włókna węglowego
- kominy Arrow'a
- racingowe sety TRW
- amor skrętu Ohlins'a
- crash pad'y ramy i osi Womet Tech
- power commander
- filtr K&N
- przerobiony air-box i usunięty zawór klapowy w dolocie powietrza
- fender aliminator Puig
- przerobiony układ tylnego hamulca oraz pompa wrzucona spod silnika na set
- pompa radialna i układ hamulcowy Brembo
- zainstalowana MAP 2
poza tym sucha miska olejowa więc latanie w każdej pozycji jej nie straszne
Sprawia niesamowitą frajdę z jazdy i raczej będzie miała u mnie dożywocie
Pozdro
Z zasady faceci o swoich kochanka mówią nie wiele lub też wcale ale o mojej mogę do woli
Włoskie wymysły myśli technicznej są piękne jak nie najpiękniejsze choć w tym przypadku można powiedzieć, że i technicznie bez zarzutu Maleństwo pochodzi z polskiego salonu i jestem jej drugim właścicielem.
Aprilia RSV 1000 czyli litrowy V-twin ze sporym momentem pod tyłkiem. Moto jest zdrowo pomodzone zarówno mocowo jak i stylistycznie.
Na pokład wrzuciłem:
- racingowa szyba z garbem
- elementy z włókna węglowego
- kominy Arrow'a
- racingowe sety TRW
- amor skrętu Ohlins'a
- crash pad'y ramy i osi Womet Tech
- power commander
- filtr K&N
- przerobiony air-box i usunięty zawór klapowy w dolocie powietrza
- fender aliminator Puig
- przerobiony układ tylnego hamulca oraz pompa wrzucona spod silnika na set
- pompa radialna i układ hamulcowy Brembo
- zainstalowana MAP 2
poza tym sucha miska olejowa więc latanie w każdej pozycji jej nie straszne
Sprawia niesamowitą frajdę z jazdy i raczej będzie miała u mnie dożywocie
Pozdro
Z30DT
Tekna 2,0
W 107
RSV 1000 RR
K1300S
Tekna 2,0
W 107
RSV 1000 RR
K1300S
- JareckiRSV
- nowy na forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-06-12, 18:21
- Lokalizacja: Warszawa/Bemowo
Seria robi robotę ale aktualny setup łeb urywa i wykańcza opony i łańcuch , przybyło 30km a Nm nawet nie wiem ile... ale petarda jest niezłaForesteR pisze:Jaka jest różnica w mocy/przyspieszeniu między serią a Twoją modzoną?
będzie problem ale muszę odkopać filmik z toru i tam coś może będzie słychać mam jeszcze fabryczne kominy przerobione na pełny przelot ale nawet ja nie dałem rady długo pojeździć bo poza włączającymi się alarmami to mnie nerki bolałyTony pisze:wrzuc filmik jak grzmi V-ka na tym wydechu
Troszkę starsza siostravixo pisze:Znajoma marka
Z30DT
Tekna 2,0
W 107
RSV 1000 RR
K1300S
Tekna 2,0
W 107
RSV 1000 RR
K1300S