
PRODUCENT : Opel
MODEL : Astra G
ROK : 1999
SILNIK : X20DTL
MOC : 82KM
RODZAJ PALIWA : ON
MAX. MOMENT OBROTOWY : 180Nm
UKŁAD DOLOTOWY : seria
UKŁAD WYDECHOWY : seria
ZAWIESZENIE : Bilstein B4, przednie springi z Astry Coupe Y22DTR
UKŁAD HAMULCOWY : seria
KOŁA : 5 komplet

BODY-KIT : seria, bo plany się zmieniły
ŚRODEK : praktycznie seria
CAR-AUDIO : seria, Delco CDR500
DOKONANE ZMIANY :
Zewnętrzne:
- Lampy przednie zmienione na Hella Black Magic Colours (oryginalne HBMki, prawdziwy rarytas


- lampy tylne zmienione na ciemną serię
- grill Irmscher
- oznaczenia klubowe Astra G Club (naklejki), ramki klubowe, emblematy w listwach drzwiowych
- zdjęte oznaczenia z tylnej klapy (został tylko znaczek Opla, bo zostają po nim 2 dziurki a nie chcę szpachlować klapy)
- takie szczegóły jak zmienione postojówki na białe LEDy, białe podświetlenie tablicy itp.
- czarne słupki (folia Oracal)
- zaciski na błękit
- końcówka tłumika Ulter
- wywalenie haka
Wewnętrzne:
- zmienione podświetlenie całej deski na białe diody
- wskazówki czerwone z Vectry C
- aluramki na zegarach i pokrętłach od nawiewów
- brelok klubowy AGC

Zawias:
- wymienione amortyzatory na Bilsteina B4
- przednie sprężyny z Astry Coupe Bertone Y22DTR (dziwne, tam seria ma -20 a u mnie jest -35

Felunek, gumy:
- oryg. Opel 15" ET49 alu / SPRZEDANE
- Exclusive Line 7,5x16" ET35 + Uniroyal RainSport 205/55/16 / SPRZEDANE
- 7x17" ET44 Opel (z Vectry C GTS) + Fulda Kristall Supremo 205/50/17 / SPRZEDANE
- Dezent S 7,5x16" ET35 + 205/50/16 Toyo Proxes T1-S / SPRZEDANE
- 7x17" ET41 Opel (Vectra C GTS polift) + 205/45/17 - ostatnia wersja

zima: 185/65/15" Fulda Kristall Montero, 6x15" ET49 czarna stal

Na pewno o czymś zapomniałem, zdarza się

PLANOWANE ZMIANY :
plany były bardzo ambitne, ale z racji tego że Astra ma już 11 lat szkoda dalej w nią ładować - w czerwcu przesiadka na Astrę H

Napiszę co było planowane:
- bodykit kompletny z Astry OPC Turbo
- grill Mattig
- klamki i listwy w kolor
- lampy tylne Lexmaul lub Irmscher
- sprężyny Eibach ProKit 45/30
- czarne, grzane skóry
- kierownica OPC Turbo
- konsola środkowa w kolor auta
- zegary z Coupe
- wrzucenie IC i ECU z Y20DTH (101KM) a potem zmiana softu w Geko w Poznaniu i osiągnięcie 120-125KM i 250Nm
- czarny dach
- delikatnie przyciemnienie wszystkich szyb
i jeszcze dużo rzeczy

Teraz zostały mi końcówki modowania, na wiosnę wrzucam nowiutkie 17" i planuję kupić te springi Eibach ProKit 45/30, ale czy springi wypalą to jeszcze niewiadoma...

dodatkowo pójdzie mała likwidacja rudej w tylnych nadkolach, to przy okazji chyba klamki i listwy w kolor pójdą. Chcę też pod koniec marca szybki wszystkie (łącznie z przodem) przyciemnić delikatnie (nic na smołę, bez wiochy

Fotki jak to przebiegały modyfikacje:
30 lipca 09r.














Na Exclusive Line:














Na Dezentach, Zakopane:




Tak, tak - obrzydliwe były










No i nowa felga:




http://www.szprot.eu/DSC07886.JPG
A teraz ze spotów, spotów ogólnoregionalnych i ogólnopolskich AGC

Międzyregionalny Broczyno

III Ogólnopolski AGC Czaplinek Wrzesień 2009:
http://img242.imageshack.us/img242/2264/panorama1s.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/8161/p ... resize.jpg
II Ogólnopolski AGC Gosławice k. Konina Majówka 2009:
http://img24.imageshack.us/img24/9079/panorama3n.jpg
No i tak to ogólnie wygląda

i w sumie najświeższe fotki, bo z dziś:




