Saab 9-3 Sport Sedan 1.9 TiD
: 2014-03-08, 18:59
No dobra,Nissana nie ma ale jest w dobrych rękach (na dodatek w klubie) i na bieżąco wiem co się z nim dzieje
To po kolei.
Saab 9-3 Sport Sedan rocznik 2005,silnik 1.9 16V Fiata (Multijet) wersja Linear
Moc - seryjnie 150KM,jest więcej za sprawą softu Hirscha (fabryczny) dużo znaków na niebie wskazuje na okolice 175-180KM i 390Nm momentu.
Kolor,nie wiem ale mi się podoba z kodu wychodzi że Grijs czyli nadal nie wiem jaki
Wyposażenie.
czujniki parkowania
elektryczne i podgrzewane lusterka
elektryczna blokada kiedownicy
wielofunkcyjna kierownica
fabryczne przystosowanie pod zestawy głośnomówiące
ABS
TCS
6 jasiów (2 czołowe,2 boczne,2 kurtyny)
wspomaganie kierownicy elektryczne
koło 17" 225/45/17 - zima stal 195/65/15
centralny zamek
otwieranie klapy bagażnika z pilota
doświetlanie drogi do domu
parę fajnych uchwytów na napoje
klimatyzowany wielki schowek
4x okna w prądzie
regulowany wzdłużnie przedni podłokietnik
DPF
6 biegowa skrzynia biegów
masa lampek podświetlania wnętrza
komputer pokładowy z funkcją przypominania o zapięciu pasów i nie zablokowanych tylnych siedzeń po ich rozłożeniu
układ samo diagnostyki przy starcie
klucz w kluczu
stacyjka między fotelami
tempomat
night panel
webasto
climatronic
Z pewnością o czymś zapomniałem ale dopiszę jak coś.
Auto mam od połowy Listopada zeszłego roku i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony,wymieniony niedawno kompletny rozrząd z pompą wody,olejem silnikowym i wszystkimi filtrami. Tylne tarcze hamulcowe z klockami,tylna prawa piasta,wypalony DPF w trybie serwisowym z racji zapchania przez wyłączoną turbinę przez pękniętą rurę przy chłodnicy EGR,przeczyszczony czysty EGR - rok 2010 czyli już wymieniany był zawór. Poza tym dwumasa i inne sprawy na pokładzie.Spalanie w mieście w trybie na ostro około 8 litrów ropki,w trasie na 55 litrach zrobiłem 1100 kilometrów czasem na krótkich odcinkach z gazem w podłodze.
To po kolei.
Saab 9-3 Sport Sedan rocznik 2005,silnik 1.9 16V Fiata (Multijet) wersja Linear
Moc - seryjnie 150KM,jest więcej za sprawą softu Hirscha (fabryczny) dużo znaków na niebie wskazuje na okolice 175-180KM i 390Nm momentu.
Kolor,nie wiem ale mi się podoba z kodu wychodzi że Grijs czyli nadal nie wiem jaki
Wyposażenie.
czujniki parkowania
elektryczne i podgrzewane lusterka
elektryczna blokada kiedownicy
wielofunkcyjna kierownica
fabryczne przystosowanie pod zestawy głośnomówiące
ABS
TCS
6 jasiów (2 czołowe,2 boczne,2 kurtyny)
wspomaganie kierownicy elektryczne
koło 17" 225/45/17 - zima stal 195/65/15
centralny zamek
otwieranie klapy bagażnika z pilota
doświetlanie drogi do domu
parę fajnych uchwytów na napoje
klimatyzowany wielki schowek
4x okna w prądzie
regulowany wzdłużnie przedni podłokietnik
DPF
6 biegowa skrzynia biegów
masa lampek podświetlania wnętrza
komputer pokładowy z funkcją przypominania o zapięciu pasów i nie zablokowanych tylnych siedzeń po ich rozłożeniu
układ samo diagnostyki przy starcie
klucz w kluczu
stacyjka między fotelami
tempomat
night panel
webasto
climatronic
Z pewnością o czymś zapomniałem ale dopiszę jak coś.
Auto mam od połowy Listopada zeszłego roku i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony,wymieniony niedawno kompletny rozrząd z pompą wody,olejem silnikowym i wszystkimi filtrami. Tylne tarcze hamulcowe z klockami,tylna prawa piasta,wypalony DPF w trybie serwisowym z racji zapchania przez wyłączoną turbinę przez pękniętą rurę przy chłodnicy EGR,przeczyszczony czysty EGR - rok 2010 czyli już wymieniany był zawór. Poza tym dwumasa i inne sprawy na pokładzie.Spalanie w mieście w trybie na ostro około 8 litrów ropki,w trasie na 55 litrach zrobiłem 1100 kilometrów czasem na krótkich odcinkach z gazem w podłodze.