Misiek Evo 8 GSR
: 2013-01-02, 21:57
				
				MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VIII wersja EU z 2004 roku przerobiona częściowo na Evo 9
SILNIK I WYDECH:
-świece NGK
- rozrząd oryginał
-wałki rozrządu HKS 272
-regulowane koło rozrządu HKS
-pompa paliwa WALBRO
-wydech APEXI 3’’ -DP HKS 3 ‘’
-zawór upustowy EVO IX RS
-wymieniony olej silnikowy MOTUL 15W50 + filtry K&N
-sprzęgło ceramiczno-metaliczne ACT
-nowe cewki zapłonowe OEM
-skrzynia biegów, transfer przedni , dyfer tył, pompa ACT wszystko zalane nowymi olejami - EvoKlinika -PROGRAM MAT.B 366KM/544NM
-hydraulika HKS
-wtryski HKS
-obróbka bloku silnika i głowicy,kolektora ssącego wydechowego i przepustnicy.
, szpilki głowicy ARP, szpilki korbowodów i wału ARP,
-zestaw uszczelek silnika COSWORTH, nowe fabryczne: tłoki, pierścienie, korbowody oraz panewki.
ZAWIESZENIE :
praktycznie nie ma nic z serii, począwszy od tulejek poliuretanowych poprzez gwintowane zawieszenie TEIN-a SS PLUS TOPMOUNTY z pełną regulacją,
układ hamulcowy BREMBO z tarczami hamulcowymi DBA i klockami WINMAX.
Mechanicznie auto przygotowane jest na moce ok. 480KM i ok. 650Nm
WNĘTRZE
3-punktowe SPARCO,
kubełki czarne skórzane ,
zegary
boost,
egt, ciśnienia oleju
oraz turbotimer HKS
Koła lato - ROTA PF 45 18’’ 8,5”
opony BRIDGESTONE POTENZA S001 235/40/18
Koła zima jakieś kleber-y 225/45/17 na oryginalnych felgach ENKEI Z EVO VIII
Auto jak widać doinwestowane i co najważniejsze proste , jestem pod wrażeniem możliwości tego auta , ale brakuje mi jeszcze jajec by wykorzystać w pełni potencjał , powolutku się wjeżdżam ,... a na prawym z tego co się udało się zaobserwować pasażerowie mają problemy z wyrównaniem oddechu po przejażdżce ,.. czyli jest dobrze
 by wykorzystać w pełni potencjał , powolutku się wjeżdżam ,... a na prawym z tego co się udało się zaobserwować pasażerowie mają problemy z wyrównaniem oddechu po przejażdżce ,.. czyli jest dobrze 



			SILNIK I WYDECH:
-świece NGK
- rozrząd oryginał
-wałki rozrządu HKS 272
-regulowane koło rozrządu HKS
-pompa paliwa WALBRO
-wydech APEXI 3’’ -DP HKS 3 ‘’
-zawór upustowy EVO IX RS
-wymieniony olej silnikowy MOTUL 15W50 + filtry K&N
-sprzęgło ceramiczno-metaliczne ACT
-nowe cewki zapłonowe OEM
-skrzynia biegów, transfer przedni , dyfer tył, pompa ACT wszystko zalane nowymi olejami - EvoKlinika -PROGRAM MAT.B 366KM/544NM
-hydraulika HKS
-wtryski HKS
-obróbka bloku silnika i głowicy,kolektora ssącego wydechowego i przepustnicy.
, szpilki głowicy ARP, szpilki korbowodów i wału ARP,
-zestaw uszczelek silnika COSWORTH, nowe fabryczne: tłoki, pierścienie, korbowody oraz panewki.
ZAWIESZENIE :
praktycznie nie ma nic z serii, począwszy od tulejek poliuretanowych poprzez gwintowane zawieszenie TEIN-a SS PLUS TOPMOUNTY z pełną regulacją,
układ hamulcowy BREMBO z tarczami hamulcowymi DBA i klockami WINMAX.
Mechanicznie auto przygotowane jest na moce ok. 480KM i ok. 650Nm
WNĘTRZE
3-punktowe SPARCO,
kubełki czarne skórzane ,
zegary
boost,
egt, ciśnienia oleju
oraz turbotimer HKS
Koła lato - ROTA PF 45 18’’ 8,5”
opony BRIDGESTONE POTENZA S001 235/40/18
Koła zima jakieś kleber-y 225/45/17 na oryginalnych felgach ENKEI Z EVO VIII
Auto jak widać doinwestowane i co najważniejsze proste , jestem pod wrażeniem możliwości tego auta , ale brakuje mi jeszcze jajec
 by wykorzystać w pełni potencjał , powolutku się wjeżdżam ,... a na prawym z tego co się udało się zaobserwować pasażerowie mają problemy z wyrównaniem oddechu po przejażdżce ,.. czyli jest dobrze
 by wykorzystać w pełni potencjał , powolutku się wjeżdżam ,... a na prawym z tego co się udało się zaobserwować pasażerowie mają problemy z wyrównaniem oddechu po przejażdżce ,.. czyli jest dobrze 



 GRATULUJĘ
 GRATULUJĘ I jeśli mogę dodać coś od siebie to dodam że na pewno na aucie nie było oszczędzane
 I jeśli mogę dodać coś od siebie to dodam że na pewno na aucie nie było oszczędzane  
 
  
  
  
 
 
 
 Gratki fury! Marzenie chyba kazdego fana JDM
  Gratki fury! Marzenie chyba kazdego fana JDM   co mnie cieszy nie oszczędzał  na niczym w tym aucie o czym świadczy segregator faktur
 co mnie cieszy nie oszczędzał  na niczym w tym aucie o czym świadczy segregator faktur 

 Ale chętnie bym się nim przejechał na jakimś evencie
 Ale chętnie bym się nim przejechał na jakimś evencie 
