Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Mżonkowa Biała "Beza" :)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
misiar90
fanatyk nissana
Posty: 477
Rejestracja: 2011-04-01, 09:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiar90 » 2012-10-12, 13:03

Z Golfa spokojnie wystarczy no chyba ,że planujesz grube podkręcanie corsiny.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-12, 13:06

misiar90, nie .. plan jest taki .. aby ją "ożywić" a nie "spałować"
Jak pisałem .. autem docelowo będzie jeździć Mżonka ..także najsampierw musimy ją odchamić .. a potem będzie "dłubanie"
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
misiar90
fanatyk nissana
Posty: 477
Rejestracja: 2011-04-01, 09:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiar90 » 2012-10-12, 13:09

Dlatego napisałem ,zę od gofa spokojnie starczy i nie trzeba zakładać jakiś wielkich chłodnic na pół przodu.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-16, 12:14

Dziś testowo pomalowałem farbą VHT Vinyl "trójkąty" od przednich drzwi ..
Niestety zdjęcie nie oddaje naweto 50% rezultatu .. , który wg. mnie jest bardzo ok :)

kolor przed (wypłowiały czarny .. właściwie szary)
Obrazek

i po :
Obrazek

jak dobrze pójdzie .. to pomaluję (odnowię) większość plastików .. ale na pierwszy ogień idą rączki , klamki i korbki .. bo są najbardziej "zmasakrowane" ..

no i zaczynam poszukiwania brakujących plastików
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2012-10-16, 14:32

scubzik, poszukaj sobie ICka od astry F, były (chyba) te same. Jeśli wstaje koło 2800 turbo to coś nie tak, wcześniej się budził ten potwór. Dość częstym przypadkiem przy tych silnikach było zapiekanie się zaworu WG na turbo.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-16, 15:02

Wiooreck, ciekawostką jest to ., że gdzie nie spojrzę .. w tym silniku podobno turbo tak wstaje ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-10-16, 17:55

gdyby to było normalne że turbo wstaje przy 2800 to w takim razie do jakich obrotów miałbyś kręcić silnik do następnej zmiany biegu? do 3500 :?: to chyba nie jest charakterystyka turbo diesla :-|
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-17, 11:21

Apropos tego nieszczęsnego turbo.. Wysłałem zapytanie do dwóch serwisów Opla (Opel-BSP oraz Serwis-Zabrocki) z informacją mówiącą o tym, iż turbinę zaczyna być "czuć" od 2800rpm :
odpowiedź pierwszego :

Serwis - Zabrocki
"Jest to normalny zakres pracy turbosprężarki"

czekam na odp. "bsp"..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-17, 12:12

To po co te turbo? W takim razie żeby sprawnie jeździć z użyciem suszarki, to trzeba nieźle kręcić tego gada :roll:

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2012-10-17, 18:20

MacGayver pisze:gdyby to było normalne że turbo wstaje przy 2800 to w takim razie do jakich obrotów miałbyś kręcić silnik do następnej zmiany biegu? do 3500 :?: to chyba nie jest charakterystyka turbo diesla :-|
W mojej byłej N16 2.2Di też turbo późno wstawało.Chyba około 2500obr(nie pamiętam już dokładnie) ale ciągną prawie do końca :D Muszę się siorki Corsą bujnąć to się sprawdzi czy jest jak u Scubzika.

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-10-17, 19:16

Dziwne, tiurbo w klekocie to powinno wstawać max przy 2k rpm u nas w c5 wstaje około 1800 ale to je opel wiec nie wiem :D
Gratki darmowozu ! Powodzenia !
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-10-17, 19:18

U mnie w OPlu było 1750 obr, a w Skodzie ok 2000 obr

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-10-18, 09:31

A nie wezmiecie pod uwagę że turbo które wstaje przy 1700-2000 to będą ze zmienną geometria? U mnie przy 1.4TDI pełny cios jest też przy 2.5tys ale turbina coś zaczyna już się odzywać od 2tys i auto żwawo pnie do przodu.. Jest bez zmiennej geometrii. Tutaj pewnie jest podobnie że turbo wstaje wczesniej czyli już coś się dzieje np przy 2.2tys ale pełne odczucie i pełny cios jest przy 2.8tys trzeba by założyć wskaźnik i sprawdzic. To jest stary klekot nie porównujcie tego do nowych fur jadących od 1.5tys....
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-18, 13:05

SiwoL pisze:To jest stary klekot nie porównujcie tego do nowych fur jadących od 1.5tys....
Azorkowy Patrol 2.8TD to też stary klekot, a suszarka wstaje od 1800RPM :roll:

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2012-10-18, 13:47

DubSon pisze:
SiwoL pisze:To jest stary klekot nie porównujcie tego do nowych fur jadących od 1.5tys....
Azorkowy Patrol 2.8TD to też stary klekot, a suszarka wstaje od 1800RPM :roll:
Nie porównuj silnika 2.8 do 1.5 który produkuje dużo dużo mniej spalin przez co nie ma co napedzac turbo.. :roll:
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-10-18, 14:46

SiwoL pisze:
DubSon pisze:
SiwoL pisze:To jest stary klekot nie porównujcie tego do nowych fur jadących od 1.5tys....
Azorkowy Patrol 2.8TD to też stary klekot, a suszarka wstaje od 1800RPM :roll:
Nie porównuj silnika 2.8 do 1.5 który produkuje dużo dużo mniej spalin przez co nie ma co napedzac turbo.. :roll:
Ale i mniejszą turbawkę musi rozpędzic
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-18, 15:07

Pawel18PL pisze:Ale i mniejszą turbawkę musi rozpędzic
Dokładnie, przecież na pewno nie jest taka jak w RD28 :roll:

Jakoś nie wyobrażam sobie jazdy dieslem, gdzie turbo rusza od 2,8kRPM. To kiedy jest pełen cios?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-10-18, 15:42

Heheh cios w 67 koniach to komicznie brzmi :P prędzej kiedy coś łaskocze po plecach :P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-10-18, 15:43

Pawel18PL, haha, no tak, ale wiadomo o co chodzi ;d

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-18, 19:29

"ściesie rozpysaly??? " :)) może tak jest . a może gdzieś mam nieszczelność .. (słychać "psss" wg mnie jak na nieźle wygłuszone auto - ma matę wygłuszającą z obu stron grodzi tj. od kabiny i od komory silnika - trochę za glośno .. więc może .... gdzieś przepuszcza .. i dopiero jak zaczyna dmuchać na full to zaczyna być coś czuć .. się zobaczy)

jako nie samym turbo człowiek żyje dziś "upiększania" ciąg dalszy ..
w "obroty" poszła plastikowa część boczku (czyli maskownica głośnika z kieszenią)

przed:
ObrazekObrazek

po:
ObrazekObrazek

potem (w razie możliwości) zrobię resztę plastików :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-10-25, 09:12

Beza została odebrana od mechanika i blacharza ..
Została usunięta (mam nadzieję) usterka polegająca na "zapowietrzaniu" się silnika przez tworzenie się poduchy powietrznej gdzieś na przewodach lub w baku.. Niestety taki objaw pojawił się po zmianie baku.. ale poprzedni "spece" nie potrafili go usunąć. Mój "mech" stwierdził, że bak został niechlujnie założony .. i któraś z rurek została zagięta co powodowało efekt podciśnienia w baku - mówiąc najprościej . auto nie dostawało wystarczającej dawki ropska ..
Dodatkowo okazało się, że blacharz który dostał za zadanie "wyprowadzić" auto do stanu używalności oszukał poprzedniego właściciela i nie załatał dziur w misce koła zapasu (obżarte wokół korków spustowych).. i nie postarał się przy rzekomej wymianie tylnego pasa.. Reklamacja okazała się niemożliwa ponieważ pan "blachodłub" przeniósł się niedawno na "Łono Abrahama" .. Zatem inny spec wziął się za robotę (Łódź ul Demokratyczna) i naprawił babola ..
Auto ma kilka rzeczy do poprawek blacharskich i za pół roku zostanie dodatkowo zabezpieczone . ale przynajmniej nie ma dziur :))
Zdjęcie wstawię potem..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

ainkaa

Post autor: ainkaa » 2012-10-26, 09:20

No to główne powody zmartwienia dotyczące bezy/mychy zostały usunięte. Bardzo się cieszę :)

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-11-21, 15:27

Beza dostała nowy rozrząd (Becker czy jakoś tak :) ) , ale nadal coś delikatnie podkapuje .. więc autko wróci do "mecha" na poprawki ..

Ponadto wymieniony został czujnik temp. zewnętrznej ( i TID pokazuje nareszcie ile stopni jest za szybą:) ) oraz czujnik cofania (stary raz działał, raz nie)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2012-11-23, 18:12

Progres Git majones i w cenie :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-12-28, 11:59

Dziś "Bezidło" przeszło przegląd bez problemu :))
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-28, 14:37

Gratulowac przeglądu :D też bym tak chciał :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-12-28, 15:00

Niech tylko wiosna przyjdzie to będę się mógł zabrać za Bezę . . i za Pchłę też :) mnóstwo roboty przy nich :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-01-10, 15:30

Dziś Bezidło zostało odebrane od "mecha" .. okazało się, że jakiś cholerny "fachura" "ukrychnął" pokrywę pompy oleju i stąd to kapanie , które nie ustało po wymianie rozrządu .. ech... Oliwa wymieniona .. auto po "inspekcji" .... ponowne "przyduszanie" wyeliminowane .. .
Auto ma jeździć z punktu A do B .. bez szału :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2013-01-28, 15:25

Oj dawno nie zaglądałem, trochę się dzieje ;) i jak się samochodzik sprawuje? Marudzi przy wstawaniu w zimne poranki?? :P

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-01-28, 16:20

Wiooreck, jakoś jeździ :) uszczelniona , nie kapie .. oleju nie łyka jest raczej ok:)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Zablokowany

Wróć do „Inne Marki Aut”