Strona 3 z 4
: 2010-07-10, 17:37
autor: Coobcio
Hehe paliwa też tam kapkę zdjęliśmy
Ale czasy to już dobre trzaska
: 2010-07-11, 14:54
autor: jemiol7
Dzięki Coobcio za fachową pomoc, jak zawsze mozna na Ciebie liczyć
Po zawodach sprawdziłem ciśnienie i z przodu miałem 2,5b
Trzeba raz na zawsze ten zapłon wyelimniować, może jak będzie chłodniej to 12 padnie. Pozdr
: 2010-07-11, 16:45
autor: xtomek
Padnie Twoja 12-ka i Nasza 13-ka
Pozdro brachu
Oby tak zawsze szło... super
: 2010-07-12, 09:00
autor: zuru82
Gratuluje
Jemioł, elegancko zamiotłeś...życzę dalszych sukcesów
: 2010-07-12, 18:48
autor: scribler
Gratulejszyn, oby tak dalej i żeby 12 padła
: 2010-09-18, 14:55
autor: Kenet
Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.
Seryjną cewkę zastąpiła cewka MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.
Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr
: 2010-09-18, 15:41
autor: zuru82
A co tam, tutaj też zapytam
No to będzie grubo
Ciekawe jakie czasy uda się wykrecić na nastepnej 1/4 .......w jaki czas celujesz Maćku?
: 2010-09-18, 17:27
autor: Kenet
Miło byłoby gdyby Ibiza pojechała jakieś 12.9 w Lublinie tak aby przełamać 13s ale Jemioł raczej nie wybiera się już na ćwiartkę w tym roku
: 2010-09-19, 11:52
autor: Coobcio
No i bajka teraz można pójść z boostem ciut w górę
Ale lepiej za sprawą APEXI AVCR coby I i II ograniczyć z doładowaniem a na maksa je rozkręcić od III biegu do końca
: 2010-09-19, 21:57
autor: Limon
No to grubo teraz jak zapłonik nie wypada
Jemioł trafił Ci sie niezły ten ABF jak wytrzymuje cały czas takie twoje upalanie
Licze na przejazdzkę na prawym przy okazji
P.s Tłoki kute już zakupione (bo korby juz są co kiedyś gadalismy)
: 2010-09-20, 20:17
autor: xtomek
HE, he, będzie jazda... bo w sss to nie przelewki jak u seatów
Bedzie Twój potwór w Lublinie? A może Coobcio potwierdzi swój udział tyż.... Nie chcę rozdmuchiwać tematów.
: 2011-06-04, 19:12
autor: Coobcio
Ibiza dzisiaj walczy o pudło na dystansie 1/8 mili
Setup zmienił się bardzo delikatnie doszedł wzmacniacz zapłonu MSD oraz została maszyna dostrojona
: 2011-06-05, 09:22
autor: jemiol7
Udało się zająć 2 miejsce w klasie Drag fwd, czas z eleiminacji ET 8,79, finałów nie pamiętam, jak znajdę to zamieszczę
: 2011-06-05, 09:27
autor: Coobcio
Napiszę to co napisałem na RF.
Czyli Gratuluję
Ale szczerze powiem że 500 konne EVO 8 o 0,4 sekundy było jednak szybsze od ciebie...
Szersze laczki z przodu węższe na tyle - jakieś dragowe to może by była walka jak równy z równym i pudło w klasie
: 2011-06-05, 09:40
autor: jemiol7
Kupie te Markgumy co ma Specu, super miękkie są i cena przystępna. Takie ujeby że mi się wydech rozszczelnił, patent z odmą się poddał, generalnie wóz się nacierpiał strasznie. Strasznie twardy ten gwint
: 2011-06-05, 10:06
autor: xtomek
Dołączam do gratulacji , milo było popatrzeć i posłuchać
: 2011-06-05, 11:28
autor: Coobcio
O jakimś wysokim profilu tego slika trzeba podjąć coby skrzynię wydlużył...
Takie 205/55R15 ps. te Markgumy to normalne N-Rally tylko najmiększa mieszanka
Lepiej to klei jak R888
: 2011-06-05, 12:44
autor: jemiol7
Tak mi się wydaje. A czy kleją lepiej? Są dużo bardziej miękkie niż r888, jak rozmawiałem ze specem przed zawodami to mówił że lepiej kleją. Byłem na rozdaniu pucharów właśnie i zapomniałem spytać jak wrażenia co do opon po zawodach.
: 2011-06-05, 12:50
autor: xtomek
Jeździłem na Markgumach, Coobcio pamięta. Kleiły nawet w solidnym deszczu w Rykach. 14,8 wtedy czerwoną zrobiłem. Na eventy godne polecenia
: 2011-06-05, 13:29
autor: Kenet
Śpiący ładą jeździł na takich samych oponach jak specu i kleiły bardzo dobrze, bo łada z procedury startowała jak zła. Także przyszłość jest jasna, przyszłość to Markgum
: 2011-06-05, 17:40
autor: Coobcio
W sumie przetestował bym je na moim męskim Saabie
Opony mają homologację drogową więc pełen Street Car na nich jest
: 2011-06-05, 17:49
autor: Kenet
Niby jest to nalewka, ale indeks prędkości do 240km/h, więc wystarczy na luzie. A dodatkowo robią je na oponach o bardzo twardej ściance. Widać to było jak specu upuścił ciśnienie na 1.2 bar i opona wyglądała normalnie, a Jemioł w r888 miał 1.5 bara i wyglądało to jakby jechał na kapciu. Ta sama pompka wskazywała, ten sam rozmiar gumy i felgi. Te markgumy z bieżącego roku podobno są też lżejsze niż bywały do tej pory.
: 2011-06-05, 18:45
autor: xtomek
Polecałem już 2 lata temu
Tylko Bombel nie wierzył nalewkom. Niestety,czerwona przy 205 KM rozkręciła rolki do 275 km/h.
: 2011-06-06, 21:16
autor: bombel
jemiol7 pisze: czas z eleiminacji ET 8,79,
Jesteście pewni czasu??
: 2011-06-06, 21:25
autor: coyot
bombel pisze:jemiol7 napisał/a:
czas z eleiminacji ET 8,79,
Jesteście pewni czasu??
chyba tak bo wczesniej pisali ze
Coobcio pisze:Ibiza dzisiaj walczy o pudło na dystansie 1/8 mili
: 2011-06-06, 21:36
autor: MlodyZuru
Gratuluje wyniku
: 2011-06-06, 21:42
autor: PumaRST
a ja jako tako je polecam. niby kleją, ale mają 2 wady, szybko się przegrzewają i w tedy nie kleją, a jak są zimne to też nie bardzo dają rade. według mnie r888 jak i federal lepszy/
Oczywiście testowałem opony w starej fieście więc typowo pod 1/4 i street.
: 2011-06-06, 22:13
autor: Kenet
Federal jest mistrzowską oponą jeśli chodzi o upalanie na zakrętach i ja na pewno kupie następny komplet jak ten zajeżdżę. Natomiast na 1/4 czy też starty ze świateł średnio się nadaje bo jest dosyć twarda i nierozgrzana nie klei lepiej jak T1R. Za to te miękkie markgumy na potrzeby Maćka Ibizy wydają się idealne, a do tego będą 2 w cenie 1 R888.
Bombel no Ibiza szła jak zła na tych zawodach.
Pierwszy raz nie wypadał zapłon i pełen ciąg był od startu do mety. W półfinałach ET+RT było chyba 9.28s, a Maciek miał tego dnia powtrzalne RT 0,4s, więc samo ET było w okolicach 8,8s. Szkoda, że to tylko 1/8 ale dobrze to wróży na przyszłość, szczególnie, że mamy jeszcze parę rzeczy do dopieszczenia.
: 2011-06-07, 06:24
autor: bombel
Nie doczytałem otym 1/8 mili
: 2011-06-07, 18:26
autor: Limon
Haha bobel nie mów zę myslałeś ze to czas na ćwiartke ?
hah