Już Limonowy "White Kombinator" czyli Seryjny Saab
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
lukasgt pisze:a miał siedziec lpg??
Jeśli nie jeden, to 2 reduktory i powinno być stabilnie termicznie i ciśnieniowo.Limon pisze:na razie trzeba sie odbić z kasyZamontować LPG
![]()
Przy 280hp wychodzi 70/cyl , więc wytryski też muszą być mega wydajne.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nudy nic się nie dzieje, alternator został jedynie wymieniony i dzięki temu zabiegowi już nie piszczy radio... 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM