Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SAAB 9-5 2.0 TURBO--swedish ferrari-by lukas :))

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-02, 22:59

troche pofalowany wykresik ale COOBCIO napewno to poprawi--puki co auto na świerzym oleju hamowane ,ale seryjne filtry,katalizator na aucie..
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Kreyzol WPR
fanatyk nissana
Posty: 614
Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Kreyzol WPR » 2011-03-02, 23:24

lukasgt pisze:
odkryłem jednąstresującą usterkę-nawiewy raz działają,a raz nie działają--może jakieś styki się zaśnidziały..
tez tak miałem, po jakimś czasie całkiem padł. niby szczotki w silniczku, ale dobranie ich to ciezki temat wiec lepiej kupic calosc ;)
P.U.H. Rybak
Przewóz Osób 604-564-355

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-02, 23:33

a jakie koszta za cały??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Kreyzol WPR
fanatyk nissana
Posty: 614
Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Kreyzol WPR » 2011-03-02, 23:37

ja wziolem uzywke ale z prawie calymi szczotkami, nie duzo, okolo 100zl? jakos tak, ale sporo rozbierania
P.U.H. Rybak
Przewóz Osób 604-564-355

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-03-03, 12:15

Heble już siedzą ? :-P

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-03, 21:36

nei ,heble zamówione a ja zbieram na nie $$
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-03-04, 00:11

Wydech hirscha z tego czarnego combiacza ? :-P

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-04, 10:31

nie wiem czy z kombiacza-ale juz jest mój,hihi-moje seryjne tłumiki i tak słabiutki i dziury mają--a HIRSCH jak znalazł-cichy i uwolni troche powera dodatkowo :mrgreen:

we wtorek furka mnie opuszcza na naprawy zawieszenia-kilka silentbloków,tulei i wachacz do wymiany..trzeba ogarnać tył autka-bo stoi w mocnym negatywie[a to nie jest poprawne dla saaba]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-03-04, 14:39

Wykres dobrze wyszedł... w sumie to należało by starta jakiegoś zrobić. Byś zobaczył Primera N/A vs Saab Turbo (seria) wspomnienia by wróciły :D hehe ale zanim go mocniej zaturbisz :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-04, 21:09

neptune w takim stanie każda prima na dolocie i wydeszku by takiego saaba zrobiła--1240kg vs. 1590...przy podobnej mocy
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-03-05, 06:23

2 lata temu na zlocie startowałem z takim Saabem moją Primą. Wtedy miałem 152 KM i zjadłem Schaba na 2 długości

Awatar użytkownika
Kreyzol WPR
fanatyk nissana
Posty: 614
Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Kreyzol WPR » 2011-03-05, 10:28

ja nawet 150 nie mialem :)
P.U.H. Rybak
Przewóz Osób 604-564-355

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-03-05, 12:00

Kreyzol WPR pisze:ja nawet 150 nie mialem :)
Teoretycznie powinienes mieć ;)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-05, 18:17

ja swoimi primerami tez nie taki już zjadałem auta--dobra skrzynia i niska stosunkowo masa to atuty nissana

teraz to taki kanapowóz zanabyłem-troche go dopieszcze i żadna prima na elastycznośc nie bedzie miała polotu :>
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-03-05, 20:25

Ale i tak z Maxi na elastyczności nie będzie mieć szans :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-03-05, 20:31

Wszystko zalezy z jakich obrotow bedzie robiona proba. Jesli z bardzo niskich to wiadomo, ze lag da o sobie znac ale jak juz turbinka sie rozkreci to role sie odwroca. Moze na ogolnopolskim bedzie okazja sprawdzic :-)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-03-05, 21:01

dylson, tak ale jednak Maxi ma 250 Nm i równiej go rozwija i sporo mniej waży.
Fakt że w Saabie z turbo nietrudno zmienić parametry i wtedy niestety wolnossąca V6 może nie dać rady :(
Ciekawe może być spotkanie na kresce :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-03-05, 21:16

Moment momentem, ale Maxi ma 200KM, gdyby Saab-a podciągnąć pod te 200KM wtedy wynik prób elastyczności mógłby się diametralnie zmienić, bo to już byłoby w okolicach 300Nm, ale chyba nie tylko to się liczy, ciągle tylko pogoń za KM i Nm :) wiadomo tego nigdy za wiele ale są przecież też inne aspekty :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-03-05, 21:29

bullitt, Moja J30 miała tylko 170km ( w założeniu) i też 248Nm :) Przy 1500 obr miała 220 Nm :)
Nie zmienia to ciągle faktu że Maxi waży mniej :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-03-05, 21:37

No ja nie twierdzę że tak nie było, tylko ostatnio trochę na forum za dużo widzę pogoni za cyferkami KM/Nm i póki co delikatnego skakania sobie do oczu i próbowania udowodnienia sobie co jest lepsze, co szybsze itp, a w końcu chyba nie tylko to się liczy. Póki pozostaje to na poziomie sprawdzenia się jakiegoś itp to nie ma problemu, ale wiemy że są takie przypadki gdzie ktoś jak przegra wyścig albo coś w tym rodzaju to zachowuje się tak jakby go ktoś pobił albo coś, a w końcu pasja do naszych wózków ma nas łączyć a nie dzielić :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-03-05, 21:47

bullitt, Dlatego zostawiłem cyferki odpuściłem wagę i kupiłem rodzinnego Vana 7 osób 1700 kg masy własnej, automat :)
A ze lubię V6 to jest to Villager :)
Sorki za Offa lukasgt,
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-03-05, 22:04

Hehe wszystko jest jak najbardziej ok póki to pozostaje na poziomie koleżeńskiego sprawdzenia się itp i nie powoduje jakichś chorych ciśnień :) kończymy oftopa u lukasa już :)
a tak wracając do tematu saab-a to lukas, w 9-5 nie założysz głośnego blow-offa niestety, powietrze upuszczane z turbo wraca w dolot już za przepływką i jakby upuścić to powietrze do atmosfery blow-offem to niestety skończyłoby się to wywalaniem check-a i gaśnięciem samochodul.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-03-05, 22:09

Hmm myślę że Coobcio ma jakąś opcje na ten "problem" :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-03-05, 23:05

Spotkamy sie kiedys, przetestujemy i podzielimy sie wrazeniami. Wiadomo, ze r4 turbo ma inna charakterystyke jak wolnossace v6, kazdy lubi co innego i to chyba dobrze :-)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-06, 15:07

bardzo chętnie zjawię się na ogólnopolskim-bo nissan zawsze mi w sercu zostanie--tyle ich było przez 15 lat że trudno policzyć...

co do kreski z maximą to absolutnie żadnych szans saab seryjny mój nie ma--9.8 do 100km/h podaje manual a maxima 7.6 do 100km/h...już sama różnica 50km i 150kg to strasznie dużo--z elastycznością to ciekawe może byc porównanie--ale do czasu ZLOTU najpewniej mój saabik bedzie miał ok 200km 300nm albo i więcej

mam jednak porównanie do maximy REXA jak nią troszkę pojezdziłem-był to znacznie szybszy samochód niż mój saabik

ps. co do BLOW OFFA to zdania są podzielone--jest jeden który bez problemu można zastosować żeby było głośne PSST i żeby nic nie wywalało na desce--w tyg się dowiem jaki to i go zakupię :hah:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-03-06, 15:13

ten jeden nie da głośnego syku, wiem o czym piszesz, on część powietrza puszcza w dolot, a tylko część na zewnątrz, czytałem na forum saab-a o tym, tam niby można regulować ile tego powietrza gdzie upuści, ale też właśnie tylko trochę można puścić w eter żeby nie waliło check-ami. No ale jak go zamontujesz to chętnie posłucham tego :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-06, 15:21

bullit to jescze inny w takim razie--oblukam jak wygląda bo jest zamontowany u DARKA a tam pięknie upuszcza
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-03-06, 16:40

No to czekam tymbardziej z niecierpliwością :) a on ma to założone w 9-5 czy w innym saab-ie?
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-03-06, 18:37

właśnie w 9-5 i gra bardzo atrakcyjnie-coobcio mółwił że to PRO PERFEKT CHYBA

[ Dodano: 2011-03-10, 22:34 ]
dzis degradacji,tzn rozłożeniu na części uległo tylne zawieszenie,bo miało spore luzy i koła stały w negatywie ,a saabik słabo się prowadził

wymieniono lewy tylny wachacz,12 czy 14 tulei całego zawieszenia ,coś tam pływające i inne pierdoły--przy okazji odkryliśmy że wachacz był zgięty--i krótszy o 1cm od drugiego-co skutkowało KRZYWYM TYLNYM ZAWIESZENIEM--i słabym nerwowym prowadzeniem ...

ale jest szansa że wszystko juz bedzie ok :hihi:

dodatkowo mechanik podrobi hebel ręczny bo jedna ze stron słabo brała
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-03-13, 23:56

No to powolutku na prostą wóz wychodzi.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”