SAAB 9-5 2.0 TURBO--swedish ferrari-by lukas :))
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
nie wiem czy z kombiacza-ale juz jest mój,hihi-moje seryjne tłumiki i tak słabiutki i dziury mają--a HIRSCH jak znalazł-cichy i uwolni troche powera dodatkowo
we wtorek furka mnie opuszcza na naprawy zawieszenia-kilka silentbloków,tulei i wachacz do wymiany..trzeba ogarnać tył autka-bo stoi w mocnym negatywie[a to nie jest poprawne dla saaba]

we wtorek furka mnie opuszcza na naprawy zawieszenia-kilka silentbloków,tulei i wachacz do wymiany..trzeba ogarnać tył autka-bo stoi w mocnym negatywie[a to nie jest poprawne dla saaba]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
ja swoimi primerami tez nie taki już zjadałem auta--dobra skrzynia i niska stosunkowo masa to atuty nissana
teraz to taki kanapowóz zanabyłem-troche go dopieszcze i żadna prima na elastycznośc nie bedzie miała polotu
teraz to taki kanapowóz zanabyłem-troche go dopieszcze i żadna prima na elastycznośc nie bedzie miała polotu

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Ale i tak z Maxi na elastyczności nie będzie mieć szans 

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

dylson, tak ale jednak Maxi ma 250 Nm i równiej go rozwija i sporo mniej waży.
Fakt że w Saabie z turbo nietrudno zmienić parametry i wtedy niestety wolnossąca V6 może nie dać rady
Ciekawe może być spotkanie na kresce
Fakt że w Saabie z turbo nietrudno zmienić parametry i wtedy niestety wolnossąca V6 może nie dać rady

Ciekawe może być spotkanie na kresce

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Moment momentem, ale Maxi ma 200KM, gdyby Saab-a podciągnąć pod te 200KM wtedy wynik prób elastyczności mógłby się diametralnie zmienić, bo to już byłoby w okolicach 300Nm, ale chyba nie tylko to się liczy, ciągle tylko pogoń za KM i Nm
wiadomo tego nigdy za wiele ale są przecież też inne aspekty 


Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
bullitt, Moja J30 miała tylko 170km ( w założeniu) i też 248Nm
Przy 1500 obr miała 220 Nm 
Nie zmienia to ciągle faktu że Maxi waży mniej


Nie zmienia to ciągle faktu że Maxi waży mniej

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

No ja nie twierdzę że tak nie było, tylko ostatnio trochę na forum za dużo widzę pogoni za cyferkami KM/Nm i póki co delikatnego skakania sobie do oczu i próbowania udowodnienia sobie co jest lepsze, co szybsze itp, a w końcu chyba nie tylko to się liczy. Póki pozostaje to na poziomie sprawdzenia się jakiegoś itp to nie ma problemu, ale wiemy że są takie przypadki gdzie ktoś jak przegra wyścig albo coś w tym rodzaju to zachowuje się tak jakby go ktoś pobił albo coś, a w końcu pasja do naszych wózków ma nas łączyć a nie dzielić 

Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
bullitt, Dlatego zostawiłem cyferki odpuściłem wagę i kupiłem rodzinnego Vana 7 osób 1700 kg masy własnej, automat
A ze lubię V6 to jest to Villager
Sorki za Offa lukasgt,

A ze lubię V6 to jest to Villager

Sorki za Offa lukasgt,
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Hehe wszystko jest jak najbardziej ok póki to pozostaje na poziomie koleżeńskiego sprawdzenia się itp i nie powoduje jakichś chorych ciśnień
kończymy oftopa u lukasa już 
a tak wracając do tematu saab-a to lukas, w 9-5 nie założysz głośnego blow-offa niestety, powietrze upuszczane z turbo wraca w dolot już za przepływką i jakby upuścić to powietrze do atmosfery blow-offem to niestety skończyłoby się to wywalaniem check-a i gaśnięciem samochodul.


a tak wracając do tematu saab-a to lukas, w 9-5 nie założysz głośnego blow-offa niestety, powietrze upuszczane z turbo wraca w dolot już za przepływką i jakby upuścić to powietrze do atmosfery blow-offem to niestety skończyłoby się to wywalaniem check-a i gaśnięciem samochodul.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Hmm myślę że Coobcio ma jakąś opcje na ten "problem" 

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

bardzo chętnie zjawię się na ogólnopolskim-bo nissan zawsze mi w sercu zostanie--tyle ich było przez 15 lat że trudno policzyć...
co do kreski z maximą to absolutnie żadnych szans saab seryjny mój nie ma--9.8 do 100km/h podaje manual a maxima 7.6 do 100km/h...już sama różnica 50km i 150kg to strasznie dużo--z elastycznością to ciekawe może byc porównanie--ale do czasu ZLOTU najpewniej mój saabik bedzie miał ok 200km 300nm albo i więcej
mam jednak porównanie do maximy REXA jak nią troszkę pojezdziłem-był to znacznie szybszy samochód niż mój saabik
ps. co do BLOW OFFA to zdania są podzielone--jest jeden który bez problemu można zastosować żeby było głośne PSST i żeby nic nie wywalało na desce--w tyg się dowiem jaki to i go zakupię
co do kreski z maximą to absolutnie żadnych szans saab seryjny mój nie ma--9.8 do 100km/h podaje manual a maxima 7.6 do 100km/h...już sama różnica 50km i 150kg to strasznie dużo--z elastycznością to ciekawe może byc porównanie--ale do czasu ZLOTU najpewniej mój saabik bedzie miał ok 200km 300nm albo i więcej
mam jednak porównanie do maximy REXA jak nią troszkę pojezdziłem-był to znacznie szybszy samochód niż mój saabik
ps. co do BLOW OFFA to zdania są podzielone--jest jeden który bez problemu można zastosować żeby było głośne PSST i żeby nic nie wywalało na desce--w tyg się dowiem jaki to i go zakupię

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
ten jeden nie da głośnego syku, wiem o czym piszesz, on część powietrza puszcza w dolot, a tylko część na zewnątrz, czytałem na forum saab-a o tym, tam niby można regulować ile tego powietrza gdzie upuści, ale też właśnie tylko trochę można puścić w eter żeby nie waliło check-ami. No ale jak go zamontujesz to chętnie posłucham tego 

Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
właśnie w 9-5 i gra bardzo atrakcyjnie-coobcio mółwił że to PRO PERFEKT CHYBA
[ Dodano: 2011-03-10, 22:34 ]
dzis degradacji,tzn rozłożeniu na części uległo tylne zawieszenie,bo miało spore luzy i koła stały w negatywie ,a saabik słabo się prowadził
wymieniono lewy tylny wachacz,12 czy 14 tulei całego zawieszenia ,coś tam pływające i inne pierdoły--przy okazji odkryliśmy że wachacz był zgięty--i krótszy o 1cm od drugiego-co skutkowało KRZYWYM TYLNYM ZAWIESZENIEM--i słabym nerwowym prowadzeniem ...
ale jest szansa że wszystko juz bedzie ok
dodatkowo mechanik podrobi hebel ręczny bo jedna ze stron słabo brała
[ Dodano: 2011-03-10, 22:34 ]
dzis degradacji,tzn rozłożeniu na części uległo tylne zawieszenie,bo miało spore luzy i koła stały w negatywie ,a saabik słabo się prowadził
wymieniono lewy tylny wachacz,12 czy 14 tulei całego zawieszenia ,coś tam pływające i inne pierdoły--przy okazji odkryliśmy że wachacz był zgięty--i krótszy o 1cm od drugiego-co skutkowało KRZYWYM TYLNYM ZAWIESZENIEM--i słabym nerwowym prowadzeniem ...
ale jest szansa że wszystko juz bedzie ok

dodatkowo mechanik podrobi hebel ręczny bo jedna ze stron słabo brała
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw