Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Coobcia Saab 900 NG 2.0 Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-12, 16:28

Dobry pomysł :) Ale w primie to ciężko będzie to wszystko pomieścić (no chyba że centralnie )
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2010-11-12, 22:09

bombel pisze:Trzeba pomyslec o swapie VQ35DE do Primy :)
To może od razu RB26DETT
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-12, 22:27

To może od razu RB26DETT
NIe ma skrzyni FWD do tego silnika

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-11-13, 13:51

Bez OT prosze

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-13, 20:12

No silniczek rozebrałem - jutro Renia porobi jakieś artystyczne fotki.
SIlnik o przelocie 330 tyś km praktycznie bez śladu zużycia, jedynce co to prowadnice łanucha się nieco wytarły, tak więc tylko je zmienię a panewek, pierścieni nie ruszam.

Jedyne co poprawię w silniku to pozbędę się wałków wyrównowarzających (co zresztą już zrobiłem) i precyzyjnie wyważę korbowody - mam już wagę warzącą z dokładnością do 0,2 grama :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-13, 20:14

Coobcio, do 0.2 bara ?
Już Ci te doładowania coś w głowie napsuły :D :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-13, 20:15

Hehe a złapałeś mnie sam się z tego śmiać zacząłem :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-13, 20:19

A swoją drogą jak wyrzucisz wałki wyrównoważające to stracisz na kulturze pracy. Czy jest sens? Czy zysk będzie tego wart ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-13, 20:28

Michalllo pisze:A swoją drogą jak wyrzucisz wałki wyrównoważające to stracisz na kulturze pracy. Czy jest sens? Czy zysk będzie tego wart ?
Pewnie właściwie to tylko po to wyciągnąłem silnik by pozbyć się tych okropnych balansów...
Które raz że zabierają ciut mocy a dwa nie bezpiecznie jest z nimi kręcić silnik powyżej 7 tyś obr.min...

A co do kultury pracy to mi na niej nie zależy :P
Z czasem wrzucę agresywne wałki i wolne obroty dam na 1500 :)
Zresztą w Saabie absolutnie nie czuć czy balans jest czy go nie ma - to tylko taki chwyt marketingowy...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-11-13, 20:31

Silnik ładnie wygląda i swoje waży hehe :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-13, 20:55

własnie co do wyglądu to przestały mi się wyświetlać zdjęcia Coobcia :( a chciałem popatrzeć na wykres w wysokich obrotach czy jest sens go wysoko kręcić :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-13, 23:05

Limit przekroczony...
Auto opisałem na Racing Forum i w 3 dni zrobiło się 11 tyś wyświetleń...

Ps. silnik Saaba po mimo że ma słabo przepływową głowicę to z racji tego że jest krótko skokowy warto wysoko kręcić, moc na wykresie maksymalną miałem przy odcince, jak zrobię silnik chce go kręcić do 8000...
Potencjał turbiny jaką wsadziłem do Saaba producent podaje na 550KM - no będę dążyć by piątka z przodu była :D

Przez podniesienie obrotów chce zmniejszyć zmułkę powstającą po zmianie biegu na wyższy a ponadto ćwiartkę będę kończyć na III biegu który przy 8000obr.min będzie na równiutko 200km/h :)
Sprint do tych 200km/h powinien zajmować w granicach 13 sek...
Tak więc powolutku czas gonić dawną sławną Almerę GRE :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-13, 23:24

No nieźle nieźle się zanosi :)
Tak się tylko zastanawiam dlaczego w Sabie z 2 litrów można smiało wykrzesać 500km a w Nissanie to już problem w czym tkwi :evil: ?
mniejszy skok ?
lepszy dół ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-13, 23:38

Saab ma fabrycznie pancerny silnik i doskonałą elektronikę - naprawdę mało który Stan Alone ma tyle opcji co seryjny komp od Saaba, można sobie dowolnie ustawiać doładowanie dla pierwszych 2 biegów coby zapewnić trakcję.
Do tego ma niesamowite zabezpieczenia - 4 czujniki spalania stukowego, błyskawiczna reakcja na stuki na wiele sposobów a to przez cofnięcie zapłonu a to przez dolanie a na końcu po przez zmniejszenie boostu... no jest mistrzem :)

Pamiętam niegdyś zmagania GRE z tego co pamiętam wycisnął ze swojej Almerki 503KM oraz 517Nm w Saabie można tyle zrobić na seryjnym silniku bez kucia czy wymiany chociażby uszczelki pod głowicą...

Och i ah największa wada Saabów to beznadziejna skrzynia biegów oraz to że są ciężkie i się nie prowadzą - jak wsiadłem teraz do 200SX, czy polatałem czarnym Sunnym to ojeju jaka przepaść no inny wymiar czerpania przyjemności z jazdy...

Saab tylko na prostą oraz by komfortowo podrużować :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-14, 00:32

No fakt Elektronika w naszych Autach to "pięta Achillesowa"
Aż się boje co by było jakby Nismo miało czujnik stukowy na każdy cylinder ( u mnie nie wiem gdzie jest jeden a co mówić o 6 :evil: )
No ale fakt jest faktem że jak się fabryka do czegoś przypnie to później jest łatwo poprawić :)
Co do prowadzenia to ciężko porównywać przednionapędowego "rodzinnego" komfortowego Saaba do "sportowego" tylnonapędowego SX
Czyli wniosek nasuwa się sam Silnik i elektronika od Saaba a "buda" od "Skylina" :evil: :evil: :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-17, 14:20

Długo nic nie opisywałem no ale czas najwyzszy:

Obrazek
Obrazek
W sumie z zamachu nie wiele zdjęte by wpasować większe sprzęgło, obecnie koło z seryjnych 7,5kg waży 5,22kg, w najcieńszym miejscu ma ok 1cm grubość - mam nadzieję że się nie urwie :P

Z tłoków od góry podebrane 0,5mm, i fazki pod zawory wydechowe są pogłębione o 1mm:
Obrazek
Obrazek

Korbowody wyważone, wszystkie ważą dokładnie po tyle samo i mają taki sam stosunek wagi główki do dupki, waga seryjnych wachała się między 916-918gram, teraz wszystkie mają po 915g:
Obrazek

Tłoki też do najlżejszych nie należą - blisko 0,5kg sztuka bez sworznia a sworznie po 152,2grama każdy :)
Tak więc dość pancerne te elementy są, w Nissanie korba ważyła mi w granicach 600gram a tłok 400 :P

Właśnie koło zamachowe właśnie pakuje i lece z nim na pocztę - jedzie do Krakowa na wyważanie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-17, 15:25

Fotki Reni kozackie jak zawsze :) Szkoda że nissany seryjnie nie mają takich mocnych gratów i bardziej ogarniętej elektroniki.....

Trzeba będzie Saaba chyba kupić ;) hehehe


P.S
Czekamy na te 500 kunia ! :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-19, 15:48

I co już poskładane ?
To że pancerne to z jednej strony niedobrze bo daję duże przeciązenie na wał zwłaszcza przy wysokim kręceniu silnika.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-19, 18:00

http://www.carthrottle.com/the-ultimate ... tro-turbo/ - seria silnika B204 (taki jaki siedzi w mojej 900)
Pan zrobił 700WHP - to jest jakies 900KM mocy silnika, motorownia seria poza walkami, kręci siędo 8700 :P
Turbo z ciężarkówki SCANIA Holset HX55 :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-20, 18:30

Coobcio pisze:http://www.carthrottle.com/the-ultimate ... tro-turbo/ - seria silnika B204 (taki jaki siedzi w mojej 900)
Pan zrobił 700WHP - to jest jakies 900KM mocy silnika, motorownia seria poza walkami, kręci siędo 8700 :P
Turbo z ciężarkówki SCANIA Holset HX55 :P
Wygląda na profi robotę :) Kozackie te motory, jak na serię....nie ma porównania z Nissanem co do wytrzymałości.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-20, 22:37

Kosa ten Sabik :) 700KM i napęd na 4 łapy :)
Coobcio kiedy Twój będzie tyle mocy krzesał ?? :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-20, 22:44

Ten saabik wykrzeszał 700KM na kołach to jest ok. 880-930KM na seryjnym silniku !!!!
Co do wytrzmałości to nie ma sobie równych na tej planecie, np. kultowy mega wytrzymały silnik z EVO przy 500KM roztrzaskuje się w pył... Mowa o Serii :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-20, 22:49

W końcu to Szwedzka stal :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-27, 01:15

Mała fotorelacja z dnia dziś :)

1. "Złyżwiona łyżwa":
Obrazek
330Tyś nalotu robi swoje, to akurat prowadnica od łańcuszka napędzającego wałki wyrównoważajace... Na szczęście pozbyłem się tego balansu coby troszkę lżej miał silnik i był niezawodny na wysokich obrotach...

2. Nowy OEM rozrządzik ale bez napędu balansu:
Obrazek

3. Oczyszczone i ubrane tłoki:
Obrazek

4. -//- korby w panewki:
Obrazek

5. Poskręcane jak należy - fajnie widać jak kiedyś hartowali wały, w nissanie takiego widoku nigdy nie dostrzegłem:
Obrazek

6. Widok od góry:
Obrazek

7. Wujek Erling w oczekiwaniu na łepetynę:
Obrazek

8. Łep w raz z wałkami się pojawił, nic tylko go skręcić na męskiego Elinga:
Obrazek

9. Dokręcanie główki - bez pomocy Remka i "Siurka" nie dało rady się obejść - Bardzo dziękuje Chłopaki !!
Obrazek

10. Nowe OEM zębatki dokręcone jak należy:
Obrazek

W wolnym czasie muszę oczyścić miskę olejową, wsadzić nowe uszczelniacze wału, wrzucić kolektorki i to by było na tyle...
Ps. Silnik mistrz łep kładzie się z wałkami, miska ma w sobie smoka...
Motorownię składa się bardzo przyjemnie i do tego w mgnieniu oka, jeszcze w niczym tak genialnie prostym w budowie nie utłuszczałem palców :)

No i jak wam się podoba mój odświeżony Profi silniczek budowany na 500KM + ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-27, 01:25

hmm fajna motorownia :)

Pozazdrościć :D

Ale czy te korby nie są za chude na takie moce ??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-27, 01:53

A trzeba się przekonać...
Najmocniejszy projekt jaki znalazłem w sieci to na seryjnych korbach i tłokach pan wycisnął blisko 900KM i to z pojemności 2.0 :)
Zresztą linka o jego projekcie zamieszczałem w tym topicu, jest gdzieś na dole na poprzedniej stronie :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-27, 11:31

To jest coś nieprawdopodobnego <wow> gdzie leży klucz takich możliwości modyfikacj SABA ?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-27, 17:37

Pewno że w tamtych czasach auta robili konstruktorzy a nie jak teraz tylko księgowi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-27, 21:30

Limon pisze:Pewno że w tamtych czasach auta robili konstruktorzy a nie jak teraz tylko księgowi :mrgreen:
Święte słowa :D
Choć szwedzi zawsze męskie te auta mieli np. Takie volvo 240 czy 740 Turbo no kurcze też tam wszystko znosi po 600KM :)
Szecja to taki po prostu taki naród :D

[ Dodano: 2010-11-27, 21:41 ]
http://www.zlomnik.pl/index.php/2010/11 ... mment-1461 - ale jaja czy to ktoś od naszych napisał ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-30, 19:34

No jak autko skończone ?? pękło 500 kunia ??
Czekamy na newsy :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”