Strona 6 z 8

: 2011-03-07, 07:33
autor: lukasgt
wreszcie czas masz na swoje autko--gonisz MIRAGA 900?? zresztą to i tak twoje 2 projekty

: 2011-03-07, 10:13
autor: Michalllo
No to Kuba W trasę do płocka i z powrotem akurat dotrzesz auto a później na hamownie :)

: 2011-03-09, 21:12
autor: Tony
Ehh.. Znowu odwlecze się Hamowanie :-? ???

Ciężko jest docierać 500KM auto... straszzznie kusi "deska"

: 2011-03-09, 23:57
autor: Limon
No niestety zgieło korbę najprawdopodobniej przy doładowaniu ok 3 barów, bez kontrolowanego doładowania i zapłonu :-P Mówi się trudno juz czeka na półce, przygotowany komplet korb :mrgreen:

: 2011-03-10, 00:10
autor: pulp
O fuck... :-/ ale najleprze projekty rodza sie w bólach.Powodzonka i nie traccie zapału i motywacji ;-)

: 2011-03-10, 22:25
autor: lukasgt
ups--a kto dopuścił do niekontrolowania parametrow?

: 2011-03-10, 22:39
autor: Limon
Czekamy na 4 barowy map sensor ale presja była tak duża że coobcio pojechał nawieść takiego kolegę no i zamkneli 4 i oddała najprawdopodobniej korba okaże sie za jakiś czas przy rozbieraniu :-P

: 2011-04-14, 21:16
autor: Michalllo
Hmm co z projektem dzieje się coś ?

: 2011-04-15, 02:52
autor: Limon
Haha dobre wyczucie czasu :mrgreen:

Tak wiec potwór jutro ożyje :wink: Dzisiaj wkońcu majac wszystkie zabawki i potrzebne graty poskladalismy silniczek :tongue:

Pare fotek ze składania:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2011-04-15, 06:58
autor: Marcinek
nice :)

: 2011-04-15, 07:18
autor: bombel
Ta turbina na żywo wygląda kolosalnie :)

: 2011-04-16, 15:39
autor: Tony
Startuje schabik jutro na bemowie ??

: 2011-04-17, 10:37
autor: Limon
Nie bedzie, mamy dużo rzeczy do ogarnięcia jeszcze, trzeba poliuretany wrzucić.

Powiem tak że 3,4 bieg urywa łeb ale zawsze pozostaje ten niedosyt że mogło by być lepiej :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=DstbqKHfE5o

: 2011-04-17, 11:29
autor: Coobcio
do 4 w nocy grzebalismy ale zbyt wiele do roboty jeszcze zostało przed nami, przede wszystim uboga mieszanka powyżej 6500obr.min kiedy to tak narpawdę auto zaczyna iść...
kolejne rzeczy to poduszki silnika oraz silentbloki w przednim zawieszeniu w opłakanym stanie...

W wolnym czasie się to ogarnie auto wystroi na hamowni i można brać się za robienie czasów :D

: 2011-04-17, 12:32
autor: Limon
Jeszcze jeden film jak sie troszkę kolektorek rozgrzał :-P

http://www.youtube.com/watch?v=m0uIfStZmLw

: 2011-04-19, 00:33
autor: Coobcio
NO wykresik mam najnowszy auto nie do końca sprawne - problemy z paliwem ale mimo to wygnerowało trochę ponad 400kunia :)
Obrazek

Ogarnę paliwko to atak na 500 :)

: 2011-04-19, 17:20
autor: Michalllo
Fajnie :) Zacnie już auto musi jechać :)
Ciekawie te wykresy idą prawie łeb w łeb :)

: 2011-04-19, 17:56
autor: xtomek
400..... brawo!, 250 N/A w kolejce :-P

: 2011-04-22, 09:27
autor: Coobcio
Obeszło się bez malowania na różowo :P

Wywaliłem jakieś śmieciory z koszyczka pompy paliwa, tzn, jakieś takie przewody:
Obrazek

Zastąpiłem fragmetem prostej gumowej rurki:
Obrazek

I wyrżnąłem dziurę w koszyczku od pompy coby mogła dobrze ssać:
Obrazek

Efekt tego jest taki że na 10letnim filtrze paliwa AFR zrobiło się takie jak trzeba do ok 7300 jest w granicach 11,8 i sama końcuweczka ubożeje do 12,4...
Obrazek

Po nałożeniu na stary wykres to wychodzi na to że przy 7000obr.min doszło prawie 100KM:
Obrazek

Auto idzie płynnie do końca bez poszarpywania i już kolektor nocą tak nie świeci :P

Ps. Jeszcze takie porównanie zrobiłem tzn. poprzedni stage na Garrettcie T3/T4 Vs. Holset HX40:
Obrazek

Jest już fajnie ale nie kryję rozczarowania że mocy maks nic nie doszło, a miało być tak pięknie...
Tak przeanalizowałem to i trzeba męsko dowalić zapłonu na górze coby coś się ruszyło z to mocą :D

: 2011-08-06, 20:07
autor: Limon
Tak wiec znowu przebudziłem wóz jak Coobcio ogarniał sunnego gti kolegi z jeleniej góry ;) Niedlugo atakujemy 500 :mrgreen:

: 2011-08-06, 20:55
autor: Michalllo
No w końcu coś się tu dzieje :) bo już myślałem że koniec projektu :D

: 2011-08-06, 21:45
autor: Coobcio
No dopiero początek, Limon spisał się na medal taki totalny spontan: wymiana oleju, dokręcenei poduszek silnikowych - jedna była nie skręcona, ogarnięcie wycieku spod ścieku z turbiny i Zielony z powrotem wśród żywych :)

A po weekendzie trzeba ogarnąć 4barowy map sensor, nowy filtr paliwa i pewno się okaże że także trzeba będzie dorzucić zewnętrzną pompę paliwa coby wykarmić potworka.

Ale wrażenia po odpaleniu po dłuższej przerwie bez cenne, aż się ziemia pod garażem zatrzęsła :D

: 2011-08-06, 21:54
autor: Michalllo
No spodziewam się że się zatrzęsła pod 500 końmi :D :) ;D Nie było wyjścia ;D

: 2011-08-09, 17:29
autor: xtomek
No to mamy wreszcie Coobciowe coś w tym stylu: ;-) ;-) ;-) :mrgreen:
Silnik:12-cylindrowy, wysokoprężny, czterosuwowy, widlasty model W-2 o mocy 500 KM (370 kW}
Obrazek
Nic dziwnego, że gleba zadrżała !!

: 2011-08-09, 21:09
autor: Pawel18PL
Pochwal się Coobcio co dzisiaj wymodziłeś bo coś tam czytałem, że jakieś zmiany zaszły :D

: 2011-08-10, 00:20
autor: Limon
tak wiec 556 kuca 589 nm ;D

: 2011-08-10, 01:15
autor: Coobcio
Chciałbym podziękować Limonowi za bezinteresowną pomoc a także właścicielowi Hamowni Red Race - Jackowi, który udostępnił mi ją na blisko półtorej godziny w bardzo dogodnym rozliczeniu smile

Wreszcie mój apetyt na moc został przezwyciężony a mocy wyszło więcej jak w ruskim czołgu :)
Jest Grubo, bardzo Grubo na drodze boję się nim Cisnąć, puki nie ogarnę zawiasu i hebli, wgniata w fotel tak że trzeba go pionowo ustawiać by mieć jako taką kontrolę nad autem...

Co do tego Co dzisiaj zostało przeprowadzone jeśli chodzi o moc od ostatniego pomiaru to:
- map sensor 4ro barowy - bardzo ale to bardzo długo oczekiwany dobre 7 miesięcy
- wymiana filtra paliwa
- wymiana oleju i filtra oleju
- wymiana świec zapłonowych BCPR8ES - przerwa seryjna

Po dość długiej serii strojenia przy doładowaniu realnym w granicach 2,1bara (odczyt z 4ro barowego nie skalibrowanego map sensora to 2,30-2,31bara) wyszło 556KM i 589Nm:
Obrazek

: 2011-08-10, 05:47
autor: bombel
Ja pier***. Na którym biegu łapie trakcję?? :D

: 2011-08-10, 07:17
autor: Tony
O żesz w mordę O.o
Teraz przed każdym wyprzedzaniem, trzeba się upewnić czy napewno masz kilometr pustej drogi przed sobą.. ;p
Coobcio pisze:wgniata w fotel tak że trzeba go pionowo ustawiać by mieć jako taką kontrolę nad autem...
Chciałbym miec okzaję przekonać się o tym w fotelu pasażera :D

Jeszcze raz gratulację za osiągnięczie celu 500KM+ :-D

: 2011-08-10, 08:00
autor: Szymeq
Musi robić robotę :shock: .