![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
1. Marka: Audi
2. Model: S6 C5 Avant
3. Rok produkcji: 2001 (wersja wyposażenia poliftowa 2002)
4. Przebieg: Licznik: 223 000; VAG pokazał różnicę 193KM w przebiegu
5. Silnik: 4.2 V8 (ANK)
5.1 Skrzynia: TIPTRONIC
6. Moc: 370 HP - co najlepsze to auto po wyjscu z MTMu od razu miało zmienioną moc w dowodzie, seryjne S6 ma 340. Niedługo przekonam się ile koników uciekło przez te lata
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Paliwo: PB98 + LPG
6.1 Instalacja gazowa: Sterownik Prins VSI, Reduktor Prins VSI (do 400HP), wtryski Keihin - Instalacja po pełnym przeglądzie który robiłem w poniedziałek
7. Zawieszenie: Amortyzatory seryjne z S6 + sprężyny MTM; Wszystkie tuleje, gumy w zawieszeniu wymienione na nowe; Alusy 18" pod wzór RS6 z oponami Contact Sport 2 235/35
8. Hamulce: seryjne czyli przód zacisk LUCAS HP-2(4 klockowe) + nowe kloci LUCAS + tarcze LUCAS 320mm; tył seria - klocki LUCAS, zaciski po regeneracji
9. Układ wydechowy: W całości zrobiony przez MTM z dwoma środkowymi i dwoma końcowymi - dźwięk przepiękny
10. Układ dolotowy: seria
11. Audio: system nagłośnienia BOSE + radio SCOTT DNX 2100 (GPS)
12. Wnętrze: Fotele + kanapa RECARO w jasno szarym odcieniu; Podsufitka jasna Alcantara
13. Wizualnie: Przyciemnione szyby: Tył + klapa smoła, przednie drzwi lekko przyciemnione (przepuszczalność światła 65% więc może nie będę musiał zdzierać
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Plany:
1. Zakup felg na lato w rozmiarze 20" plus rozstawienie bardziej kół bo teraz się chowają dość mocno
2. Polerka całego auta
3. Odnowienie wnętrza
4. Ogarnięcie audio (zmiana radia)
5. Przegląd silnika + skrzyni biegów
6. Hamownia
7. Założenie Haka holowniczego za co pewnie wiele osób mnie skrytykuje i powie że skrzynia nie wytrzyma ale min. szukałem auta które pociągnie lawetę z sunnym
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Co już zrobiłem?
1. Skóra w całości wyczyszczona: trochę czasochłonne to było (ok 3-4h jeden fotel + kanapa ok 10-11) ale udało mi się doczyścić wszystkie fotele, różnica kolosalna. Każdy zakamarek czyszczony był szczoteczką z bardzo miękkim włosiem + preparat Leather Master (Strong Cleaner) - różnica widoczna na zdjęciach; teraz jeszcze zostało zregenerować czyli zniwelować pęknięcia itp
Przed:
Przed:
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/1054/6d341f0128373848m.jpg)
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/1054/4d9bbb66493b85ffm.jpg)
Po:
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1054/61b52855cf2fd9f4m.jpg)
![Obrazek](http://images68.fotosik.pl/1055/8f19a1c7ddeabf02m.jpg)
2. Wymienione wszystkie filtry + komplet świec NGK V-Line platyna + olej w silniku.
3. Wywaliłem oryginalne radio Navigation plus zastępując je stacją SCOTT DNX 2100 GPS, sama przekładka bez problemowa, przejściówka ze sklepu do podłączenia systemu Bose + ramka pod radio i do dzieła
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/1054/836ec2462588d8e8m.jpg)
4. Kompletny przegląd instalacji gazowej tj. wymiana wszystkich filtrów; regeneracja reduktora, czyszczenie wtrysków (choć co do tego to mam wątpliwości czy serwis to zrobił ale wszystko pięknie chodzi), wszystkich elektrozaworów.
Ogólnie trochę fotek:
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/1056/3ceb4fdb33b128b6m.jpg)
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/1054/13957968628c4f6dm.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1055/a5654c24332db2b5m.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1055/78aea6af2ee2dda7m.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1055/ce7101dee42c1bdem.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1054/a4f747a4509cf57fm.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1054/956467804ff611e8m.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1055/d208d4d12e9eea11m.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1054/8c18ff24952bdeecm.jpg)
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1054/2416022f828d1d30m.jpg)