"KARAWAN MIECZYSŁAW" S210 3.0TD AVANGARDE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
"KARAWAN MIECZYSŁAW" S210 3.0TD AVANGARDE
Witajcie po maximce przyszedł czas na coś jeszcze większego w między czasie był jeszcze pasiasty 1.6SR ale tym się jeździć nie dało. Z racji tego że miałem pasiora do jeżdżenia mogłem spokojnie rozejrzeć się za kolejną kanapą. Miałem kilka aut na celowniku między innymi Lexus ES300 z Wrocka, dzięki uprzejmości kolegi berny_p, który osobiście sprawdził co to za autko stwierdziłem że szkoda mi paliwa na jazde ok 200km-ów tylko po to żeby odwiedzić złomowisko (odradzam wszystkim to auto). Więc szukałem dalej i trochę też z rozsądku i ciekawości wybór padł na okularnika. Zjeździłem okolicę i wszystko było do mocnego remontu blacharskiego, aż tu nagle kawałek za Poznaniem pojawił się pewien karawan, na zdjęciach nie wyglądał zbyt fajnie, dlatego też że były robione nokią 3310 ale z ciekawości zadzwoniłem i się umówiłem na następny dzień. Micra K11 zalana i w drogę, na miejscu myślałem że śnie, auto bardzo zadbane, gdzie niegdzie tylko mały purchelek ale to kosmetyka, skóry prawie jak nowe. Szybki wjazd na kanał i decyzja podjęta, wracamy nim do domu
Dane Techniczne:
Model: S210 Avangarde
Rocznik: 1999
Silnik: 3.0TD ok. 180 niemieckich ogierów
Skrzynia: Automat 5-cio stopniowy
Hamulce: Oryginalne
Wyposażenie: Pełna elektryka (bez siedzeń niestety), Czarna skóra, Climatronik, tempomat, o innych podstawowych nie wspominam. Ale najważniejszym jest przycisk ASR OFF
Audio: SONY A30BT - fajnie gra na fabrycznych głośnikach
Zawieszenie: Oryginalne obniżone i usztywnione jak to w Avangardzie
Koła/gumy: Aluski 16" z rocznymi oponkami, niestety zimówki, ale sezon zimowy się zbliża to nie będę zmieniał
Przebieg: 350.000 UDOKUMENTOWANY OD NOWOŚCI
Mietas w 2007 przyjechał do PL i od tego czasu jeden właściciel w kraju, w dodatku lekarz. Wszystkie naprawy wykonywane w serwisach (mam faktury) i co najważniejsze na bieżąco.
DO ZROBIENIA:
- Przyciemnić szybki bo ch...o wygląda
- Pomalować w kolor albo dac jakieś inne nakładki progowe
- Wyczyścić i wypolerować okulary bo nic prawie przez nie nie widać
- Uzypełnić kilka żaróweczek
- Wstawić czujniki parkowania bo parkować tym to masakra
- Wstawić fabryczne BOSE
- jak będzie czas i mamona to podgrzewanie D**Y łącznie ze sterowaniem siedzeniami i pamięcia
- stylizacja na E55 AMG albo Lorinser
- dach okleić czarną folią
FOTY:
autko troche brudne i na dodatek w firmowej scenerii..... nie ma ani dobrego słońca ani czasu żeby pstryknąć coś w plenerze....
Dane Techniczne:
Model: S210 Avangarde
Rocznik: 1999
Silnik: 3.0TD ok. 180 niemieckich ogierów
Skrzynia: Automat 5-cio stopniowy
Hamulce: Oryginalne
Wyposażenie: Pełna elektryka (bez siedzeń niestety), Czarna skóra, Climatronik, tempomat, o innych podstawowych nie wspominam. Ale najważniejszym jest przycisk ASR OFF
Audio: SONY A30BT - fajnie gra na fabrycznych głośnikach
Zawieszenie: Oryginalne obniżone i usztywnione jak to w Avangardzie
Koła/gumy: Aluski 16" z rocznymi oponkami, niestety zimówki, ale sezon zimowy się zbliża to nie będę zmieniał
Przebieg: 350.000 UDOKUMENTOWANY OD NOWOŚCI
Mietas w 2007 przyjechał do PL i od tego czasu jeden właściciel w kraju, w dodatku lekarz. Wszystkie naprawy wykonywane w serwisach (mam faktury) i co najważniejsze na bieżąco.
DO ZROBIENIA:
- Przyciemnić szybki bo ch...o wygląda
- Pomalować w kolor albo dac jakieś inne nakładki progowe
- Wyczyścić i wypolerować okulary bo nic prawie przez nie nie widać
- Uzypełnić kilka żaróweczek
- Wstawić czujniki parkowania bo parkować tym to masakra
- Wstawić fabryczne BOSE
- jak będzie czas i mamona to podgrzewanie D**Y łącznie ze sterowaniem siedzeniami i pamięcia
- stylizacja na E55 AMG albo Lorinser
- dach okleić czarną folią
FOTY:
autko troche brudne i na dodatek w firmowej scenerii..... nie ma ani dobrego słońca ani czasu żeby pstryknąć coś w plenerze....
Ostatnio zmieniony 2015-12-08, 09:35 przez snorlaxs, łącznie zmieniany 2 razy.
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
skrzynia automat jak się spisuje ? miałem kiedyś okazję przejechać się okularem, komfort i wygoda na wysokim poziomie ogólnie to gratki zakupu auta i bezawaryjnosci życzę...
jeszcze tylko foty dodaj i prezentacja będzie ok
jeszcze tylko foty dodaj i prezentacja będzie ok
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
no miała być V-ka, ale jak wsiadłem to się zakochałem co do automatu to chodzi rewelacyjnie, a jeżeli chodzi o moc to pomimo wagi czołgu to i tak jest rakieta
foty dodam kolo soboty bo wcześniej robote koncze i jest jeszcze jasno
foty dodam kolo soboty bo wcześniej robote koncze i jest jeszcze jasno
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Jak auto zadbane i nie ma rdzy to tylko lac i jezdzic. Skrzynia potrafi duzo zniesc.Wiem bo mialem kilka Mercedesow z tym automatem. Z parkowaniem nie jest tak ciezko. Moja dziewczyna jezdzila dosyc dlugo moim bylym W220 i potrafila sie nim prawie wszedzie wcisnac bez czujnikow. Tak jak kolega pisal wyzej.Rajdowka to to nie jest,ale za to wygodne.
Kiedyś widziałem taką podłubaną 606stkę te sześć wiaderek jest mega twarde
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
fabryczna była troche zmęczona, obszyta zaraz po zakupie, wspaniale się układa w rękach
[ Dodano: 2015-12-08, 09:40 ]
Chwilowo mietas uziemiony bo uszczelka pod głowicą odmówiła współpracy na kanale wodno wydechowym (chmura na 50m i 1L wody na 10km ) ale głowica już oddana do planowania i pod koniec tygodnia będzie w całości. Na chwile obecną był zalany Castrolem 10w40, teraz przechodze na Valvoline o tych samych parametrach a przy następnej zmianie na pełem syntetyk Motula, Millersa albo LM. Przy okazji tej naprawy wlecą wszystkie filtry nowe
- oleju i paliwa MANN
- powietrza Pipercross
- nad kabinowym jeszcze myśle
[ Dodano: 2015-12-18, 08:50 ]
no niestety, nie tylko uszczelka do wymiany.... autko musiało być kiedyś zagotowane albo cos bo glowica padla na 3 cylindrach i nie oplaca się tego spawac, wiec wleciała nowa, szybkie planowanie, podmiana zaworow i pod maske
[ Dodano: 2016-01-13, 08:31 ]
Furacz już dawno odebrany, trochę kapusty niestety musiałem zostawić, ale nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie, teraz tylko odetchnąć finansowo i zabieramy się za mody.... ewentualnie jeszcze plan jest taki żeby zamienić na benzynke V6 albo V8 spod znaku gwiazdy, chyba że zadbana maxi sie trafi
[ Dodano: 2015-12-08, 09:40 ]
Chwilowo mietas uziemiony bo uszczelka pod głowicą odmówiła współpracy na kanale wodno wydechowym (chmura na 50m i 1L wody na 10km ) ale głowica już oddana do planowania i pod koniec tygodnia będzie w całości. Na chwile obecną był zalany Castrolem 10w40, teraz przechodze na Valvoline o tych samych parametrach a przy następnej zmianie na pełem syntetyk Motula, Millersa albo LM. Przy okazji tej naprawy wlecą wszystkie filtry nowe
- oleju i paliwa MANN
- powietrza Pipercross
- nad kabinowym jeszcze myśle
[ Dodano: 2015-12-18, 08:50 ]
no niestety, nie tylko uszczelka do wymiany.... autko musiało być kiedyś zagotowane albo cos bo glowica padla na 3 cylindrach i nie oplaca się tego spawac, wiec wleciała nowa, szybkie planowanie, podmiana zaworow i pod maske
[ Dodano: 2016-01-13, 08:31 ]
Furacz już dawno odebrany, trochę kapusty niestety musiałem zostawić, ale nie ma tego złego co na dobre nie wyjdzie, teraz tylko odetchnąć finansowo i zabieramy się za mody.... ewentualnie jeszcze plan jest taki żeby zamienić na benzynke V6 albo V8 spod znaku gwiazdy, chyba że zadbana maxi sie trafi
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
W sensie swap silnika czy kupno W210 z V6 albo V8?Bo jak chcesz zmienic auto to bierz V8 bo V6 2.8 albo 3.2 to sie nadaje ale nie do tej budy chociaz motory sa w miare niezawodne(wiadomo jak dbasz tak masz).Sam szukam W210 430 na dupowoz,ale ciezko znalezc cos nie ulegajace biodegradacji A jak teraz czapke masz zrobiona to powinno smigac jeszcze dlugo.Sam przyznasz,ze auto ma jeden zajebisty plus.W210 w kombi ma gigantycznie duzo miejsca w srodku.To teraz zycze tylko radosci z jazdy i bezawaryjnosci.
ooo widze były przygody z mietkiem?
trza było zostać przy nissanie, nie miałbyś takich problemów
trza było zostać przy nissanie, nie miałbyś takich problemów
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
W swap nie będę się bawil, na 100% inny egzemplarz ale już na full wypasie, tego mojego nawet z xenonow i podgrzewania foteli okradli. Niestety za dużo kasy i roboty bym musial wlozyc żeby był zrobiony na full
Bede szukal na zachodzie i przytargam jakies kombi V8. Tak jak mówisz ogromna zaleta jest wygoda i bagażnik, po zlozeniu siedzeni 1,7mb dlugosci, także można spac
A co do remontu, to ktoś musial go ladnie zagrzać ze glowica pekla na tylu cylindrach.... ale jest już ok i smiga jak nowy
[ Dodano: 2016-10-08, 8:34 ]
Sytuacja zmusiła mnie żeby zrezygnować ze sprzedaży, raz że za darmo nie oddam a dwa to mam małe bobo w drodze i kombiaka potrzebuje
Autko od pewnego czasu nie miało mocy i ciężko czasami zapalało, z trudem dochodził do 160km/h i więcej nie miał siły jechać, podstawowy komputer niestety niczego nie wykazał. Obstawiałem już nawet turbo albo skrzynie..... Szczęście w nieszczęściu było takie, że w dzień wyjazdu na wakacje z samego rana jak go odpaliłem zaczął chodzić jakby na 5 garnków i zapaliła się "sowa" od świec. Niestety żeby dojść do świec to kolektor musiał spaść a przy okazji miałem dostęp do EGR, świeczki wymienione, EGR był tylko tłusty, a gwiazda jedzie coś ok 230 km/h także jest dobrze
Macie jakieś pomysły czym pomalować plastik na czarno? bo mam konsole ori mietka pod telefon z tym że niebieską i musze pomalować bo głupio wygląda
Bede szukal na zachodzie i przytargam jakies kombi V8. Tak jak mówisz ogromna zaleta jest wygoda i bagażnik, po zlozeniu siedzeni 1,7mb dlugosci, także można spac
A co do remontu, to ktoś musial go ladnie zagrzać ze glowica pekla na tylu cylindrach.... ale jest już ok i smiga jak nowy
[ Dodano: 2016-10-08, 8:34 ]
Sytuacja zmusiła mnie żeby zrezygnować ze sprzedaży, raz że za darmo nie oddam a dwa to mam małe bobo w drodze i kombiaka potrzebuje
Autko od pewnego czasu nie miało mocy i ciężko czasami zapalało, z trudem dochodził do 160km/h i więcej nie miał siły jechać, podstawowy komputer niestety niczego nie wykazał. Obstawiałem już nawet turbo albo skrzynie..... Szczęście w nieszczęściu było takie, że w dzień wyjazdu na wakacje z samego rana jak go odpaliłem zaczął chodzić jakby na 5 garnków i zapaliła się "sowa" od świec. Niestety żeby dojść do świec to kolektor musiał spaść a przy okazji miałem dostęp do EGR, świeczki wymienione, EGR był tylko tłusty, a gwiazda jedzie coś ok 230 km/h także jest dobrze
Macie jakieś pomysły czym pomalować plastik na czarno? bo mam konsole ori mietka pod telefon z tym że niebieską i musze pomalować bo głupio wygląda
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn