Mańkowóz - kolejny SAAB w klubie
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mańkowóz - kolejny SAAB w klubie
Od niedawna jestem posiadaczem saaba 95 2,0 t SE z 1997 roku. Jak na razie seria , ale kto wie. Pierwsze co to muszę zasięgnąć trochę informacji co na początku można z nim zrobić. Na pewno po taniości , bo budżet na nic więcej nie pozwoli. Foty wrzucę , ale muszę najpierw zrobić.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Po trzech dniach od zakupu padł przewód sprzęgłowy , ale został ogarnięty. Po przeróbce został zaadoptowany przewód hamulcowy od mercedesa Na razie wszystko bez zarzutu.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Jakoś nikomu to nie przeszkadza. Żeby Cię zadowolić to zrobię to dziś wieczorem.nossbuk pisze:Po co zakładasz temat jak nie ma opisu i zdjęć ?
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Trochę niekompletna ta prezentacja, ale jedno trzeba przyznać Saab to dobry wybór
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
W pierwszej kolejności to się nie pakuj w zmianę softu tylko przejrzyj i ewentualnie wymień kompletną odmę, zwal miskę i pokrywę zaworów i porządnie je wyczyść włącznie ze smokiem olejowym, zobacz jak daleko wysunięty jest napinacz łańcucha i skontroluj panewki. To tak na początek po zakupie oprócz oczywiście fitlrów oleju itp
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
To teraz trochę więcej o nowym Mańkowozie
Saab 9-5 2,0t wersja SE , 150 KM i 240 Nm.
Z wyposażenia to są skóry , tempomat , podgrzewane fotele przednie , klima , lpg (niestety gazownik spieprzył robotę i trzeba po nim poprawić) , jutro wpadają oryginalne alu i nowe opony.
Ogólnie seria , ale poprawiona , czyli już jest odma II i przy przedostatniej wymianie oleju wyczyszczona miska i smok Był serwisowany do końca w Saab-Rumia. Zero rdzy , stan ogólny jak na 15 lat zaje....sty.
Saab 9-5 2,0t wersja SE , 150 KM i 240 Nm.
Z wyposażenia to są skóry , tempomat , podgrzewane fotele przednie , klima , lpg (niestety gazownik spieprzył robotę i trzeba po nim poprawić) , jutro wpadają oryginalne alu i nowe opony.
Ogólnie seria , ale poprawiona , czyli już jest odma II i przy przedostatniej wymianie oleju wyczyszczona miska i smok Był serwisowany do końca w Saab-Rumia. Zero rdzy , stan ogólny jak na 15 lat zaje....sty.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
No to miska i odma z głowy, ale już za Twojej kadencji to było robione? bo coś mi sie o tym saab-rumia obiło o uszy kiedyś że nie są zbyt solidni, chociaż osobiście nie miałem z nimi styczności więc się nie wypowiadam. Duży przebieg ma na liczniku? bo kierownica już widać że po obszywaniu jest? tył coś siedzi na zawiasie czy zdjęcia były robione jak stał na nierównym? Jeżeli chodzi o gaz to jak na razie mława nie ma konkurencji przynajmniej w moich okolicach nie spotkałem nikogo godnego zaufania, także w przypadku przeróbek instalacji czy montażu polecam ich. No i oby się dobrze sprawował.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
zdjecia byly robione z zaladowanym bagaznikiem i to tak dosc sporo wiec do konca nie odzwierciedlaja faktycznego wygladu ogolnie saab w swietnym stanie jak na swoje lata ja za to czekam na zdjecia na nowych felach
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
bullitt, miska i odma były robione przez poprzedniego właściciela , potwierdzili mi to również w saab-Rumia. Kierownica była wymieniona cała z młodszego rocznika , bo padło sterowanie w kierownicy. Przebieg 208??? km. Jeśli chodzi o zawiechę , to faktycznie bagażnik załadowany był alusami. Mimo tego mam obawy , że coś może być z amorami choć mają po 65% sprawności.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
65% sprawności to chyba już nie za dobrze. Z tego co kojarzę to przy około 60 już amor kwalifikuje sie do wymiany, ale za to głowy nie dam, inna sprawa że jak wóz siada niżej to sprężyna bardziej ma wpływ na to niż amor. U mnie niby stoi w miarę równo ale przy dobrych manewrach potrafię go w slajd wprowadzić lekki więc też amory mogą już nie być idealne chociaż na przeglądzie nic diagnosta nie mówił że słabo wychodzą a też nie spojrzałem jak się tam procentowo przedstawiają . Skoro miska i odma zrobione to jakiś wydatek odchodzi, chociaż w sumie dla świętego spokoju chyba warto byłoby zajrzeć w panewki przy okazji którejś wymiany oliwy. Co do przebiegu to się nie wypowiadam, troszkę mało realny jak na takiego autostradowego pożeracza ale wszystkie w pl tak mają i trzeba patrzeć na stan wozu a nie licznika ale w trasy się tym całkiem fajnie gania, chyba się zgodzisz
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Trasy to sama przyjemność. Zero zmęczenia i komfort jazdy. Zobaczymy ile się poprawi po wymianie opon , na mieście nie widzę różnicy. W środę jadę w trasę więc będzie porównanie.
[ Dodano: 2012-08-16, 20:50 ]
Już na nowych aluskach , oponki oczywiście też nowe
[ Dodano: 2012-08-16, 20:50 ]
Już na nowych aluskach , oponki oczywiście też nowe
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Maniek siedzi cicho, ale ja trochę dopiszę. Jest już soft Turbolaab na ok 200 KM. Wpadły nakładki na progi od aero, czujniki cofania i jadą ori alu 17 Klingony. Open sid też pokazuje co trzeba. Jak dla mnie fajnie to lata, ale Maniek daje pojeździć tylko od święta.
PRIMERA P10 , GA16 , 1995r - to już historia
MICRA K11 , 1.0 , 1993r , ?KM (Maniek już łapy wsadził)
MICRA K11 , 1.0 , 1993r , ?KM (Maniek już łapy wsadził)
No to czekamy na fotki ja wrzucam przez http://imgur.com/
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20