
[/center]
Jako ze nudna jest jazda hr-v i brak emocji postanowilem kupic sobie zabawke


Ogolnie wszystko zrobione, zostalo tylko wystroic

ctr i golf gti killer - co wyjdzie sie okarze

MODEL: Daewoo Lanos 1999 r, sedan
SILNIK: X25XE czyli 2.5V6 plus wałki od 3,0 „G”
UKLAD DOLOTOWY: dolot zimnego powietrza oparty o airbox Simoty, przerobiony kolektor dolotowy omega 3,0
UKLAD WYDECHOWY: kolektory rurowe, wydech 2,75 cala na dwóch przelotowych tłumikach INOCHI MOTORSPORT - cichy w miare
ELEKTRONIKA: komputer seria od X25XE w planach ecu master+strojenie
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seryjna z lanosa o przełożeniu 3,72, sprzęgło garnek z c20xe, koła stal 15cali z oponami Yokohama neova 195/50
ZAWIESZENIE: Amorki KYB ULTRA SR, sprężyny H&R
UKLAD HAMULCOWY: przód 284 mm nawiercane z zaciskami od vectry B, tył tarcze Astra G
BODY-KIT: seria ze zderzakiem od lanosa sporta z wlotem powietrza do filtra
ŚRODEK: seria z kubełkiem i kiera 32cm
CAR-AUDIO: pełne wygłuszenie, przód głośniki hertza, tył peying przód i tył 165mm, radio jvc – do wyjebania wszystko 
MOC: X25XE na poprzednim kolektorze 186KM
Auto razem z diagnosta wazy 1323kg, sam pewnie okolo 1230kg
Plany: wystroić na ecu master, lekkie kolo zamachowe juz w bagazniku, wybebeszyć, dołożyć obrotomierz (już zamowiony) i zegar temp oleju (już zamowiony)
do wiosny sie ogarnie wszystko

Zdjecia na alu 17 z ogloszenia, teraz jest na stali 15 





