Przeczytałem wszystko co mogłem w tym temacie i troszkę muszę Daro popoprawiać
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Co nieco się orientuję bo przez moje ręce przeszło z 10 sztuk
Z czego 3 BFki jeżdżą w PL (Warszawa, Białystok i Breslau -DARO )
Pierwsza sprawa to na pewno nie było tylko 2500sztuk - ( to jest informacja która dotyczy 323 BF GTX na Stany Zjednoczone )
![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
- oczywiście te wersje US są totalnie obleśne i Hamerykanie chcą do nich JDM i EDM części żeby to jakoś wyglądało.....
PS - 2500 też dotyczy 323 BG GTR - i to prawdziwa informacja dotycząca całego świata......
Co do tego ile znosi Mazda 4WD w BF - jak sie nie katuje na starcie - nie strzele się sprzęgłem to można sporo pojeździć......Ja obecnie pompuje 0,7 i tak zwiedziła Tor Poznań dwa razy , track daya na Rakietowej i teraz ostatnio w Kamieniu Śląskim....
Skrzynia cały czas jedna od 4 lat bez żadnych napraw itd....
Ile to może zrobić na 1/4
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Tego nikt nie wie ale też nikt kto jeździ 323 BF GTX raczej nie obchodzi... Skrzynia nie znosi takich startów ale też ma strasznie krótkie przełożenia.....
Do tego służy 323 BF GT Turbo - czuli FWD ze skrzynią która znosi 300KM ze spieka (taką też posiadam
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
)
Bardzo spodobało mi się to co Daro napisał - że można się zakochać zaraz po wejściu do samochodu.....U mnie tak było tylko ja zaczynałem z 1.3 w gaźniku i 60KM + LPG
Czy jest trudno znaleźć 323 BF GTX - ja w ciągu ostatnich 2 lat kupiłem wszystkie 4WD które napotkałem na swojej drodze prócz dwóch sztuk ( jedna już nie mieściła się na podwórku ( jak zrobiłem miejsce to była już sprzedania ) a druga jest obecnie za 11 tyś euro
![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
więc na razie poczekam....
GTX zrobił się naprawdę sporym RARYTASEM
Bardzo cieszę się że trafiła do Darka - jeśli będzie się działo tak jak obiecuje