Seat Ibiza GTi Turbo - ABF+HX35
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
no taki SR20VET by dysponował taką samą mocą jak RB26 i przy tym byłby o jakieś 110kg lżejszy, jak latają w Time Atack to ważny jest balans masy, bo jak duża kasa wchodzi w GRE to i z jednego i drugiego silnika bez trudu się osiąga 600KM, z czego VET raczej taniej wyjdzie bo 4 gary i mistrzowska głowica 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Doszły mnie słuchy że regulator ciśnienia paliwa 4-ro barowy zanabył Jemioł tak więc kiedy robimy pod 300KM
Wiadomo mocy nigdy za wiele, jedynie trzeba by ją ograniczyć na I biegu i na dwójce do mniej więcej 80km/h... 



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dmuchamy 1,15 bara jest męsko powoli zaczyna brakować trakcji...
Pi razy oko obstawiam 300KM i 405Nm
Powyżej tego doładowania wypada zapłon tak więc chyba trzeba będzie w lepsze cewki zainwestować albo chociaż przewody zapłonowe...
Pi razy oko obstawiam 300KM i 405Nm

Powyżej tego doładowania wypada zapłon tak więc chyba trzeba będzie w lepsze cewki zainwestować albo chociaż przewody zapłonowe...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
to jest pewne że sprzęgło się podda, trzeba by pomału przymierzać się do modelu dedykowanego do VR6 o średnicy 240mm...
[ Dodano: 2010-04-08, 00:10 ]
No Ibiza przebiła mocą moją dawną srebrną primerkę oto dzisiejsze rezultaty po zabawie z zapłonem, doładowanie 1,1 bara spadające ma 1... Na ulicy trzyma równo 1,1 tak więc ciut więcej tej mocy powinno być:
http://img146.imageshack.us/i/jemiolraz.jpg
Korzytając z gościnności Kreatora Mocy dostaliśmy darmowe zaproszenie na skorzystanie z ich 4x4 które znacznie lepiej dociąża auta, co jest szczególnie mile widziane w przypadku aut z doładowaniem tak więc jutro spodziewajmy się lepszych wyników no i poprawy na dole
[ Dodano: 2010-04-08, 00:10 ]
No Ibiza przebiła mocą moją dawną srebrną primerkę oto dzisiejsze rezultaty po zabawie z zapłonem, doładowanie 1,1 bara spadające ma 1... Na ulicy trzyma równo 1,1 tak więc ciut więcej tej mocy powinno być:
http://img146.imageshack.us/i/jemiolraz.jpg
Korzytając z gościnności Kreatora Mocy dostaliśmy darmowe zaproszenie na skorzystanie z ich 4x4 które znacznie lepiej dociąża auta, co jest szczególnie mile widziane w przypadku aut z doładowaniem tak więc jutro spodziewajmy się lepszych wyników no i poprawy na dole

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Niech Twój wóz najpierw pojeździ trochę (czego życzę i ponad 300KM też życzę) a dopiero później mów o konkurencji 
Gratki ziom! Chyba najszybsza kupra w PL?

Gratki ziom! Chyba najszybsza kupra w PL?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Lata dosyć konkretnie, do tego jej piekny czerwony lakier błyszczy jak... 
PS. Gratki za rewelacyjny czas jak na słabiutką nawierzchnię z bemowa, ET 13,3 sek

PS. Gratki za rewelacyjny czas jak na słabiutką nawierzchnię z bemowa, ET 13,3 sek

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Grubo dziś chłopaki było w rykach na 1/4 mili
!
Prifi wygrał xKarol w Primie P10 z VE onboard
A Klasę Turbo całą pojechał nasz Jemioł

Czas masakryczny 13,1 sek przy prędkości na mecie prawie 180km/h

GRATULACJE


Prifi wygrał xKarol w Primie P10 z VE onboard
A Klasę Turbo całą pojechał nasz Jemioł



Czas masakryczny 13,1 sek przy prędkości na mecie prawie 180km/h



GRATULACJE



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM