SAAB 9-5 VECTOR sport kombi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To wpadaj jutro, wrzucimy go na rolki i popsrawdzamy czy wszystko gra, jak gra to zadbany o powera, hehe jeśli jutro wpadniesz przed 14:00 to będziesz miał zagwarantowany numer 260
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ostatnio zmieniony 2013-02-16, 20:33 przez lukasgt, łącznie zmieniany 1 raz.
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No piękny w AERO pakiecie tylko ten przód stoi jak kangur
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
no coś sie pomyśli z tą glebą-kilka napraw w zawieszeniu jest niezbędnych jeszcze
wczorajszy wieczór był bardo męczący fizycznie i psychicznie dla coobcia
saabik pojechał na hamownię-żmudna praca,ze 3 godziny strojenia,poprawienie kilku ważnych rzeczy i mody mody mody softu
...ale zawsze na Kubę mogę liczyć
wczorajszy wieczór był bardo męczący fizycznie i psychicznie dla coobcia
saabik pojechał na hamownię-żmudna praca,ze 3 godziny strojenia,poprawienie kilku ważnych rzeczy i mody mody mody softu
...ale zawsze na Kubę mogę liczyć
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Doładowanie w piku 1,15bara spadające z obrotami do 0,75bara i jest 364Nm oraz 245KM...
Trochę słaba jakość twojego wykresu Lukciu, tutaj nieco lepsza:
W Aucie jeszcze znajduje się katalizator, który jest w nie wiadomo jakim stanie, po jego usunięciu wydaje mi się że wartości podskoczą do ok. 260KM oraz 380Nm no i pełen boost te 300obr.min wcześniej się pojawi
Trochę słaba jakość twojego wykresu Lukciu, tutaj nieco lepsza:
W Aucie jeszcze znajduje się katalizator, który jest w nie wiadomo jakim stanie, po jego usunięciu wydaje mi się że wartości podskoczą do ok. 260KM oraz 380Nm no i pełen boost te 300obr.min wcześniej się pojawi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
według danych fabrycznych aero 250km 2.3 t ma 6.9 sek do 100....z tym,że waga auta ok 1560kg-mój jest cięższy i ma długą skrzynkę-powiem tak-bede usatysfakcjonowany jeśli wyjdzie ok 7.3 do 100 teraz a i tak najchętniej poszaleję na naszych autobanach
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
To za dużo sobie nie poszalejeszlukasgt pisze:według danych fabrycznych aero 250km 2.3 t ma 6.9 sek do 100....z tym,że waga auta ok 1560kg-mój jest cięższy i ma długą skrzynkę-powiem tak-bede usatysfakcjonowany jeśli wyjdzie ok 7.3 do 100 teraz a i tak najchętniej poszaleję na naszych autobanach
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To dopiero początek, przecież poza softem i zmiana jednej rurki nic więcej w tym wozie Ci nie robiłem
Katalizator jeszcze siedzi... Na zimę powinno Cię to zaspokoić
Katalizator jeszcze siedzi... Na zimę powinno Cię to zaspokoić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
też tak myśle-jak by zrobił od razu wszystko to by funu nie było-jest zacnie,choc idzie coś jeszcze poprawić-najbardziej podoba mi się 2 bieg-to może byc rzeźnia dla większości aut-125km/h na 2 biegu-poprostu bajka
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No kata nie ma to będą moce 260KM na takiej konfiguracji jak najbardziej będzie do ogarnięcia - na zimę wystarczy
Później trzeba Atakować 300KM +
Później trzeba Atakować 300KM +
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie no gazik musi być no o wy
AFR trzeba było jedynie sprawdzić i już... Nowsze silniki B205 mają stalowe uszczelki pod głowicą i ona się tak nie poddają
AFR trzeba było jedynie sprawdzić i już... Nowsze silniki B205 mają stalowe uszczelki pod głowicą i ona się tak nie poddają
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Bombel tam było 245 koni, co to za wysilenie, ja jeżdżę na gazie ponad dwa lata już i bez przygód. Problem lukasa polegał na tym że zamiast się uprzeć i zrobić tak jak powinno być zrobione i tak jak mu radziłem uwierzył na słowo komuś i wsadził silnik niby w pełni sprawny.
Wiele razy rozmawiałem z nim i mówiłem żeby najpierw zrobić kapitalke silnika przed włożeniem zwłaszcza że trochę mocy miało być dodane. Gdyby silnik był odbudowany to nie byłoby żadnego problemu podejrzewam, a gaz byłby najmniejszym problemem. Nawet tutaj w klubie silników sporo się rozleciało po modach i spora większość gazu na oczy nie widziała.
Wiele razy rozmawiałem z nim i mówiłem żeby najpierw zrobić kapitalke silnika przed włożeniem zwłaszcza że trochę mocy miało być dodane. Gdyby silnik był odbudowany to nie byłoby żadnego problemu podejrzewam, a gaz byłby najmniejszym problemem. Nawet tutaj w klubie silników sporo się rozleciało po modach i spora większość gazu na oczy nie widziała.
Ostatnio zmieniony 2013-03-17, 15:50 przez bullitt, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
bullit niestety ma racje.. Saaby dość dobrze znoszą gaz i nic im się nie dzieje oczywiście jak gazownik nie parch. Tutaj raczej problem rzeczywiście z kondycją tego motoru i pewnie by oddał bez gazu... Nic trzeba go zreanimować i będzie już dobrze. Nie poddawaj się jest potencjał tylko zrób to teraz tak jak należy i będzie glanc.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320